خبرگزاری کار ایران

چاپ لیبل ارزان و هدایای تبلیغاتی توسط بروز چاپ

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۳۳۵

چاپ لیبل ارزان و هدایای تبلیغاتی توسط بروز چاپ

چاپ لیبل می تواند به عنوان شناسنامه برند و روشی مناسب برای معرفی محصول و یا خدمات شما باشد. چاپ لیبل می تواند به سازمان ، نهاد و خدمات شما اعتباری دوچندان ببخشد. در نتیجه در طراحی و چاپ استیکر خود نهایت دقت را داشته باشید. 

بروزچاپ همواره سیاست کلی خود را بر این داشته تا در زمینه طراحی و چاپ لیبل و سایر خدمات چاپی شما نهایت دقت و همکاری را با شما عزیزان داشته باشد

در تبلیغات و  بازاریابی  هیچ چیز قوی تر از قابلیت های نام تجاری لیبل یا برچسب نیست.

معرفی نام تجاری خود به مشتریان بالقوه با محصولات چاپی که امروز داریم، آسان تر شده است و چاپ لیبل تبلیغاتی یکی از این روش هاست .

موثرترین روش تبلیغات چیه؟

یکی از موثرترین و زیباترین روش های تبلغات محیطی چاپ لیبل و یا چاپ روی کاغذ پشت چسب دار می باشد.

همواره یکی از خدمات و چاپ با کیفیت گروه هنری بروز چاپ که بسیار مورد استقبال مشتریان گرامی خود گرفته است چاپ لیبل پشت چسب دار می باشد.

چاپ لیبل در این گروه به روش های لیبل با روکش یووی ، لیبل با روکش سلفون براق و مات ، چاپ لیبل شیشه ای و متالایز می باشد.

در بخش لیبل های دیجیتال، لیبل کاغذی به دلیل اینکه بدون پوشش است ارزان ترین و سریع ترین نوع چاپ لیبل محسوب می شود. در هرکدام از لیبل ها، انتخاب برش مستقیم (توضیحات پایین تر را بخوانید) هزینه کمتری از برش نیم تیغ دارد.

مزایای استفاده از چاپ لیبل؟

چاپ لیبل یکی از نیازهای اصلی محصول برای شناسایی مارک تجاری شما است. امروزه تعداد کمی از محصولاتی که نیازی به لیبل و برچسب ندارند را می توان یافت.

مواد غذایی صنعتی با ده ها نمونه کار منحصر به فرد آمادگی خود را برای ارائه محصولات چسبی از سازمان ها و شرکت های مختلف با کیفیت انحصاری و کاملاً بالا و مطابق با مشتری اعلام می کنند.

نکات بسیار مهم در طراحی و چاپ لیبل ، تعیین ابعاد و شکل لیبل بر اساس اندازه و ابعاد محصول ، آزمایش کاغذ مورد استفاده بر روی محصول شما ، نوع پوشش ، چاپ لیبل و کیفیت آنها ، ساخت قالب های لیزری برای کیفیت و سهولت در حذف و چسباندن و طراحی بر اساس اصول چاپ و بدون غلط املایی است.

چرا هدایای تبلیغاتی اهمیت زیادی داره؟

هدایای تبلیغاتی راهی جدید و منحصر به فرد برای تشکر از مشتریان و کارمندان است. بیشتر اوقات ، وقتی هدیه ای رایگان دریافت می کنیم ، ناخودآگاه به جبران هدیه دادن به طرف مقابل  فکر می کنیم. حتی اگر قصد خرید از این فروشگاه یا آن مارک را نداشته باشیم ، این هدیه همیشه در ذهن ما خواهد بود و آن را به دوستان و آشنایان خود هدیه می دهیم.

هدایای تبلیغاتی با عملکرد بالا می تواند تأثیر بسزایی در استقبال مخاطبان شما از برند ما در کوتاهترین زمان داشته باشد.

اول از همه ، ما پیشنهاد می کنیم که بیشترین سوالات را در مورد هدایای تبلیغاتی بپرسید و قبل از شروع صحبت در مورد هدایای تبلیغاتی ، به آنها پاسخ کوتاه دهید .

ارزان ترین هدایای تبلیغاتی چیه؟

ارزان ترین هدیه تبلیغاتی تاکنون هدیه ای است که متناسب با تجارت شما باشد و بالاترین بازدهی را از همه هزینه های شما به همراه داشته باشد.

هدایای تبلیغاتی خلاقانه هدایایی است که مخاطبان شما را متعجب خواهد کرد. دانستن نیازهای صحیح مخاطب و تصمیم گیری درست در زمان مناسب می تواند تعجب آور باشد.

هدایای تبلیغاتی روشی مدرن برای تشکر از مشتریان برای انتخاب و اعتمادشان است.

هدایای تبلیغاتی را می توان یک هدیه عملی دانست تا اهمیت و قدردانی از مشتریان را نشان دهد ، برند شما را به آن معرفی کند و خدمات و محصولات ارائه شده ، ثبت و بیان شده در ذهن مشتری را نشان دهد.

داشتن هدایای تبلیغاتی چه حسی به ما میده؟

به زبان ساده ، هدایای تبلیغاتی می توانند خاطرات ماندگار را در ذهن مشتری تداعی کرده و اعتماد به نفس بیشتری در مشتریان ایجاد کنند.

مشتریان می توانند طیف گسترده تری را با درج نام تجاری ، خدمات و محصولاتی که شما ارائه می دهید پیدا کنند.

آوردن مشتری و مشتری قدیمی می تواند پلی برای مشتریان جدید شما باشد.

چطور ؟؟ به عنوان مثال ، یکی از این راه ها تعریف شرکت شما از مشتریان جدید و جلب اعتماد آنها به شماست ...

کارتن پستی و پاکت پست را از کارتن چاپ ارزان بخرید

کارتن پستی یکی از بسته های ویژه ای است که شامل علامت پستی ، مکانی مناسب برای قرار دادن مهر و موم ، محلی برای وارد کردن آدرس گیرنده و مخاطب و ساده سازی کار ارسال محموله است.

از جعبه های کارتن پستی می توان برای دفاتر دولتی در سراسر ایران و انواع فروشگاه ها و شرکت های آنلاین برای ارسال کالاهای پستی استفاده کرد.

کارتن پستی کارتن

چاپ به فرستنده این امکان را می دهد تا محصول خود را به راحتی در بسته قرار دهد ، آن را در جای خود بسته بندی کند ، آدرس را جای گذاری کرده و به صورت عمده به دفتر پستی تحویل دهد.

ویژگی های قابل توجه این کارتن ها نسخه ویژه ای از شرکت ملی پست ایران است.

یکی از خدماتی که ما در سیستم  کارتن چاپ ارائه می دهیم ، انواع بسته های ای است که به افراد کمک می کند تا محموله های خود را به راحتی با هزینه کم و آماده ارسال ارسال کنند.

مزیت کارتن های پستی

بارزترین مزیت کارتن های پستی نسبت به کارتن های عادی و جعبه های مبلمان چاپ بودن آنهاست. به این ترتیب ، مکان های ویژه ای برای نوشتن آدرس گیرنده و فرستنده و محل چسباندن مهر نصب می شود.

ابعاد کارتن پستی متفاوت است و در سیستم های بسته بندی سریع در اندازه های نصف ، یک ، دو ، سه ، چهار ، پنج ، شش ارائه می شود.

کارتن پستی یکی از هزاران مدل در زیر شاخه های صنعت بسته بندی است و مدت هاست که با انواع بسته های کارتنی مورد استقبال قرار گرفته است.

بیشتر مصرف این نوع کارتن در دفاتر پستی و مشاغل آنلاین بود و هر روز به تعداد متقاضیان این نوع بسته بندی افزوده می شود.

 

چاپ لیبل ارزان و هدایای تبلیغاتی توسط بروز چاپ

کارتن پستی اصلا چیه؟

کارتن پستی نامی است که بر اساس اندازه های ثابت و عمومی که اداره پست برای حمل بسته های پستی خود استفاده می کند ایجاد شده است و همین امر باعث شده است که مدیران فروشگاه های اینترنتی در مورد این ابعاد برای ارسال محصولات تحقیق کنند. نام کارتن پستی جستجو و نامگذاری می شود.

پاکت پستی در کجاها بیشتر استفاده میشه؟

امروزه پاکت پستی نه تنها توسط افراد ، بلکه از طرف دفاتر و سازمان ها و همچنین فروشگاه های آنلاین مورد تقاضا است ، که به طور گسترده ای از این پاکت های پستی برای ارسال محموله های خود استفاده می کنند. روی این پاکت نامه ها بخشی برای نوشتن نام ، فرستنده و آدرس گیرنده نوشته شده است ، از این رو آنها پاکت آدرس نیز نامیده می شوند. پاکت ها  در هفت نوع پاکت نامه پستی ، پاکت حباب دار ، پاکت ساده ، پاکت مشکی لمینت ، پاکت فلزی و پاکت نایلون سیاه تولید و عرضه می شوند که هر کدام دارای اندازه های مختلف مانند B5 ، A3 ، A4 و ... هستند. . کارتن چاپ با تسهیل فرآیند تحویل مشتری ، یک تامین کننده مطمئن و با کیفیت از پاکت های  پستی مورد نیاز فروشگاه های آنلاین و سایر مشتریان گرامی است.

چرا پاکت پستی حبابدار کارتن چاپ مناسبه؟

از پاکت پستی حباب دار برای ارسال بسته های کوچک پیام استفاده می شود.

از آنجا که داخل آن لایه ای از بسته بندی حباب وجود دارد ، این بسته بندی حبابی برای ارسال مواردی که به ضربه و آسیب حساس هستند مناسب است.

این پاکت نامه ها برای نوشتن آدرس فرستنده و گیرنده دو قسمت دارند تا آدرس ها مطابق با استانداردهای پستی نوشته شده و مشکلی در تحویل بسته وجود نداشته باشد.

این پاکت های پستی در ابعاد مختلف تولید و عرضه می شوند.

پاکت پستی حبابدار در چه اندازه ای است؟

اندازه های معمول پاکت پستی جبابدا ر A4 ، A3 و B5 هستند. پاکت ها در ابعاد دیگری مانند اندازه بین A3 و A4 ، اندازه CD و پاکت نیز تولید می شوند. پاکت های پستی کارتن چاپ از کاغذ ساخته شده اند. ویژگی مهمی که باید در مورد پاکت پستی در نظر گرفت ، ضخامت آن است که با حرارت کاغذی که برای ساخت پاکت استفاده می شود ، بیان می شود.

پاکت پستی یکی از محبوب ترین پاکت پستی کارتن چاپ است که در اندازه های A3 ، A4 ، A5 و 120 سانتی متر طراحی و تولید شده است.

در هر شهر و استانی می توانید 50 یا 25 بسته از انواع پاکت از جمله پاکت پستی حباب دار را بصورت آنلاین از قسمت فروشگاه وب سایت کارتن چاپ سفارش دهید و در کمترین زمان سفارش خود را دریافت کنید.

منبع : بروز چاپ

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز