خبرگزاری کار ایران

خطرات استفاده از شماره مجازی رایگان را جدی بگیرید

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۸۹۱

در این مقاله دلایل محکمی برای شما آورده ایم که جای خرید شماره مجازی ، از شماره مجازی رایگان استفاده نکنید!

در ابتدا توضیح دهیم که شماره مجازی چیست ؟

در خلاصه توضیح ، نوعی سیم کارت غیر فیزیکی و در بستر اینترنت میباشد که شما بدون حضور در کشور خاصی ، میتوانید شمارهای موجود در آن کشور را به صورت یکبار مصرف یا دائمی تهیه کنید.

در برخی مواقع پیش می آید که قصد ثبت نام در نرم افزار یا وبسایتی را دارید و برای تایید حساب کاربری شما ، نیاز است که شماره همراه خود را با پیامک تایید ، فعال سازی کنید ، که این مورد نیاز است که حتما سیم کارت آن کشور را تهیه کنید و یا خود در آن کشور حضور داشته باشی و یا اینکه اکثر سایت های خارجی ، شمارهای ایران را به دلیل تحریم ها ، مسدود کردند که با این نوع شماره میتوانید این مشکلات را حل کنید .

امروزه ، شماره مجازی میتواند کمک بزرگی به شما کند ، زیرا با چند کلیک و با کمترین هزینه ممکن ، میتوانید شمارهای مخصوص هر کشور را تهیه کنید

اما خطرات شماره مجازی رایگان چیست؟

اما نرم افزار های شماره مجازی رایگان بسیار زیاد شده اند و کاربران بدون توجه به خطرات آن ، اقدام به استفاده از آن میکنند.

یکی از بزرگترین خطرات ، هک شدن اطلاعات تماس شما توسط وبسایت های ارائه دهنده شماره مجازی میباشد.

به عنوان مثال پس از استفاده از شماره مجازی رایگان تلگرام ، و ثبت نام در تلگرام ، تلگرام به صورت خودکار ، شمارهای ذخیره شده روی سیم کارت و خود گوشی را به لیست مخاطبین تلگرام و از در تلگرام به لیست مخاطبین شماره مجازی اظافه میکنند و این یکی از بهترین سود ها برای اپلیکیشن ها و سایت های ارائه دهنده شماره مجازی رایگان میباشد .

به عنوان تست ، میتوانید در شماره تلفن شخصی خودتون در تلگرام ثبت نام کنید و در خود تلگرام در قسمت مخاطبین ، شماره ای رو اظافه کنید به تلگرام که به صورت خودکار روی سیم کارتتون هم ذخیره میشه

سودش در چیست ؟ اینکه آنها میتوانند مخاطبین ذخیره شده روی شماره را به گروها و کانال های تلگرامی به صورت یکجا ادد کنند و با فروش ممبر و بازدید ، کسب درآمد کنند. 

در تصویر بالا میتوانید مشاهده کنید که چه راحت میتوان تمام مخاطبین را به گروها ادد کرد....

که البته برنامه نویس ها با برنامه ای که مینویسن در کمتر از یک دقیقه هزاران نفرو به گروها اد میکنند.

دلیل بعدی ، اینه که شماره مجازی های رایگان مختص شما نیست و دیگران پس از شما میتوانند شماره شمارا از نرم افزار های شماره مجازی دریافت کنند و استفاده کنند و اگر شما با این شماره رایگان در تلگرام اکانتی ساخته باشید ، نفر بعد از شما میتواند وارد حساب شما شود و اطلاعات شما مانند گروها و کانال ها و پیام های شخصی و شماره مخاطبین شمارا مشاهده کنند.  در صورت استفاده از شماره مجازی رایگان ، شماهم اطلاعات شخص قبل از شما که از شماره استفاده کرده است را مشاهده کنید

برخی از نرم افزار ها ، شماره اختصاصی به شما میدهند ، اما به مدت محدود یک یا سه ماهه و پس از این مدت ، در صورتی که شماره را با قیمت بالای ماهیانه 50 هزار تومان به بالا ، تمدید نکنید ، شماره به شخص دیگری تعلق میگیرد و باز هم تمام اطلاعات شما که صاحب قبلی شماره بودید ، برای کاربر جدید قابل مشاهده است.

اما خطرات استفاده از شماره مجازی رایگان اینستاگرام به چگونه است ؟

شماره مجازی رایگان اینستاگرام نیز مانند تلگرام ، پس از ثبت نام در اینستاگرام ، تمام مخاطبین شمارا به حساب متصل به شماره اظافه میکند و در قسمت پروفایل...مخاطبین....مدیریت مخاطبین ، اطلاعات تمام مخاطبین شما که از اینستاگرام استفاده میکنند ، قابل مشاهده میباشد:

خطرات استفاده از شماره مجازی رایگان را جدی بگیرید

 

در تصویر زیر میبینید که یک شماره مجازی رایگان ، چگونه در کمتر از 12 ساعت ،توسط چندین نفر  برای تلگرام و اینستاگرام استفاده شده است :

کاربران برای دسترسی به حساب تلگرام فقط کافیست کد تایید را وارد کنند و برای دسترسی به حساب اینستاگرام ، کافیست فراموشی رمز عبور را انتخاب کنند....

خطرات استفاده از شماره مجازی رایگان را جدی بگیرید

این مسئله لو رفتن اطلاعات با شماره مجازی رایگان فقط برای تلگرام و اینستاگرام نیست ، و برای تمام نرم افزار ها و وبسایت ها و... به همین صورت میباشد و سایت های شماره مجازی رایگان در قوانین خود ذکر کرده اند که اطلاعات شما به راحتی به دسترس مدیران قرار میگیرد و در صورت استفاده از شمارهای رایگان ، اطلاعات با رضایت خود شما که از شماره رایگان استفاده کرده اید برای ما ارسال میشود و ما هیچ گونه مسئولیتی به عهده نمیگیریم.... و این چنین قوانین میتوان فهمید که هرچیز رایگانی ، عوارضی هم دارد.

پس قطعا خرید شماره مجازی بهترین کار است ، چراکه اگر شماره موقت و یکبار مصرف باشد ، آن شماره فقط یکبار استفاده میشود و حتی اگر شما از اکانتتون خارج بشید ، دیگر قابل بازیابی نیست و به شخص دیگری تعلق نمیگیرد و یا شماره مجازی دائمی ، با قیمت بالایی که دارد ، تضمینی است که شماره به شخص دیگری تعلق نگیرد. برای تهیه شماره مجازی از سایت هایی مانند نامبرکال اقدام به خرید کنید که صد در صد نماد اعتماد الکترونیک داشته باشند.

شاید از خود بپرسید که یک شماره به این گرانی چرا یکبار مصرف است ؟ دلیل این است که این شمارها یکبار فقط برای یک نرم افزار و اپلیکیشن قابل استفاده است و اگر یکبار برای تلگرام استفاده کنید ، دیگر شخصی نمیتواند دیگر از آن شماره برای تلگرام استفاده کند ، پس از آن شماره برای برنامه و سایت بعدی استفاده میشود مانند اینستاگرام و واتس آپ و فیسبوک و هزاران اپلیکیشن دیگر ، اما یکبار مصرف برای هر اپلیکیشن...

شماره مجازی تلگرام و اینستاگرام و یا واتساپ به صورت یکبار مصرف و تقریبا قیمتی از 1000 تومان تا 5 هزار تومان دارند که با این قیمت بسیار پایین ، قابل تهیه هستند .

در آخر مجددا تذکر میدهیم که برای استفاده از شماره های رایگان ، اطلاعات خود را به خطر نیندازید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز