خبرگزاری کار ایران

رزرو بهترین هتل های چهار ستاره تهران در سایت رهی نو

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۳۲۶

زمانی که صحبت از بهترین هتل‌های تهران می شود، احتمالا نام هتل‌های لوکس و لاکچری پایتخت به یادتان بیاید. اما هتل‌های خوب تهران محدود به هتل‌های لاکچری پسند نیست!  در این مطلب قرار است با بهترین هتل های چهار ستاره شهر تهران آشنا شوید. هتل فردوسی تهران ، هتل بزرگ تهران ۱، هتل اسکان الوند تهران و هتل سیمرغ تهران از بهترین هتل‌های چهارستاره پایتخت، میزبان گرم روزهای گردشگری شما هستند که می توانید اقامت به یادماندنی را با رزرو آنلاین این هتل‌ها تجربه کنید.

هتل فردوسی تهران

در کنار بازار بزرگ در میدان امام خمینی، حوالی موزه‌های معروف و خاطره‌انگیز شهر، به خیابان فردوسی که می‌روید، این هتل چهارستاره به شما چشمک می‌زند. یک هتل بی نظیر و لوکس که هم دسترسی شما را در دل تهران به جاذبه‌های تاریخی راحت کرده است و هم از امکانات و تجهیزات کاملی برخوردار است که احتمالا شما را برای چندمین بار  نمک گیر کند. این هتل در خیابان کوشک مصری جنب کاخ وزارت خارجه قرار دارد.

هتل شش طبقه با ۲۶۰ واحد اقامتی، دارای انواع رستوران، تالار و اتاق‌های لوکس و مجهز است.  هتل بزرگ فردوسی تهران دارای اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سوئیت و اتاق سه نفره است. هر کدام از این واحدها را می‌توانید به صورت وی آی پی استفاده کرده و از موقعیت آن لذت ببرید. این هتل دارای پارکینگی به ظرفیت ۱۰۰ ماشین است. در واقع از فضای گرم و لاکچری اتاق‌ها از حمام و دستشویی گرفته تا تخت و تجهیزات دیگر، سفره‌خانه دلنشین و سالن بدنسازی و شنا و… همگی شما را در این هتل نمک گیر می‌کند.

آدرس هتل: تهران، میدان امام خمینی، ابتدای خیابان فردوسی، خیابان کوشک مصری، جنب کاخ وزارت امور خارجه، شماره ۲۴

هتل سیمرغ تهران

هتل سیمرغ تهران (میامی سابق) از سال 1379 در مرکز زیباترین و طولانی‌ترین خیابان پایتخت، خیابان ولیعصر ساخته شده است. موقعیت مکانی این هتل باعث دسترسی آسان به نقاط مهم شهر شده است. هتل سیمرغ دارای 13 طبقه و تعداد 100 باب واحد اقامتی می‌باشد. این هتل در نزدیکی پارک ساعی قرار دارد و  به همین جهت هوای مطلوب آن از ویژگی‌های این هتل نیز به شمار می‌رود.

آدرس هتل سیمرغ تهران

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از سه‌راه بهشتی، نبش کوچه دلبسته، پلاک ۱۲۴۱

اقامت در هتل بزرگ تهران ۱

اگر به هدف تجاری و کاری به تهران سفر می‌کنید، اقامت در هتل بزرگ تهران ۱ می‌تواند خیال‌تان را از دسترسی به مراکز اداری و تجاری راحت کند. این هتل با داشتن سالن کنفرانس، همایش و بیزینس روم، اتاق‌های لوکس و منحصر به فرد، رستوران با غذاهای خوشمزه و تازه و از همه مهم‌تر برخورد حرفه‌ای پرسنل، شما را شیفته هتل خواهد کرد. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید گراند هتل معروف، همین هتل است که آخرین بازسازی آن مربوط به سال ۱۳۹۴ است.

هتل با ساختمانی ۱۰ طبقه و ۲۸۸ باب اقامتی، دارای اتاق‌های یک تخته، دو تخته و سوئیت است. با دیدن لابی احتمالا خودتان را بابت انتخاب مناسبی که داشتید، تحسین کنید. تمام واحدها از امکانات اقامتی مناسبی برخوردار است. در صورتی که سوئیت جونیور را انتخاب کنید، در فضای راحتی که با آشپزخانه، سالن و اتاق‌های خواب برایتان فراهم کرده است، احساس اقامت در خانه خودتان را به شما می‌دهد.

از جمله امکانات ویژه هتل می‌توان به استخر، سونا، جکوزی و سالن‌های ماساژ آن اشاره کرد. علاوه بر محیط اقامتی لوکس و با امکاناتی که برایتان فراهم کرده است، می‌توانید از آرایشگاه مردانه، فروشگاه، کافی شاپ، لاندری و.. نیز بهره مند شوید. یکی از به یادماندنی‌ترین ویژگی‌ هتل، صبحانه مفصل و متنوعی است که باعث می‌شود به راحتی دلی از عزا درآورید.

آدرس هتل: تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای مطهری، شماره ۳۹۱

رزرو بهترین هتل های چهار ستاره تهران در سایت رهی نو

هتل اسکان الوند تهران

میدان آرژانتین یکی از بهترین موقعیت‌های تهران برای دسترسی به قسمت‌های مختلف تهران و ترمینال بیهقی است.  هتل اسکان الوند تهران نیز در حوالی همین میدان در خیابان الوند قرار گرفته است. این هتل دسترسی‌تان را به یکی از زیباترین پارک‌های تهران همچون پارک طالقانی و آب و آتش راحت کرده است.

از ویژگی‌های جالب این هتل، وجود دو رستوران ایرانی و فرانسوی است که با سقف شیشه‌ای و فضای متفاوت، منظره و محیطی جذاب و به یادماندنی را برایتان به ارمغان آورده است. البته شاید غذای رستوران فرانسوی کنتیننتال چندان باب مزاج‌تان نباشد، اما به تجربه جذاب چشیدن یک غذای فرانسوی می‌ارزد. این هتل با انواع امکاناتی که یک هتل چهار ستاره برای مهمانانش فراهم می‌کند، محیطی آرام و مجهز را برایتان به ارمغان می‌آورد. البته اگر به دنبال جای پارک ماشین‌تان هستید، ممکن است به علت کمبود فضای پارکینگ هتل، با مشکل روبه‌رو شوید.

آدرس هتل: تهران، میدان آرژانتین، خیابان الوند، کوچه اسفراین، نبش اهورا مزدا

رزرو بهترین هتل های چهار ستاره تهران در سایت رهی نو

رزرو بهترین هتل‌های تهران در رهی نو

دغدغه اقامت در یک هتل مناسب و مجهز، یکی از اصلی‌ترین موارد سفر است. در صورتی که قصد دارید به تهران سفر کنید، می‌توانید به جای صرف زمان بسیار و پیدا کردن یک اتاق یا سوئیت، با رزرو آنلاین هتل کارتان را راحت کنید. شما می‌توانید لیستی از بهترین هتل‌های چهار ستاره این شهر را در رهی نو مشاهده کنید. رهی نو سامانه آنلاین رزرو هتل با در اختیار قرار دادن اطلاعات و عکس‌ انواع هتل‌ها در سراسر کشور یک دید کلی از هتل مورد نظر به شما داده و شما می‌توانید به صورت آنلاین هتل مورد نظرتان را سفارش دهید.

به این ترتیب از هر کجای ایران که باشید، هتل مورد نظرتان را به صورت دقیق و جزئی می‌توانید در رهی نو مشاهده کنید و بعد از مطالعه نظرات سایر کاربرانی که قبل از شما تجربه آن را داشتند، بهترین انتخاب را داشته باشید. در نتیجه با خیال راحت، وقت و انرژی‌تان را صرف لذت بردن از سفرتان خواهید کرد.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز