خبرگزاری کار ایران

سرمایه‌گذاری هلدینگ جاوید در صنعت لجستیک

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۸۴۸

مدیرعامل شتاب‌دهنده نوآوران جاوید، از سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد تومانی هلدینگ جاوید در صنعت لجستیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، مدیرعامل شتاب‌دهنده نوآوران جاوید گفت: این میزان سرمایه‌گذاری با رویکرد توسعه ناوگان حمل و نقل سبز، طی چند مرحله و در قالب واردات، خرید یا در اختیار قراردادن انواع وسایل نقلیه و تجهیزات، فضای کاری و اعتبارات مالی برای توسعه سریع زیرساخت‌های این صنعت انجام می‌شود.

 وحید رضایی: این میزان سرمایه‌گذاری به صورت متمرکز در توسعه ناوگان حمل و نقل سبز انجام خواهد گرفت و هلدینگ جاوید پیش از این در طرح‌های مختلفی از جمله در تاسیس و توسعه تضمین‌چی، سامانه امن معاملات آنلاین تاکنون بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده است.

وی ضمن اعلام این خبر اضافه کرد: این سرمایه‌گذاری پیرو تاکید حسین مرادی، مدیرعامل هلدینگ جاوید و بنیان‌گذار تضمین‌چی مبنی بر ارائه خدمات نوین و بهینه‌سازی‌شده انجام می‌شود که برای کسب‌وکارهای فعال در شبکه‌های اجتماعی و بستر آنلاین بسیار مفید خواهد بود. بر این اساس اجرای این طرح در دستور کار شتابدهنده نوآوران جاوید قرار گرفته که از سوی دیگر در راستای مسئولیت اجتماعی هلدینگ جاوید برای کاهش آلودگی‌های محیط‌زیستی نیز قرار دارد.

تضمین‌چی سامانه امن معاملات آنلاین با توجه به زمینه فعالیتش و نیاز به بهره‌گیری از بالاترین کیفیت خدمات لجستیکی، بر اساس چشم‌انداز کوتاه مدت و میان مدت خود به این ارزیابی رسیده است تا با راه‌اندازی بازوی لجستیکی موردنظرش، علاوه بر پرکردن ظرفیت‌های خالی در این عرصه به اکوسیستم استارتاپی کشور در جایگاه یک استارتاپ پیشرو، کمک‌رسانی کند. لذا برای ایجاد این بستر از هلدینگ جاوید به عنوان سرمایه‌گذار درخواست کرده تا با سرمایه‌گذاری کلان در حوزه لجستیک، ضمن تامین نیاز تضمین‌چی نسبت به توسعه این خدمات در کشور جامه عمل بپوشاند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز