خبرگزاری کار ایران

جدیدترین بازی های کامپیوتری جهان با ترافیک نیم بهاء

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۲۲۰

امروزه دریافت بازیهای جدید کامپیوتری در اوج خود قرار گرفته است. به دلیل وجود سایت های بسیار در این زمینه کاربران بدنبال منابعی هستند که مطالب مربوط را بصورت معتبر و یا تست شده قرار دهد. پارسی دانلود یکی از سایتهای دانلود بازی است که اکثر بازیهای محبوب و پرحجم را بصورت تست شده و کاملا سالم در اختیار کاربران قرار میدهد.

از این سو شما بعنوان یک گیمر میتوانید جدید ترین مطالب مربوط را با خیال راحت دریافت کنید. ویژگی دیگری که این سایت داراست دریافت مجوز از سایت های ذی ربط جهت نیم بهاء شدن ترافیک دانلودی است. بطور مثال در صورت دریافت 20 گیگ از این سایت پهنای باند مصرفی شما 10 گیگ محاسبه خواهد شد. که این مورد به دلیل وجود سرور های داخلی و پرسرعت سایت است.

اگر شما نیز بدنبال یک سایت بروز جهت دانلود بازی برای کامپیوتر هستید پیشنهاد مابه شما پارسی دی ال است. وجود دسته های مختلف مانند: اکشن ، استراتژیک ، ترسناک ، ماجراجویی ، ورزشی ، آنلاین و... سبب شده تا گیمرهایی که در سبک های مختلف فعالیت دارند امکان دریافت بازیهای دلخواه را داشته باشند. اگر بخواهیم اطلاعات بیشتری از این سایت به شما بدهیم باید بدانید که افتتاح پارسی دی ال از سال 1394 استارت خورد و در این بین در میان 300 سایت برتر ایران نیز قرار گرفت که به دلایل محدودیت اینترنت با مشکلات جدی رو به رو شد. اکنون با تیمی جدید و قدرتمند بازگشته است که روزانه کاربران بسیاری جهت دریافت بازیهای کامپیوتری وارد این سایت میشوند.

جدیدترین بازی های کامپیوتری جهان با ترافیک نیم بهاء

نقد و بررسی بازیهای کامپیوتری:

متاسفانه با گسترش یافتن خبرهای مربوط به اینترنت ملی باید بگوییم که آینده تاریکی در انتظار سایت های دانلودی خواهد بود و این مورد میتواند مشکلات بسیاری برای گیمرها بوجود بیاورد. اما باید بدانید که پارسی دانلود مجوز های مربوط را دریافت نموده که مدتی است در بخش انیمیشن نیز فعالیت خود را آغاز کرده است. اگر شما بدنبال برترین بازیهای کامپیوتر هستید میتوانید بازیهای محبوبی که از نظرهای مختلف بعنوان بهترین ها انتخاب شده اند را شناسایی کنید. این مورد از سایت های مطرح جهانی + مشاهده کیفیت ، گیم پلی ، صداگذاری و سیستم اجرایی توسط سایت در نظر گرفته شده است.

امروزه گیمرهای بسیاری بدنبال دریافت اطلاعات تکمیلی در مورد بازیها هستند. بازیهای محبوبی که حجم آنها بیش از 50 گیگ خواهد رفت  وبدون شک گستردگی آنها میتواند هر کاربری را به بازی جلب کند. خوشبختانه در این زمینه نویسنده های خوبی استخدام شده اند که میتوانید اطلاعات خود را با آنها ردوبدل کنید. همچنین حضور سایت در شبکه های اجتماعی میتواند به شما در حل مشکلات کمک کند.

اگر بخواهیم یک بازی از این سایت را برای شما معرفی کنیم باید بدانید که جی تی آی وی که توانست سروصدای بسیاری به پا کند در راس بهترین ها قرار دارد. یک بازی عالی از شرکت راک استار که توانست خاطرات مروط به جی تی ای سن آندرس را پاک کند و کاربران خود را با یک بازی کاملا جدید آشنا کند. البته این بازی یک سری مشکلات را نیز بهمراه داشت و آن سیستم نسبتا قوی جهت اجرای بازی است.

کاربرانی که از این سیستم بهرهمند نیستند امکان اجرا نمودن آن برایشان مشکل شده است. البته باید بدانید که در پارسی دی ال چند راهکار جهت اجرای بازی با سیستم نسبتا ضعیفتر ارائه شده است که دیدن آن خالی از لطف نیست. با دانلود بازی gta v شما میتوانید روز ها و حتی ماه های اینده خود را در زمینه سرگرمی تضمین کنید. وجود ماموریت های بسیار در کنار گیم پلی طولانی سبب شده تا این بازی بتواند امتیاز عالی 98 از 100 را دریافت کند.

نسخه فشرده و کامل بازی ها بهمراه آموزش نصب :

ارائه نسخه های مختلف مانند FitGirl + CODEX + RELOADED + SKIDROW + BlackBox و... سبب خواهد شد تا بازیهایی که در لحظه کرک میشوند جهت دانلود در سایت قرار گیرد البته نسخه فشرده آن ممکن است چند روزی به طور بینجامد که این مورد بستگی به قفل اجرایی در بازیها خواهد داشت. ارائه آپدیت مربوط به بازیها این امکان را به شما میدهد تا اگر یک بازی را دریافت نموده و سپس با باگ مواجه شدید امکان برطرف نمودن آن با دریافت آپدیت را داشته باشید. جمله پایانی اگر بدنبال یک بازی جهت دانلود با ترافیک نیم بهاء و لینک های سالم هستید پارسی دانلود را از دست ندهید.

جدیدترین بازی های کامپیوتری جهان با ترافیک نیم بهاء

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز