خبرگزاری کار ایران

چشم انداز روشن سیمان ارومیه با 187 درصد افزایش سود در بهار امسال

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۵۷۸

شرکت سیمان ارومیه در حالی موفق به افزایش چشم گیر سود خالص در بهار امسال شد که عرضه سیمان در بورس کانال از اواسط خرداد ماه آغاز شده است.

 در نتیجه به نظر می رسد پس از قطع دست دلالان از بازار سیمان و واقعی شدن قیمت ها، این کارخانه ظرفیت سوددهی مناسب تری دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین، عبدالمجید نیکنام جهرمی با اشاره به اهمیت قابل توجه راهبردهای شرکت های سرمایه گذاری تامین اجتماعی و سیتا گفت: با اینکه کشور سخت ترین سال های اقتصادی را سپری می کند و مشکالت موجود تاثیر قابل توجهی بر روند فعالیت و سوددهی شرکت ها دارد، شرکت سیمان ارومیه موفق شد به سود خالص 146میلیارد تومانی در سه ماهه نخست سال جاری دست یابد که این رقم حاکی از رشد 187 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

مدیرعامل شرکت سیمان ارومیه در ادامه به اهمیت وجه فنی کارخانه ها و بهبود کیفی تولید تاکید کرد و گفت: کاهش انرژی الکتریکی مصرفی آسرریای مواد خام در سه ماهه اول 1400 و کسب کمترین میزان در گروه و انجام تعمیرات اساسی با توجه به تبدیل تهدید قطع برق به فرصت دو اقدام مهمی بود که در سه ماهه نخست جاری انجام شد.

وی گفت: از مهم‌ترین دستاوردهایی سه ماهه گذشته برای کل صنعت سیمان از جمله شرکت اورمیه می‌توان به عرضه کل محصولات سیمان شرکت در بورس کانال نام برد.

خوشبختانه با عرضه سیمان در بورس کانال که از اواخر خرداد سال جاری در دستور کار قرار گرفت، شفافیت قابل توجهی بر معامالت سیمانی حاکم است و مردم نیز می توانند به راحتی محصولات مورد نیاز خود را تامین کنند. علاوه بر این با ورود سیمان به بورس کانال علاوه بر جلوگیری از سود غیرمتعارف دلالان، نظام قیمت گذاری نیز بر اصل عرضه و تقاضا بازگشته و قیمت دستوری که در تضاد با منافع سهامداران است، حذف شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز