خبرگزاری کار ایران

فروش یخچال ویترینی قنادی - مکعبی و آکواریومی + معرفی بهترین فروشندگان ویترین قنادی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۱۱۱

برترین فروشندگان یخچال قنادی کدامند؟

یخچال مکعبی ویترینی

یخچال مکعبی قنادی  یا شوکیک به طور گسترده ای در شیرینی فروشی ها ، رستوران ها ، هتل ها و کافی شاپ ها  استفاده می شود.

ست قنادی

  • میز ترازو : این نوع یخچال قنادی علاوه بر خنک نگه داشتن کیک و شیرینی با توجه به ابعادی که دارد به عنوان میز پیشخوان قابل استفاده می باشد.
  • یخچال قنادی :یخچال شیرینی  جهت نگهداری و به نمایش گذاشتن انواع کیک و شیرینی تازه و شیرینی خشک مورد استفاده قرار می گیرد
  • ویترین خشک قنادی: از ویترین مکعبی برای نگهداری شیرینی خشک و نان های فانتزی و... استفاده میگردد.

برخی از مزایای یخچال قنادی اورست

  1. استفاده از شیشه هاب دو جداره کار آمدی ، صرفه جویی در انرژی ، ایمن و سازگار بودن با محیط زیست ، آن را به بهترین انتخاب برای نمایش محصولات شما در یخچال تبدیل می کند.
  2. استفاده از کمپرسور با کارایی بالا ، صرفه جویی در انرژی و حفاظت از محیط زیست ، کارایی بالا ، خنک کنندگی سریع ، سر و صدای کم در هنگام کار ، عمر طولانی از مزیت های این یخچال به شمار می آید.
  3. فضای بزرگ نمایشگر (بدنه تمام شیشه) و قفسه محکم که به صورت پوشیده شده است تا زنگ زدگی آن آسان نباشد ، و از تمیزی یخچال نیز اطمینان حاصل کند.
  4. همچنین قسمت پایین مجهز به قرقره های متحرک است که حرکت آن را آسان و بدون دردسر می کند.
  5. یخچال های ویترینی قنادی اورست از سیستم بین المللی کیفیت ISO9001 گواهینامه CE عبور کرده و کیفیت آن تضمین شده است.

صنایع برودتی اورست با بیش از ۲۵ سال سابقه در زمینه تولید محصولات سرمایشی، گرمایشی و کافی شاپی، همواره در خدمت شما عزیزان است تا با به کار گیری نیرو های مجرب در زمینه تولید و استفاده از بهترین مواد اولیه و تکنولوژی روز دنیا محصول با کیفیت و قیمت مناسب را خدمت شما عزیزان عرضه کند.

everestboroodat.com

تلفن تماس: 09128944101

             021-33069310

برای دیدن لیست یخچال های قنادی اورست میتوانید از لینک زیر استفاده کنید.

https://everestboroodat.com/category/%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D9%82%D9%86%D8%A7%D8%AF%DB%8C


یخچال ویترین قنادی

فروش یخچال ویترینی قنادی - مکعبی و آکواریومی + معرفی بهترین فروشندگان ویترین قنادی

از مهمترین ابزارها برای راه اندازی و طراحی دکوراسیون یک شیرینی فروشی، یخچال قنادی می باشد.

یخچال قنادی علاوه بر زیبایی که به مغازه می بخشد، باعث راحتی حال مشتریان و صاحبان قنادی نیز می شود.

یخچال دو طرف نمای شیرینی فروشی سبب می شود مشتریان به راحتی شیرینی دلخواه خود را انتخاب کرده و به متصدی نشان دهند و متصدی شیرینی‌فروشی برای آنها شیرینی را بسته بندی کند.

در یخچال ویترینی قنادی سیستم گردش هوا مناسب برای حفظ رطوبت و دما تعبیه شده است.

از ویژگی های این یخچال شیرینی فروشی می توان به استفاده از عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان اشاره کرد که باعث می‌شود ما در یخچال حفظ شده و دستگاه کم مصرف شود.

دارای نور پردازی LED جهت زیباسازی محصول و دید بهتر مشتریان است.

یخچال قنادی قابل اجرا در رنگبندی مختلف و اندازه های سفارشی شما می باشد.

انواع ویترین قنادی

  1.  ویترین مکعبی: دارای طبقات شیشه ای با تحمل وزن بالا می باشد که برای چیدمان راحت شیرینی های خشک ویا نان فانتزی طراحی شده است
  2. یخچال کیک: دارای قفسه های طویل مناسب برای نگهداری انواع کیک در هر اندازه ای می باشد
  3.  یخچال آکواریومی :جهت دید بهتر مشتریان از شیشه های سکوریت ضد بخار طراحی شده است.

مجموعه برودتی زئوس دارای دو دهه فعالیت مستمر و فعال در فروش محصولات برودتی اعم از فریزر های صنعتی ،یخچال های صنعتی، یخچال قنادی و یخچال قصابی و..... می باشد.

تلفن تماس: 09128079561

              021-77629958

مشاهده لیست یخچال های قنادی صنایع برودتی زئوس از طریق لینک https://zeusboroodat.com/category/%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D9%82%D9%86%D8%A7%D8%AF%DB%8C امکان پذیر است.

 


یخچال آکواریمی قنادی

امروزه چیدمان و دکوراسیون در قنادی ها و فروشگاه ها بسیار حائز اهمیت است و در بازدهی فروش و جلب مشتری موثر می باشد.از این رو صنایع برودتی اورانوس در عرصه ی تولید یخچال قنادی و ویترینی بسیار موفق بوده است.

ساختار یخچال قنادی

یخچال شیرینی در مقایسه با دیگر یخچال ها چشم نوازتر بوده و در دیزاین قنادی تاثیر بسزایی دارد. یخچال قنادی در ابعاد و طرح های مختلف تولید می شود.نمای شیشه ای یخچال شیرینی حالت ویترینی داشته،و تمام محصولات را برای مشتریان به نمایش می گذارد. مدل ویترینی یخچال های قنادی این امکان را به مشتریان می دهد تا راحت تر و با دید بهتر محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

 یخچال مکعبی و آکواریومی

یخچال قنادی با نام های مکعبی و آکواریومی هم در بین عموم شناخته شده است.

یخچال آکواریومی همان طور که از نامش پیداست،مانند آکواریوم تمام شیشه بوده،از این رو در بهترین نقطه ی قنادی ها و اغلب در مرکز فروشگاه ها قرار می گیرد.

یخچال مکعبی در دو نوع موتور دار و بدون موتور تولید می شود.برای نگهداری شیرینی های تر و کیک، از نوع موتور دار که باعث خنک کردن فضای داخلی یخچال شده و از خشک شدن شیرینی جلوگیری می کند،استفاده می نمایند.و یخچال های مکعبی بدون موتور به اصطلاح خشک،برای نگهداری شیرینی های خشک و انواع نان مناسب هستند که صرفا جهت به نمایش گذاشتن محصول می باشد و جنبه ی دکور دارد.

 uranoosboroodat.com

تلفن تماس : 09128177628

              021-66750653

لیست یخچال قنادی اورانوس


یخچال قنادی و شیرینی فروشی

فروش یخچال ویترینی قنادی - مکعبی و آکواریومی + معرفی بهترین فروشندگان ویترین قنادی

یکی از مهم ترین تجهیزات هر قنادی و شیرینی فروشی، یخچال قنادی مناسب و با کیفیت می باشد که نگهداری از کیک و شیرینی ها را به نحوه احسنت انجام دهد.

صنایع برودتی اونیور یخچال های قنادی را با استفاده از بهترین متریال های موجود در بازار با بهره گیری از بروز ترین تکنولوژی ها تولید میکند.

بدنه یخچال های قنادی اونیور با تزریق فوم پلی یورتان عایق بندی شده است و همین امر موجب شده  که با تثبیت دما و رطوبت مانع از خشک شدن و کهنه شدن کیک ها و شیرینی ها شود و همواره کیفیت اولیه محصول را حفظ می‌کند و آنها را تازه نگه می دارد.

از دیگر ویژگیهای مهمی که یخچال قنادی باید داشته باشد جذابیت ظاهری و باکیفیت و بازدهی بالا می باشد، زیرا دکوراسیون قنادی ها از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه کرد، به این دلیل که قنادی جزء با اهمیت ترین اصناف جامعه بوده و نمای فروشگاه برای جذب مشتریان قنادی بسیار حائز اهمیت است.

ویژگی های یخچال قنادی

یخچال کیک و شیرینی دارای شیشه های سکوریت (نشکن) هم از جلو و هم از بغل  می باشد و این امکان را به مشتری می دهد تا به راحتی محصول مورد نطر خود را انتخاب کند.

بدنه ی این نوع یخچال استیل می باشد تا در برابر رطوبت و ضربه، خش مقاوم باشد.

درب های این نوع یخچال از جنس شیشه سکوریت (نشکن) می باشد.

این یخچال در ابعاد 1/5 و 2 متری قابل ساخت می باشد ، که عرض این یخچال 79 سانتی متر می باشد.

آدرس سایت: univer.ir 

تلفن تماس: 09128007182 

             021-77591979

برای مشاهده لیست یخچال قنادی اونیور کلیک کنید


صنایع برودتی آرامیس مارکت

صنایع برودتی آرامیس مارکت با سابقه ای درخشان فعالیت حرفه ای خود را در زمینه ی تولید و طراحی انواع یخچال و فریزر های صنعتی فروشگاهی و انواع یخچال های پرده هوا فروش تجهیزات لبنیاتی اعمم از شیرسردکن پاتیل شیر  و ساخت و احداث انواع سردخانه صنعتی   از ۲۵ سال پیش آغاز نموده است، و توانسته با بکارگیری متریال مرغوب در ساهت و طراحی این دستگاه های صنعتی رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

آدرس سایت: aramismarket.ir


صنایع برودتی نارنیا سرما

گروه تولیدی صنایع برودتی نارنیا  با دو دهه  فعالیت مستمر و پویا، هم اکنون در زمره شرکتهای برتر صنعت یخچال و فریزر و دیگر محصولات صنعتی مانند انواع یخچال های قنادی، سوپری، قصابی، کبابی، یخچال نوشیدنی، یخچال مرغ و ماهی، انواع  فریزر صنعتی ایستاده و صندوقی، درب شیشه ای، فریزر بستنی، فریزر ایستاده پروتئینی و ایستاده فروشگاهی، انواع سرد خانه، انواع آب سرد کن صنعتی  و … می باشد.

آدرس سایت: narniasarma.ir


صنایع برودتی ریما سرما 

صنایع برودتی ریما سرما با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید محصولات سرمایشی همواره در خدمت شما عزیزان است تا با به کارگیری نیروهای مجرب در زمینه تولید و استفاده از بهترین مواد اولیه، محصول با کیفیت و قیمت مناسب را خدمت شما عزیزان عرضه کند.محصولات تولید شده در مجموعه ریما سرما که شما می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه و بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت خریداری کنید عبارتند از: یخچال و فریزر های صنعتی یخچال های فروشگاهی بدون درب پرده هوا تجهیزات لبنیاتی و سردخانه های ثابت و متحرک و ..... 

آدرس سایت: rimasarma.ir


صنایع برودتی دونار سرما

صنایع برودتی دنار سرما با سابقه ای درخشان فعالیت حرفه ای خود را در زمینه ی تولید و طراحی انواع یخچال و فریزر های صنعتی فروشگاهی و انواع یخچال های پرده هوا و ساخت و احداث انواع سردخانه صنعتی  از 25 سال پیش آغاز نموده است.

 مهم ترین شعار مجموعه دنار سرما رضایت مشتریان عزیز است و تمام توان خود را در این راستا خواهیم گذاشت.

آدرس سایت: donarsarma.ir

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز