خبرگزاری کار ایران

برترین مرکز لیزر بیماری های آنورکتال

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۷۴۱

بیماری های نشیمنگاه در سال های اخیر بسیار رواج داشته اند و همین موضوع باعث شده است که کلینیک ها و روش درمانی زیادی برای آنها به وجود بیاید که تعدادی از آنها چندان کارامد نیستند و تنها وقت تلفی به حساب می آیند.

برای مثال افراد اغلب در ابتدا به دنبال موارد خانگی و دارویی برای از بین بردن بواسیر و شقاق هستند که متاسفانه باید بگوییم که در 90% مواقع این مواد جواب نمی دهند و اگر هم بدهند,بیماری بعد از مدتی دوباره باز خواهد گشت.اگر بخواهیم سریع ترین و بهترین روش درمان را نام ببریم,باید بگوییم که هیچ تکنولوژی بهتر از لیزر این کار را انجام نمی دهد و از ان طرف بیمار در طول کار اصلا درد و خونریزی نخواهد داشت.

ما در کلینیک دکتر نشیمنگاه آماده ارائه خدمات حرفه ای با بهترین قیمت هستیم و نیازی به نگرانی در این زمینه نمی باشد.چرا که بسیاری از کلینیک ها با قیمت های بسیار بالا (تا 2 برابر) اقدام به می کنند که اصلا جالب نیست و همین موضوع باعث شده است که تعداد بیماران کلینیک دکتر نشیمنگاه, نسبت به سایر دوستان بیشتر باشد.اما شاید این سوال برایتان به وجود بیاید که ما چه خدمات را به شما ارائه می دهیم و آیا همه چیز به شکل کامل ضد عفونی شده و بهداشتی خواهد بود؟ بله در نظر داشت هباشید که تمام تجهیزات کلینیک با بهترین مواد ضد عفونی کنندگان و دستگاه ها ضد عفونی می شوند و به همین خاطر دیگر احتمال انتقال عفونت وجود نخواهد داشت.

خدمات کلینیک دکتر نشیمنگاه

خدمات لیزر ما تنها محدود به بواسیر نمی شود و در حقیقت تمام بیماری های مقعدی را شامل می شود.نکته مثبت این است که تمام این موارد تنها در مدت 20 – 30 دقیقه درمان خواهند شد و از آن طرف بیمار به هیچ عنوان درد و خونریزی نخواهد داشت که نکته مثبت اصلی همین است که هیچ فردی علاقه ای به تحمل درد ندارد.از آن طرف در روش لیزری,دوره نقاهت بین 1 تا 2 روز می باشد که نسبت به دوره 10 الی 30 روزه جراحی سنتی بسیار کمتر به نظر می رسد.به هر حال شما می توانید برای مشکلا تزیر با کلینیک دکتر نشیمنگاه در ارتباط باشید :

  • بواسیر (هموروئید) : یکی از شایع ترین بیماری های آنورکتال به حساب می آید که بسیاری از ما نام آن را شنیده ایم و می دانیم که اگر به دنبال روشی برای درمان آن نباشیم,ممکن است مشکلات زیادی در آینده برایمان به وجود بیاید و به همین خاطر است که هیچوقت نباید کار امروز را به فردا بیاندازید.نکته ای که در رابطه با بواسیر می توانیم بگوییم این است که در دو نوع مختلف دیده می شود که نوع داخلی آن با خونریزی همراه بوده و نوع خارجی آن با درد.البته گاهی مواقع پیش می آید که فرد هر دو را به شکل همزمان می گیرد که درمان کمی سخت تر خواهد شد.به هر حال برای درمان بواسیر داخلی و خارجی از لیزر استفاده خواهیم کرد.
  • شقاق (فیشر) : بسیاری از ما نام اصلی این بیماری یعنی فیشر را نمی دانیم.اما باید در نظر داشته باشید که دردی که بیماری شقاق به شما منتقل خواهد کرد,روز به روز بیشتر می شود و حتی ممکن است از خراش و آسیب بافتی,باکتری های مختلف وارد بافت شما شوند و از این رو مشکلات جدیدی به وجود بیایند.البته یک سری مواد خوراکی و دارو برای کنترل و عدم پیشرفت بیماری استفاده می شود که می توانید با یک جستجو ساده بیابید (از جمله داروهای ضد التهاب و درد).دلیل اصلی به وجود آمدن شقاق را می توانیم فشار بیش از اندازه به ناحیه مقعدی در نظر بگیرید که بیشتر شامل اقایان می شود.
  • کیست مویی : این بیماری که با نام سینوس پیلونیدال هم شناخته می شود,به دلیل وجود مقدار زیادی مو بر روی بدن و عدم رعایت بهداشت فردی ظاهر خواهد شد که متاسفانه در جوامع امروزی زیاد دیده می شود.البته پزشکان می گویند که یک دلیل اصلی دیگر هم وراثت است! یعنی اگر پدر یا مادر شما در گذشته این بیماری را داشته است,احتمال مبتلا شدن شما هم وجود دارد و به همین خاطر باید بیش از بقیه افراد به فکر بهداشت و سلامت خودتان باشید.در حال حاظر بهترین کاری که می توانید برای جلوگیری از بروز این بیماری انجام دهید,تمیز کردن موهای زائد ناحیه مقعدی می باشد.
  • فیستول : فیستول از جمله مواردی است که به هیچ عنوان نمی توانید با روش های خانگی یا خوردن دارو آن را رفع کنید و تمام موارد موجود در اینترنت و سایت های مختلف,کذب هستند.چرا که فیستول یعنی ایجاد منفذ در بین دو اندام (دو نقطه) از بدن که به شکل طبیعی با یکدیگر ارتباط ندارند.اگر کمی توجه داشته باشید,متوجه خواهید شد که از بین بردن این منفذ با روش های خانگی کاملا غیر ممکن است!
  • آبسه مقعدی : آبسه را می توانیم دردناک ترین بیماری مقعدی در نظر داشته باشیم که به دلیل جمع شدن چرک و مواد عفونی در بافت به وجود می آید.همچنین باید بگوییم که در 80% مواقع بعد از خالی کردن آبسه,بیماری فیستول ایجاد می شود و به همین خاطر باید آمادگی کافی داشته باشید.البته نیازی به نگرانی در زمینه درمان آبسه مقعدی نیست! چرا که با کمک تجهیزا تلیزری این مورد تنها در مدت 15 الی 20 دقیقه از بین خواهد رفت و تنها می بایست چند دقیقه بر روی تخت استراحت کنید و بعد از آن می توانید به خانه برگردید.

 

برترین مرکز لیزر بیماری های آنورکتال

مشاوره رایگان و قیمت مناسب

شما می توانید همین حالا با شماره های کلینیک تماس بگیرید و از مشاوره رایگان خود استفاده کنید.همچنین ما تخفیف ویژه برای مشتریان سایت خود در نظر گرفته ایم که می توانید از آن استفاده کنید.

ورود به سایت : https://drneshimangah.com

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز