خبرگزاری کار ایران

دانلود سریال زخم کاری قسمت دوازدهم (قسمت 12 زخم کاری )

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۸۸۷

دانلود قسمت 12 سریال زخم کاری ، دانلود قسمت دوازدهم 12 سریال زخم کاری ، برای دانلود سریال زخم کاری قسمت دوازدهم 12 با لینک مستقیم و بدون سانسور با ما همراه باشید و قسمت 12 زخم کاری را به صورت قانونی دانلود و در کنار خانواده تماشا کنید.

سریال زخم کاری سریالی متفاوت و هنرمندی جذاب جواد عزتی به کارگردانی محمدحسین مهدویان روایت مالک با گستاخی هایش ، عشق میثم و مائده ، نگرانی های مالک و سمیرا و خودخواهی های منصوره و زیر آبی رفتن های ناصر که به صورت اختصاصی در مدرن فیلم و شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود.

لینک دانلود سریال زخم کاری قسمت 12 دوازدهم  :

دانلود قسمت دوازدهم 12 سریال زخم کاری

قسمت دوازدهم سریال زخم کاری روز شنبه 30 مرداد 1400 ساعت 8 صبح در مدرن فیلم منتشر خواهد شد.

************************

روایت قسمت دوازدهم سریال زخم کاری

زندانی شدن میثم در دبی بحران تازه ای برای مالک ایجاد کرده‌است. نگرانی از حل نشدن ماجرا و اعدام میثم، وحشتی در دل مالک و سمیرا می‌اندازد و تعادل زندگی شان را به هم می‌ریزد. نیرویی شوم آن‌ها را دربرگرفته است که باید برای رهایی از آن چاره ای پیدا کنند.

شخصی مجهول قصد انتقام گرفتن از مالک و افرادش را دارد. مالک میثم را با رشوه و ارتشاء از زندان دبی بیرون می‌آورد. ولی میثم از پدرش مالک به دلیل تنها گذاشتن او در دبی دلخور است.

 

بازیگران سریال زخم کاری

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیر آزاد، منوچهر علیپور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی، سیاوش طهمورث، مرتضا امینی‌تبار و سارا حاتمی

************************

شما می توانید در رسانه مدرن فیلم ، قسمت دوازدهم 12 سریال جدید زخم کاری را مشاهده نمایید

مدرن فیلم بستری فراهم نموده تا به راحتی بتوانید به صورت آنلاین ، دانلود سریال زخم کاری قسمت دوازدهم 12 و دیگر سریال های مورد علاقه خود را با ترافیک نیم بها دانلود نمایید.

************************

برای دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده می توانید به سایت مدرن فیلم مراجعه نمایید.

سایت modernfilm.ir یکی از سایت های مرجع برای دانلود سریال و فیلم های ایرانی و خارجی دوبله فارسی و زیرنویس چسبیده فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی می باشد.

دانلود سریال خاتون قسمت دوم [ قسمت 2 خاتون [

خاتون داستان عاشقانه‌ای را در سال ۱۳۲۰ و در کشاکش اشغال ایران توسط نیروهای متفقین با تاکید بر روی شخصیت زن اصلی خود یعنی خاتون (نگار جواهریان) روایت می‌کند. زنی از زنان این سرزمین که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌اند…

لینک دانلود سریال خاتون قسمت 2 دوم  :

دانلود قسمت دوم 2 سریال خاتون در رسانه مدرن فیلم

قسمت دوم سریال خاتون روز شنبه 30 مرداد 1400 در مدرن فیلم منتشر خواهد شد.

************************

جزئیات سریال خاتون 

سریال خاتون (Khatoon Series) اولین تجربه سریال‌سازی تینا پاکروان در مقام نویسنده و کارگردان است.

پس از انتشار سریال های تاریخی موفقی همچون قهوه تلخ و شهرزاد، این بار خاتون وارد شبکه نمایش خانگی شده است.

تینا پاکروان به عنوان همسر علی اسدزاده تهیه کننده این پروژه کار خود را از بخش تولید در سینمای ایران آغاز کرد و پیش از نشستن بر روی صندلی کارگردانی عمده شهرت خود را مدیون توانایی‌اش در بحث مدیریت پروژه‌ها بود.

بازیگران سریال خاتون 

مهران مدیری (جهانگیر روزبه)، نگار جواهریان (خاتون)، اشکان خطیبی (شیرزاد ملک)، شبنم مقدمی (فخرالنسا)، میرسعید مولویان (رضا فخار)، ستاره پسیانی (پروین)، فرخ نعمتی (سرتیپ آریا)، بهناز جعفری (رعنا)، رضا بهبودی (دکتر بوکوفسکی)، بابک حمیدیان (کمیسر رجب‌اف)، شاهرخ فروتنیان (فریدون خان)، مهران غفوریان (موسیو)، مهتاب ثروتی (ماری)، مهدی قربانی (فرهاد)، عاطفه رضوی (قدرت)، پیام دهکردی (نظربیگ)، آیدا ماهیانی (باربارا کُوالسکا)، پژمان بازغی، غزل شاکری، قربان نجفی، سروش صحت 

************************

از سایت های حوزه دانلود فیلم و سریال برای دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده می توان به سایت مدرن فیلم اشاره نمود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز