خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید قفل و دستگیره دیجیتال هوشمند (نکات مهم قبل از خرید)

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۴۱۰

امنیت جان و مال در گذشته ، حال و آینده برای هر کسی و برای هر مکانی بسیار مهم بوده و هست و به همین علت است که صاحبان املاک از بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات هوشمند ساختمانی استفاده میکنند.

در گذشته های دور برای امنیت اماکن مسکونی ، تجاری ، اداری و غیره از کلید های مکانیکی استفاده میکردند اما با پیشرفت علم و تکنولوژی قفل دیجیتال و دستگیره دیجیتال وارد بازار شد که به خاطر امنیت بیشتر و مزایا و قابلیت هایی که داشت توانست جای کلید های مکانیکی را بگیرد.

قفل دیجیتال چیست؟

راهنمای خرید قفل و دستگیره دیجیتال هوشمند (نکات مهم قبل از خرید)

باز کردن درب بدون نیاز به کلید های قدیمی یکی از از نیاز های معمول هر فردی در عصر حال میباشد که که این نیاز توسط یک سری تجهیزات پیشرفته و مدرن بر طرف شده است.

قفل دیجیتال و هوشمند محصولی است که برای فراهم کردن شرایطی برای دسترسی آسان و سریع ، امنیت و زیبایی بالا و باز و بسته کردن ف روی انواع درب ها نصب میشود و امنیت و آرامش و راحتی را برای شما به ارمغان می آورد.

این نوع قفل ها تجربه جدیدی در زمینه امنیت و آرامش برای محیط های اداری ، تجاری ، مسکونی ، تفریحی و ورزشی هستند که به دلیل داشتن قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد توانسته اند محبوبیت زیادی پیدا کنند.

نام دیگر این قفل ها ، قفل الکترونیکی میباشد که به وسیله وای فای یا بلوتوث و فناوری های دیگر به کاربران اجازه میدهند از طریق راه های مختلف مانند رمز ورود ، کارت ، اثر انگشت و سایر راه های دیگر برای ورود و خروج استفاده کنند و حتی از طریق اپلیکیشن های مخصوص ورود و خروج سایر افراد را از راه دور کنترل کنند.

البته نکته مهم در این خصوص این است که این نوع قفل های هوشمند برای باز کردن نیازی به کلید ندارند اما دارای یک کلید اضطراری هستند که در صورت فراموش کردن رمز ورود یا گم کردن کارت یا هر مورد دیگری میتوان از آن استفاده کرد.

خرید قفل های دیجیتال بدون صفحه کلید برای ادارات و مکان ها و ساختمان های مسکونی راه حلی مناسب است تا خطر تماس چندین نفر با سطوح را به حداقل برساند و در ها را به راحتی برای افراد ساکن یا شاغل در ساختمان مورد نظر باز کند.

برای انتخاب و خرید این نوع محصولات فاکتور های امنیت ، راحتی و زیبایی بسیار مهم هستند و به همین علت در هنگام خرید باید به رتبه ایمنی و قیمت و قابلت های قفل مورد نظر توجه کنید و نسبت به نیاز هایتان بهترین گزینه را از میان تعداد زیادی قفل الکترونیکی انتخاب کنید.

از این نوع قفل ها در مکان های عمومی مانند مدارس و دانشگاه ها ، ساختمان های اداری و بانک ها ، بیمارستان ها و کارخانجات و ... و همچنین در مکان های خصوصی مانند ویلا ها و برج ها ... استفاده میشود.

از مهم ترین ویژگی های این قفل ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • سیستم ضد شوک
  • سیستم اعلام حریق
  • سیستم ضد سرقت
  • سیستم حریم خصوصی
  • سیستم قفل کودک

فقط برای نصب این قفل ها از نصاب حرفه ای درخواست کنید زیرا اگر این قفل ها اصولی نصب نشوند کارایی خود را از دست میدهند.

برای خرید قفل دیجیتال میتوانید به صفحه زیر از سایت آریا لاک مراجعه کنید

https://arialock.com/category/digital-lock

دستگیره دیجیتال چیست؟

راهنمای خرید قفل و دستگیره دیجیتال هوشمند (نکات مهم قبل از خرید)

در عصر جدید تکنولوژی بسیار پیشرفت کرده و کاربردی شده است که یک نمونه بارز آنرا میتوان دستگیره دیجیتال و هوشمند معرفی کرد برای درب ورودی مکان های مختلف اداری و تجاری و مسکونی و حتی اتاق ها استفاده کرد.

امروزه فراموش کردن قفل کردن درب یا حتی بستن کامل درب در برخی شرایط توسط افراد مختلف مخصوصا کودکان یا حتی گم کردن کلید یکی از نگرانی های خانواده هاست که باعث ایجاد سرقت و خطر میشود که به لطف دستگیره های هوشمند و قابلیت هایی که دارند ، به طور خودکار و بدون نیاز به چیزی یا کسی بسته میشوند و نگرانی ها را از بین میبرند.

با نصب این دستگیره های الکترونیکی درب برای ورود به جایی دیگر لازم نیست حرکت مکانیکی انجام دهید یا دستگیره درب را بچرخانید بلکه میتوانید با وارد کردن رمز ، اثر انگشت ، کار و یا ریموت برای ورود و خروج استفاده کرد.

این دستگیره ها دارای انواع مختلفی هستند که در کشور های چین ، کره ، تایوان و ... ساخته میشوند و از برند های معروف آن هم میتوان به دستگیره دیجیتال سامسونگ، دستگیره دیجیتالی میلره، دستگیره دیجیتالی ik و ... اشاره کرد که هر یک از این دستگیره ها با گارانتی های مختلف ارائه می شود.

همچنین این دستگیره ها دارای رنگ بندی متفاوت و ظاهر متفاوت هستند و قابلیت های هرکدام از آنها با یکدیگر فرق میکند و هر کسی نسبت به سلیقه و نیازش بهترین گزینه را انتخاب و خریداری میکند.

این دستگیره ها نیز دارای انواع کارتی ، اثر انگشتی ، ریموتی و رمزی و ... هستند و با نصب اپلیکیشن مخصوص آنها میتوانید تردد ها را از راه دور و نزدیک کنترل کنید و نگران امنیت و آرامش جان و مال خود و خانواده تان نباشید.

برخی از بهترین قابلیت های این دستگاه ها عبارتند از :

  • سیستم آلارم و ضد شوک
  • حالت ایمن هوشمند
  • تابع خیالی در دستگیره‌های دیجیتال درب
  • امکان اتصال باتری اضطراری
  • شب بند داخلی
  • دارای رمز مدیر جهت مدیریت کاربران
  • دارای حالت مهمانی و اسباب کشی
  • دارای رمز یکبار مصرف برای پرستار و یا نظافت کار
  • ضد هک ، ضد سرقت و ضد شوک
  • هشدار استفاده از رمز عبور اشتباه

همچنین از مهم ترین نقات قوت این محصولات جدید این است که توانسته نقاظ ضعف و مشکلات دستگیره های مکانیکی قدیمی را بر طرف کند و خیال خانواده ها و صاحبان ادارات و شرکت ها را نیز راحت کند.

لیست دستگیره دیجیتال آریا لاک

راهنمای خرید قفل باشگاهی

راهنمای خرید قفل و دستگیره دیجیتال هوشمند (نکات مهم قبل از خرید)

امروزه  مشاهده میکنیم که افراد زیادی به مجموعه های ورزشی و باشگاه ها روی آورده اند و به همین دلیل صاحبان مراکز ورزشی باید برای راحتی و امنیت وسایل مشتریان ، امنیت باشگاه را نیز با تجهیزات پیشرفته بالا ببرند که یکی از بهترین تجهیزات برای این امر را میتوان قفل باشگاهی یا قفل کمد باشگاه معرفی کرد.

این قفل ها دارای دو قسمت هستند که یکی از آنها روی درب نصب میشود و قسمت دیگر مانند دستبند است که به خاطر امنیت و راحتی بالا توانسته اند جایگزین قفل های مکانیکی قدیمی شوند و میتوانند هم بصورت آنلاین (ارتباط با نرم افزار ) و هم به صورت آفلاین(متکی بر خود) وظیفه باز و بسته کردن کمد باشگاهی را بر عهده بگیرند.

این قفل های باشگاهی دارای مدل ها با قابلیت های مختلفی هستند که برای باشگاه های ورزشی ، استخر ها ، سونا و حمام ها ، باشگاه های بدنسازی ، همچنین رختکن ادارات و بیمارستان ها و کلینیک ها استفاده میشوند و به خاطر تکنولوژی پیشرفته ای که دارند محبوبیت و طرفداران زیادی پیدا کرده اند و امروزه در تمامی مکان های ذکر شده از این قفل ها مشاهده میکنید.

متریال ساخت این محصولات باید دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه و مهم تر از آن رطوبت باشد تا طول عمر بالایی داشته باشد و بدون هیچ مشکلی تمام وظایفش را به درستی انجام دهد.

از مزایا این قفل های کمد باشگاهی میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • زیبا و مستحکم
  • دارای هشدار شارژ کم باطری در قفل استخری آفلاین
  • حداقل مصرف الکتریکی
  • قابل اتصال به کامپیوتر و نرم افزار باشگاهی
  • امکان استفاده از برق و باطری
  • بدون نیاز به سیم کشی در قفل کمد استخری آفلاین
  • دارای آلارم و هشدار کم بودن شارژ باطری
  • امکان استفاده از باطری خارجی و یا یو پی اس
  • امکان استفاده از انواع کلیدهایی مثل کارت عضویت،جاسویچی،ساعت،و هر وسیله ای که تگ rfid داشته باشد
  • مدیریت کمد ها و کلید ها توسط مدیر باشگاه
  • امکان تعریف کلید مادر برای مدیریت باشگاه و مواقع ضروری
  • امکان غیر فعال کردن هر کلیدی که مدیریت بخواهد (مثلا زمانی که یک کلید گم شده)
  • امکان باز نمودن قفل ها توسط نرم افزار
  • امکان گزارش گیری از کمد هایی که دارای قفل آنلاین هستند

آریا لاک یکی از شناخته ترین و معتبر ترین شرکت ها در زمینه فروش انواع قفل ها و دستگیره های دیجیتال با کیفیت بالا و قیمت های مناسب همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد که بیش از 10 سال تجربه و تخصص در این زمینه دارد و خداروشکر توانسته مشتریان زیادی جذب کند و رضایت تمامی آنها را جلب کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز