خبرگزاری کار ایران

معرفی خدمات هما رزیدنس

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۷۶۴

شرکت هما رزیدنس یکی از مجموعه شرکت‌های هلدینگ “مه‌آرا” می‌باشد. این مجموعه با پشتوانه شرکت “ریزسنج” که سابقه 40 سال تولید انواع قطعات و ماشین‌آلات صنعتی را دارد، از سال 1398 شروع به تولید یراق‌آلات صنعت ساختمان نمود.

در فاز اول، مجموعه تولیدی هما، آغاز به تولید یراق‌آلات صنعت نمای شیشه‌ای ساختمان نمود و در اندک زمانی با توجه به رعایت اصل کیفیت و رضایت مشتری، علاوه بر تامین بخشی از نیاز داخل کشور، شروع به صادرات و اجرای پروژه‌هایی در کشورهای عراق، سوریه و برخی از کشورهای حوزه دریای خزر نمود.

خدمات هما رزیدنس

صنعت نمای ساختمان تنها به ایجاد نمای خارجی ساختمان ختم نمی شود. ما در هما رزیدنس با تکیه بر اصول معماری ، دکوراسیون داخلی ، مهارت فنی و اجرایی توانسته ایم خدمات نمای ساختمان را به نحو احسن انجام دهیم . این خدمات در انواع مختلفی از جمله پیاده سازی نمای ساختمان ( کرتین وال و اسپایدر) ، پیاده سازی پارتیشن اداری ، پیاده سازی هندریل و جان پناه شیشه ای و ... بوده است.

اجرای نمای ساختمان

نمای ظاهری ساختمان تبدیل به یکی از مهم ترین معیار ها در معماری شده است. در چند سال گذشته متد های مختلفی برای طراحی نمای ساختمان به وجود آمده است که در ایران نیز شاهد آنها هستیم.

هما رزیدنس یکی از شرکت هایی است که با توجه به متد های صنعت ساختمان پروژه های مختلفی چون پیاده سازی نمای شیشه ای اسپایدر ، نمای کرتین وال و نمای فریم دار را در رزومه کاری خود دارد.

اجرای نمای کرتین وال

کرتین وال سازه‌هایی مانند پرده‌هایی هستند که به استراکچر بنا باری تحمیل نمی‌کنند بلکه به کف ساختمان متصل شده اند که نمای شیشه در آن قرار دارد. چنین نماهایی باید فقط وزن خود را تحمل کنند و نه وزن بار مرده‌ای را به ساختمان تحمیل می کند. اتصالات بین کرتین وال و ستونها و کف ساختمان وجود دارد تا بتواند وزن باد را از نما منتقل کرد. این نوع نماها از نظر زیبایی بسیار چشمگیر هستند و مقاومت در برابر نفوذ باد و آب را تامین می‌کنند. مقاومت در برابر نیروهای لرزه‌ای و یک مانع حرارتی نیز توسط چنین نمای شیشه‌ای ایجاد می‌شود.

معرفی خدمات هما رزیدنس

اجرای نمای شیشه اسپایدر

نمای اسپایدر به نوعی از نماهای شیشه‌ای کرتین وال (Curtain Wall) گفته می‌شود که در آن شیشه بوسیله اتصالات نقطه‌ای به سازه متصل می‌گردد. شیشه اسپایدر یکی از جذابترین نوع نماهای شیشه‌های بدون فریم می‌باشد. اسپایدر (Spider)  به معنای عنکبوت است و به دلیل این‌که این نما ساختاری عنکبوت شکل داشته و یا به دلیل این‌که شیشه اسپایدر در کنار هم به‌صورت شبکه‌ای نصب می‌گردند،  این نام به آن اطلاق می‌شود.

اجرای پارتیشن اداری

پارتیشنهای اداری معمولا از دو جنس MDF یا شیشه ای ساخته می‌شوند. این نوع پارتیشن ظاهر بسیار جذابی را برای محیط کار یا دفتر اداری شما فراهم می‌نماید. استفاده از پارتیشن به نسبت دیوار از نظر قیمت نیز بسیار مقرون به صرفه می‌باشند. در واقع شما با هزینه ناچیزی می‌توانید دفتر کار خود را تقسیم‌بندی و پارتیشن‌بندی نمایید. هما رزیدنس می تواند مجری این سازه در محیط دلخواه شما باشد. با افزایش محبوبیت دفاتر طرح باز (Open Office)، مزیت پارتیشن‌ اداری بیش‌ از پیش شده است. علاوه بر انعطاف بالای طرح‌پذیری پارتیشن، هزینه اجرای انواع آن‌ها مانند پارتیشن شیشه‌ای کمتر از دیوار‌کشی هستند. نکته مهم دیگر قابلیت جابه‌جایی اتاقک‌های ساخته شده با پارتیشن است. اگر نیازهای اداری شما تغییری داشت، به‌سادگی می‌توان چیدمان جدیدی از محل کار خود ارائه کنید.

معرفی خدمات هما رزیدنس

اجرای نرده شیشه ای ، هندریل و جان پناه شیشه ای

امروزه تولید شیشه های مقاوم و زیبا در اجرای نرده و جان پناه باعث استفاده بیشتر نرده شیشه ای و جان پناه شیشه ای و هندریل شیشه ای در ساختمان سازی مدرن شده است. نرده شیشه ای یک سازه یکدست و شیشه ای است که می تواند ایمنی و زیبایی راه پله ها ، بالکن ها ، تراس و پنجره ها را در ساختمان های خصوصی، تجاری و عمومی بهبود دهد.

نرده شیشه ای به صورتی طراحی شده است که برای نصب در هر مکانی سیستم و اتصالات مناسبی دارد که با استفاده از یراق آلات مقاوم در برابر خردگی و فرسایش پیاده سازی می شود.

شما می توانید برای پیاده سازی انواع پروژه ها با کارشناسان هما رزیدنس در تماس باشید.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز