خبرگزاری کار ایران

راهنمای آنلاین خرید گردنبند طلا

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۹۶۶

گردنبند طلا از زیورآلاتی هست که همواره برای بانوان جذاب بوده و أصلا از مد نمی افتد و همینطور خرید گردنبند طلا میتواند یک نوع سرمایه گذاری نیز باشد اگر هنگام خرید گردنبند طلا دقت کافی داشته باشید می توانید ظاهر خود را بسیار جذاب کنید.

گردنبند طلا

همواره یکی از زینت های اصلی برای بانوان و آقایان در تمام طول تاریخ بوده و هست ، یافته های باستان شناسان و گنجینه های پیدا شده از ابتدای تمدن بشر نشان می دهد که همیشه بخش بزرگی از این گنج های شامل گردنبند طلا بوده است این جواهر خصوصا در بین خانم ها بسیار پر  استفاده است و می توان گفت که گردنبند طلا جز جدا نشدنی از زیورآلات خانم ها می باشد حال که کمی با تاریخچه گردنبند طلا اشنا شدیم بهتر است کمی درباره مدل گردنبند طلا بدانیم

مدل گردنبند طلا

در ادامه به معرفی برخی مدل گردبند طلا می پردازیم نکته ای که در مورد مدل گردنبند طلا وجود دارد توجه به کاربرد هر مدل است  برخی مدل گردنبند طلا برای مصارف روزمره و به اصطلاح اسپرت هستند مانند  گردنبند رو لباسی یا  چوکر و بعضی مدل های فاخر تر مخصوص مراسم رسمی میباشد که تمامی انواع مدل های گردنبد را میتوانید در گالری زیواز مشاهده نمائید.

خرید گردنبند طلا

گردنبند طلا از زیورآلاتی هست که همواره برای بانوان جذاب بوده و أصلا از مد نمی افتد و همینطور خرید گردنبند طلا میتواند یک نوع سرمایه گذاری نیز باشد  اگر هنگام خرید گردنبند طلا  دقت کافی داشته باشید می توانید ظاهر خود را بسیار جذاب کنید اگر میخواهید برای همسرتان گردنبند طلا بخرید شاید انتخاب گردنبند مناسب کمی برای شما سخت باشد و با مراجعه به موتور جستجوی آنلاین طلا میتوانید تمامی برندهای معتبر در گردنبند طلا را مشاهده و مقایسه نمائید.

در بازار انواع مختلفی از گردنبند طلا وجود دارد گردنبند با زنجیر، انواع زنجیر ، آویز طلا  ، گردنبند های رولباسی که بر اساس ظرافت بکار رفته در ساخت و بقیه ویژگی های آن قیمت های متفاوتی دارد  و هر کدام برای مناسبت های متفاوتی کاربرد دارد.

خرید آنلاین طلا و جواهر به دلیل کرونا مورد استقبال زیادی قرار گرفته است و تعدد پیج های اینستاگرامی و وب سایت های عرضه کننده طلا و جواهر باعث گردیده است که مشتریان در سردرگمی زیادی قرار بگیرند و خرید انلاین را دشوار نموده است به همین دلیل برای اولین بار در ایران موتور جستجوی انلاین طلا و جواهر زیواز تمامی برندهای معتبر را برای مشتریان در یک پلتفرم جمع آوری نموده است و انواع گردنبند شامل گردنبند رولباسی ، گردنبند با زنجیر ، آویز بدون زنجیر و چوکر را میتوانید مشاهده و با یکدیگر مقایسه نمائید و همچنین پرداختی امن و ارسال رایگان محصولات از مزایای دیگر زیواز میباشد.

هدیه طلا

روزهای مادر و زن و همچنین روز ولنتاین از مناسبت هایی هستند که هدیه دادن طلا در آنان بسیار رایج میباشد و طبق آمار فروش در چند ساله گذشته یکی از مدل های پر فروش گردنبند کارتیر یا کارتیه میباشد. کارتیر برندی قدیمی میباشد که طرفداران زیادی دارد و اولین نامی که در کنار گردنبند همواره در ذهن مشتری تداعی میشود کارتیر میباشد (لینک به کارتیر) که تمامی مدل های برند کارتیر در زیواز قابل مشاهده میباشد.

گردنبند طلا به روش های مختلفی ساخته میشود وقتی طلا را در دست میگیرد با توجه به اندازه و وزن آن می توان تا حدودی تشخیص داد که این طلا توپر است یا تو خالی  طلا توپر معمولا سنگین تر از انچه به نظر میایند هستند والبته نوع دیگری از گردنبند های طلا وجود دارد که تو پر هستند ولی فقط روکش طلا دارد

پس به این موضوع حتما دقت کنید و از فروشگاه های معتبر به خرید گردنبند طلا بپردازید که مورد تائید اتحادیه طلا و جواهر باشد.

گردنبند رولباسی طلا 

حتما برای شما نیز پیش آمده است که برای لباس هایی به سبک ساده خود نیازمند زیورآلاتی هستید که جلوه خاصی به لباس شما دهد. در حقیقت  گردنبند رولباسی طلا یکی از جدیدترین زیورآلات و اکسسوری های شیک مخصوص بانوان است. این اکسسوری در سال های اخیر محبوبیت زیادی در میان بانوان پیدا کرده است. رولباسی در طرح های متنوع از زنجیری بلند با ترکیبی از سنگ های زینتی مختلف مانند عقیق طراحی و ساخته می شود که می تواند جلوه خاصی به زیبایی  شما دهد.  این اکسسوری را می توانید به صورت دو دور و به عنوان یک گردنبند نیز استفاده نمایید. طرح ها و رنگ های مختلف آن را می توانید به سلیقه خودتان و در رنگ زنجیر طلایی، سفید، رزگلد سفارش دهید. گردنبند های رولباسی بیشتر برای مدلینگ با حجاب کاربرد دارد و در صنعتت مد و فشن جایگاه خود را پیدا نموده است

آویز طلا 

از زمان های گذشته تا امروزه طلا و جواهرات و زیورآلات زنانه از جمله اکسسوری های مهم به شمار می رود. این زیورآلات به خصوص برای خانم ها جایگاه ویژه ای دارد. انواع مختلفی از آن ها مانند گردنبند، دستبند، رولباسی، پابند، انگشتر و گوشواره در گروه محبوب ترین زیورآلات زنانه به شمار می رود. این وسایل برای افزایش زیبایی در ظاهر بانوان همواره مورد توجه بوده است و نظر همه بانوان را به خود جلب کرده است. آویز طلا و یا همان پلاک طلا نیز یکی از اکسسوری های پرطرفدار و محبوب در میان افراد است که به زنجیر متصل می شود.  این زیورآلات به دلیل زیبایی و قیمت مناسب گزینه ای مناسب برای هدیه دادن به خانم ها است. البته برخی از  آقایان نیز  از طرفداران پلاک طلا هستند و انواع  آویزهای مردانه نیز می تواند مناسب این افراد باشد.

چوکر چیست؟

نکته جالب این است که  استفاده از این مدل از گردنبندها قدمت  بسیار زیادی دارند. به همین دلیل حتی این گردنبندها را در موزه های باستان نیز می توان دید ولی به  طرق مختلف، در سالهای گذشته شکل پوشش و ظاهر مختلفی داشته اند.

به نمونه هایی از گردنبند هایی که بر روی گردن فیکس می‌شوند و به گردن می‌چسبند گردنبند طلای چوکر یا گردنبند طوق دار یا گردنبند طوقی گفته می‌شود که میتوانید انواع انرا به صورت آنلاین مشاهده نمائید.

گردنبند با زنجیر 

از موارد کاربرد این گردنبند های طلا با زنجیر ، می‌توان به استفاده آن‌ها همراه با لباس‌هایی با یقه باز یا بسته اشاره کرد و حتی برای استفاده روی مانتو نیز کاربرد دارند و موجب ایجاد یک استایل کامل، شیک و منحصر به فرد می‌شوند. البته بعضی افراد گردنبندهای با زنجیر را مختص لباس‌های ساده نیز می‌دانند، که این عقیده نیز جای تأمل دارد، چرا که گردنبندهای با زنجیر طلا به این مدل لباس‌ها جذابیت زیادی می‌بخشد.

آشنایی با طول زنجیر برای گردنبند طلا

انتخاب طول زنجیر گردنبند طلا برای انتخاب محصول مهم است. 

هیچ وقت زنجیر بیش از اندازه کوتاه انتخاب نکنید چون مطمعنا نمیخواهید باعث خفگی با گردنبند بشوید !‌

و اگر زنجیر بیش از حد بلند باشد گردنبند شما دیگر جلوه و نمای خود را ندارد پس حتما طول زنجیر را با دقت انتخاب کنید. در قسمت راهنمای انتخاب زنجیر میتوانید سایز مناسب خود را در زیواز مشاهده نمائید.

آشنایی با عیار طلا :

زیورآلات و بخصوص طلا با عیار های متفاوتی تولید و بفروش میرسد  طلا 18 و 24 عیار از جمله معروف ترین های آنها هستند که مصنوعاتی مانند گردنبند در ایران صرفا با طلای 18 عیار به فروش میرسد. تمامی محصولات موجود در سایت زیواز با طلای 18 مورد تایئد و نظارت اتحادیه طلا و جواهر به فروش میرسد.

عیار طلا از 8 تا 24 میتواند متغیر باشد و در طلای 8 عیار 3/33 درصد طلا وجود دارد

راهنمای آنلاین خرید گردنبند طلا

زیواز

تنوع بالای برند های تولید کننده و عرضه کنننده طلا و جواهر مانند ساعتچی ، سنجاق ، گوهر بین و کیا گالری و همچنین مدل های پر طرفداری مانند کارتیر  ، هرمس ، بولگاری میتواند انتخاب را برای مشتری دشوار نماید. موتور جستجوی آنلاین طلا و جواهر زیواز جایی است که مشتریان میتوانند تمامی برند های معروف و محصولات ممتاز را در یک پلتفرم مشاهده نمایند و آنان را از نظر قیمت با یکدیگر مقایسه نمایند و در نهایت خرید و ارسال امنی را تجربه نمایند.

گالری آنلاین طلا و جواهر زیواز با مجوز از اتحادیه طلا و جواهر برای اولین بار در ایران اقدام به ارائه جزئیات قیمت مانند میزان کارمزد ساخت و همچنین میزان سود مغازه دار و واحد صنفی و همچنین میزان مالیات ارزش افزوده نموده است. تمامی قیمت ها بر اساس نرخ لحظه ای طلا و دلار به روزرسانی میگردد و مشتری میتواند جزئیات قیمت را مشاهده نماید.

ارائه جزئیات قیمت مانند درصد ساخت و میزان سود مغازه دار و میزاان مالیات در راستای احترام به حقوق مصرف کننده در زیواز قابل مشاهده میباشد.

در  زیواز میتوانید خرید آنلاین طلا و جواهر را از میان تامین کنندگان مطرح این حوزه مانند گالری شیدا مجد ، گوهربین ، مظفریان ، شیشه بران ، هور ، پرسته ، تریص ، در و گوهر ، کاکامی ، طلای آرون ، الی گالری ، کیمیا و سایرین را تجربه نمائید و به تمامی این برند ها در صورت صلاحیت حضور در زیواز دسترسی خواهید داشت.

موتور آنلاین جستجوی طلا و جواهر زیواز عرضه کننده انواع گردنبند شامل سینه ریز ، گردنبند طلای رولباسی ، انواع زنجیر ، آویز های بدون زنجیر و چوکر میباشد و میتوانید مدل ها و طرح های متنوعی را یک محیط آنلاین با امنیت بالا تجربه نمائید.

مشاوران و پشتیبانان زیواز در هر لحظه پاسخگوی شما خواهند بود. برای اطلاع از سایر مغازه های طرف قرارداد با زیواز با مجوز از اتحادیه طلا و جواهر با ما در تماس باشید و به سایت zivaz.ir مراجعه نمائید. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز