خبرگزاری کار ایران

تک لند : تنها نمایندگی رسمی تعمیرات لوازم خانگی بکو در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۶۳۰

قطعا همه شما در خانه‌هایتان مجموعه‌ای از لوازم خانگی با برندهای مختلف مانند سامسونگ، بکو، کنوود و غیره را استفاده می‌کنید. از اصلی‌ترین دغدغه‌های امروزی خانواده‌ها، وجود مشکل و اختلال در عملکرد مناسب لوازم خانگی منزلشان مخصوصا تجهیزات برقی می‌باشد.

به این فکر کنید که یخچال منزلتان به خوبی مواد غذایی را سرد و سالم نگه نمی‌دارد یا پکیج پاسخگوی نیاز تامین آب گرم و سیستم گرمایشی منزلتان نبوده و زمستان سختی را می‌گذرانید و یا ماشین لباسشویی منزلتان خراب شده و لباس‌ها در این زمانه باید خودتان با دست بشویید! از همه این‌ها گذشته، خرابی کولرگازی یا کولرآبی در رزوهای داغ پایتخت، قطعا مایه اذیت شما می‌شود.

اگر گاز رومیزی آشپزخانه خراب شود، چگونه می‌خواهید برای خود و فرزندانتان غذای مناسب بپزید یا اگر جاروی شما عمکلرد خوبی نداشته باشد، تمیزکردن مکان‌‌های مختلف خانه، برایتان به یک چالش تبدیل خواهد شد.

به نظر می‌رسد اختلال در لوازم خانگی اصلی با مثال‌هایی که زدیم، به طور کلی فعالیت‌های روزمره شما را مختل می‌کند و زندگی با آرامش را از شما و خانواده‌تان سلب می‌کند. البته خراب‌شدن وسایلی مانند همزن، چایساز، ماشین ظرفشویی، آبمیوه‌گیر، هود و مایکروویو و غیره شاید به میزان لوازم اصلی اهمیت نداشته باشد اما باز هم برخی از فعالیت‌های مهم را از شما سلب می‌کنند. یک خبر بد دیگر این است که اکثر شرکت‌های تعمیرکننده لوازم خانگی، به منظور تعمیر مناسب این تجهیزات چند روزی آن‌ها را از خانه دور می‌کنند و همین موضوع هم در شرایط خاص می‌تواند آسایش افراد خانواده را سلب کند.

تعمیر اکثر لوازم خانگی برقی، نیاز به مراجعه به متخصصین و تکنسین‌های ماهر دارد که به خوبی با این تجهیزات و مدارهای درونی‌شان آشنا باشند و بتوانند خدمات خوبی ارائه دهند. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که به تازگی یکی از لوازم منزلتان را با تحمل هزار مشقیت و دوری چند روزه از آن‌ها تعمیر کرده‌اید، اما طولی نکشیده است که دوباره اختلال قبلی به وجود آمده است. بنابراین انتخاب فرد یا شرکت مناسب ارائه‌دهنده خدمات مختلف پس از فروش و تعمیر لوازم خانگی، بسیار ضروری است.

بکو، از جمله برندهای ترکیه‌ای معتبر لوازم خانگی است که در بین خانواده‌های ایرانی محبوبیت و شهرت زیادی پیدا کرده است. بکو علاوه بر ایران، در اکثر کشورهای دنیا هم از ارزش و احترام بالایی برخوردار است. اگر به دنبال تعمیرکاران برجسته شهر تهران برای لوازم برقی منزلتان از هر نوع برند مخصوصا بکو هستید، در ادامه با تک لند همراه شوید تا درباره دلایل مختلف خرابی لوازم خانگی و  راهکارهای متنوع برای جلوگیری از آسیب به تجهیزات منزتان، صحبت کنیم و شما را در مسیر پرچالش انتخاب نمایندگی مناسب برای تعمیر لوازم خانگی راهنمایی کنیم.

تک لند با جدیدترین تکنیک‌ها از پس تعمیر لوازم منزلتان بر می‌آید.

سعی کنید تا حد زیادی نکات ذکرشده را برای افزایش طول عمر لوازم خانگی خود رعایت کنید. اما در صورتیکه با خرابی لوازمتان روبرو شدید، باید فکری به حال تعمیر مناسب آن‌ها بکنید. فراموش نکنید که تعمیر و تجهیز لوازم خانگی، یک موضوع تخصصی است که نیازمند تعمیرکاران مجرب و ماهر است. بنابراین احتمال اینکه خودتان بتوانید از پس کار بر بیایید، بسیار پایین است. هنگام جستجوی نمایندگی تعمیر لوازم خانگی بکو باید حتما به موارد زیر توجه کنید:

  • به‌کارگیری تجهیزات و قطعات اصل بکو در تعمیر لوازم خانگی

مجموعه تعمیر لوازم خانگی، باید حتما از قطعات اورجینال برای جایگزینی با قطعات معیوب استفاده کند. در غیر این صورت، بعد از مدت کوتاهی دوباره شاهد خرابی اولیه خواهید بود.

  • مهارت و تجربه متخصصین و تعمیرکاران لوازم خانگی باید قابل‌توجه باشد.

یکی از نکات مهم، مهارت بالا، تهعد و تجربه‌های قبلی تعمیرکاران در کار با لوازم خانگی بکو می‌باشد. مجموعه تک لند شامل تعداد زیادی از متخصصین خبره و ماهر می‌باشد که می‌توانند در زمان بسیار کوتاهی نسبت به تعمیر لوازم معیوب منزل شما اقدام کنند.

  • عیب‌یابی صحیح و مناسب از لوازم خانگی

سرعت انجام کار هنگام عیب‌یابی و تعمیر لوازم خانگی از اهمیت زیادی برخوردار است. از طرفی بخش معیوب دستگاه باید به درستی تشخیص داده شود و در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل پرداخته شود. از دیگر قابلیت‌های تک لند، سرعت زیاد به منظور عیب‌یابی و تعمیر لوازم خانگی است.

چرا لوازم خانگی با گذر زمان معیوب می‌شوند؟

استفاده مکرر در طول سالیان، علی‌رغم رعایت نکات و استانداردهای نگهداری از لوازم خانگی، قطعا باعث کاهش بازدهی عملکرد مطلوب اولیه خواهد شد. باید بدانید که همه عوامل دست خود شما نیست و ممکن است شرایط محیطی مختلف و یا در مواقعی فعالیت‌های سهوی شما، باعث صدمه‌دیدن لوازم منزلتان شود. برای مثال، نوسان‌های مکرر برق شبکه ایران به خصوص در فصول گرم سال، ممکن است باعث آسیب به برد گران‌قیمت دستگاه شما شود. لوازم در دسترس و حساس مثل تلویزیون، ماشین لباسشویی و لوازم شکستنی هم ممکن است در اثر اشتباه سهوی خودتان یا فرزنداتان آسیب ببیند. در هر حالت، شما نیازمند تعمیر مناسب  این لوازم خواهید بود به نحوی که کارایی اولیه را برای انجام فعالیت‌های روزمره، در اختیار شما بگذارند. البته ذکر این نکته هم ضروری است که هنگام خرید لوازم خانگی، باید نهایت دقت و حوصله را به خرج داده و این لوازم را با برند و گارانتی معتبر تهیه کنید.

تک لند : تنها نمایندگی رسمی تعمیرات لوازم خانگی بکو در تهران

برای طول عمر و کاهش احتمال خرابی لوازم خانگی بکو چه باید کرد؟     

با وجود اینکه معیوب‌شدن برخی لوازم منزل و تجهیزات جانبی آن‌ها غیر قابل اجتناب است، اما رعایت برخی از موارد می‌تواند عملکرد مناسب لوازم شما را در زمان بیشتری تضمین کند و احتمال خرابی آن‌ها را کاهش دهد. با توجه به اینکه یخچال، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی و تلویزیون از جمله لوازمی به شمار می‌روند که احتمال معیوب‌شدن و خرابی آن‌ها بیشتر است، در ادامه نکات مهمی را برای نگهداری صحیح از این تجهیزات خدمتتان معرفی می‌کنیم.

 رعایت نکات زیر برای طول عمر ماشین لباسشویی شما بسیار موثر می‌باشد:

  • حتما لباس‌ها را با زیپ بسته و به طور مناسب در درون ماشین لباسشویی قرار دهید.
  • دکمه لباس‌ها را برای دسترسی مواد شوینده به همه جای آن باز کنید و سپس در ماشین قرار دهید.
  • از مواد شوینده مختلف و مخصوصا سفیدکننده‌ها به مقدار زیاد استفاده نکنید.
  • چک کنید که بعد از شستن لباس‌ها و خارج‌کردن آن‌ها از ماشین، چیزی داخل آن نمانده باشد.
  • تنظیمات ماشین لباسشویی خود را به طور مناسب تراز کنید.

به منظور استفاده صحیح و مناسب از یخچال بکو هم باید موارد زیر را انجام دهید:

  • از بسته‌شدن کامل درب یخچال مطمئن شوید.
  • از باز و بسته کردن پی‌درپی درب یخچال خودداری کنید.
  • دمای خیلی کم را برای یخچالتان تنظیم نکنید.
  • از قراردادن مواد غذایی خیلی داغ در یخچال منزلتان اکیدا خودداری کنید.
  • غذاهای مختلف را بیش از حد در یخچال نگه ندارید.
  • همیشه نظافت داخل یخچال را رعایت کرده و محیط یخچال را تمیز نگه‌دارید.

تلویزیون از جمله لوازمی است که خیلی استفاده می‌شود و حتما باید در نگه‌داری آن دقت کنید:

  • تا حد امکان تلویزیون منزل را زیاد روشن نگه ‌ندارید و برای مدتی آن را خاموش کنید.
  • از واردکردن فشار و ضربه شدید به صفحه تلویزیون بپرهیزید.
  • تلویزیون را محکم در مکان خود ثابت کنید تا احتمال تکان‌خوردن زیاد و افتادن آن از روی میز به حداقل برسد.
  • برای تغذیه برق تلویزیون حتما از محافظ مناسب استفاده کنید.

امروزه اکثر خانواده‌ها از ماشین ظرفشویی بکو برای شستن ظرف‌های کثیفشان استفاده می‌کنند. برای عملکرد صحیح ماشین ظرفشویی، حتما موارد زیر را رعایت کنید:

  • مراقب باشید که آب از بیرون وارد ماشین ظرفشویی نشود؛ در این حالت ممکن است مدار داخل دستگاه آسیب ببیند.
  • از ایجاد فشار زیاد و نشستن روی درب و بدنه دستگاه مخصوصا مواقعی که باز است، به شدت پرهیز کنید.
  • به هیچ وجه از مواد شوینده حلال برای شستن ظرف‌ها توسط دستگاه استفاده نکنید و سعی کنید از قرص‌های مخصوص استفاده کنید.
  • بخش فیلتر ماشین ظرفشویی را هرچند وقت یکبار کنترل کرده و در صورت لزوم آن را تمیز کنید.

امیدواریم از این پس با رعایت نکاتی که بیان شد، هیچ‌گاه شاهد وجود خرابی و اختلال در لوازم خانگی منزلتان نباشید. از طرفی مجموعه تک لند، با بهره‌گیری از به‌روزترین تکنیک‌ها توسط متخصصین و تکنیسین‌های ماهر، قادر به تعمیر لوازم منزل شما به طور مناسب و در سریع‌ترین زمان ممکن می‌باشد. برای اطلاع از خدمات پس از فروش تک لند، از صفحه تک لند بازدید کنید.

برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید از طریق درگاه‌های زیر با تک لند سرویس در ارتباط باشید:

آدرس دفتر غرب : تهران، دریاچه چیتگر، بلوار کاشان، خیابان امیری صفت، پاساژ پارامیس، طبقه اول، واحد A52

تلفن تماس اصلی: ۰۲۱۳۷۸۵۱

آدرس سایت : www.techlandservice.com

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز