خبرگزاری کار ایران

10 بیزینس کوچ برتر ایرانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۸۹۲

 

10 بیزینس کوچ برترایران 

امروزه استفاده از یک بیزینس کوچ به یکی از نیاز های هر کسب و کار تبدیل شده است این شغل طرفداران زیادی هم دارد،اما متاسفانه عده ای از افراد هستند که بدون آموزشی در این حوزه،خود را بیزینس کوچ معرفی می کنند،به همین دلیل انتخاب یک بیزینس کوچ حرفه ای به یک چالش تبدیل شده.

از این رو تصمیم داریم در این مطلب ۱۰ مربی کسب و کار فوق حرفه ای و قابل اعتماد را به شما معرفی کنیم.

10 بیزینس کوچ برتر ایرانی

مسیح جوادی

بنیانگذار اولین مرکز تخصصی بیزینس کوچینگ ایران (Iran Business Coaching) یا  (IBC)، تحلیلگر و استراتژیست ارشد کسب و کار، فارغ التحصیل دوره های بین المللی فدراسیون کوچینگ جهانی، مدیرعامل موسسه بین المللی تحلیل کسب و کار (شعبه ایران)، بیزینس کوچ حرفه ای بین المللی بوده و مدرک بین الملی FCA خود را از آکادمی بین المللی کوچینگ دریافت کرده است. مسیح جوادی توانست اولین نفر در ایران باشد که کوچینگ کسب و کار را بصورت کاملا تخصصی و حرفه ای اجرا کند.

یکی از نقاط قوت مرکز بیزینس کوچینگ ایران داشتن رابطه نزدیک با کارآفرینان مطرح اینترنتی کشور است.او در ایران به ۱۰۰ شرکت کوچک و متوسط و مدیران شرکت های بزرگی مثل پرشیا خودرو، یاتاش و… خدمات کوچینگ ارائه داده است.

مسیح جوادی برای اولین بار در ایران به همراه تیم خود تحلیل ۱۰۰۰ بیزینس مدل حرفه ای از کسب و کارهای مختلف را شروع کرده است. میتوان گفت این طرح برای اولین بار در جهان در حال اجرایی شدن است.

محمد مهدی ربانی

آقای محمد مهدی ربانی بنیانگذار مجله پنجره خلاقیت می باشد. این مجله در حال حاضر با مدیریت آقای ربانی یکی از موفق ترین مجلات کارآفرینی ایران محسوب می شود. او همچنین مدیر مسئول انتشارات نگاه نوین (مالک برند ثروتمندان خودساخته) است که کتاب های منتشر شده توسط این انتشارات جزو پرفروش ترین کتاب های ایران به حساب می آیند.

محمد مهدی ربانی به گفته خودش علاقه زیادی به آموزش دارد و در دانشگاه هم تدریس می کند . او معتقد است : امروزه به افرادی نیاز داریم که هم دانشگاهی باشند و هم در کف بازار تجارت فعالیت کنند تا بتوانند دانش کاربردی و 360 درجه را به دیگران بیاموزند. این بیزینس کوچ موفق ایرانی از ۱۸ سالگی مشغول ویزیتوری کتاب و همچنین دارو در داروخانه ها بود. ایشان هم اکنون رئیس هیئت مدیره شرکت داروسازی دیموند که یکی از نوآورترین داروسازی های ایران است، می باشد.

محمود معظمی

محمود معظمی ساکن کانادا و دارای چندین مدرک دانشگاهی می باشد. او دانش‌آموخته کارشناسی در رشته‌ی بیولوژی از دانشکده علوم دانشگاه تهران است و کارشناسی‌ارشد بیوفیزیک را با امتیاز +A از مرکز تحقیقات بین‌المللی بیوشیمی و بیوفیزیک (I.B.B) وابسته به دانشکده علوم دانشگاه تهران در سال ۱۳۵۷ دریافت کرده است. اما ایشان به مدارک دانشگاهی، درجات علمی‌، تعدّد آنها و اعتبار دانشگاه‌ها و موسساتی که از آن‌ها مدرک گرفته، افتخار نمی کند!

"خودت را دوست بدار و کمک کن تا دیگران نیز خود را بیشتر دوست بدارند" این شعار اصلی آقای دکتر معظمی است که از زبان او زیاد شنیده می شود.

علی شاه حسینی

دکتر علی شاه حسینی دکترای تخصصی خود را در رشته مدیریت و برنامه ریزی گرفته است.همچنین او فوق لیسانس رشته روان شناسی بالینی می باشد. علی شاه حسینی بنیانگذار آکادمی مدیران پنج ستاره در ایران و کشورهایی از جمله ترکیه، گرجستان و… می باشد.

علی شاه حسینی ۵ جلد کتاب در حوزه کارآفرینی نوشته است و ۸ مقاله انگلیسی ایشان هم در مجلات علمی پژوهشی بین المللی و بیش از 40 مقاله فارسی هم در مجلات علمی پژوهشی داخلی به چاپ رسیده است. او  بیش از ۸۰۰ سخنرانی در دانشگاه ها، وزارتخانه ها، سازمان ها و فرهنگسراهای ایران داشته و در کنفرانس های بین المللی کشورهای سنگاپور، تایلند و ترکیه به سخنرانی پرداخته و مقالاتی را در این کنفرانس ها ارائه داده است.

شهاب اناری

شهاب اناری در حال حاضر یک کوچ بین المللی است. او فارغ‌التحصیل مرکز استعدادهای درخشان (مرکز علامه حلی تهران) در مقطع دبیرستان و همینطور فارغ‌التحصیل رشته پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد.استاد اناری در کنکور سراسری سال ۱۳۷۶ موفق به کسب رتبه اول در رشته تجربی شد. موفقیت‌های شهاب اناری در سال ۱۳۷۸ نیز ادامه داشت و جزو نفرات برتر آزمون کشوری علوم پایه پزشکی شد. او از سال ۱۳۷۶ شروع به تدریس زبان انگلیسی کرد و با ایجاد روش‌های جدید و ابداعی به بهترین مدرس زبان انگلیسی در کشور تبدیل شد.

دکتر اناری به عنوان یک پزشک، سخنران و نویسنده بین‌المللی شهرت بسیاری دارد. او به عنوان عضو هیات موسسین انجمن کوچینگ ایران، عضو هیات مدیره انجمن بین‌المللی کوچ‌های حرفه‌ای (ICF) در تورنتو فعالیت می‌کند. ما در ادامه قصد داریم خلاصه‌ای از افتخارات بین‌المللی شهاب اناری را به شما معرفی ‌کنیم:

10 بیزینس کوچ برتر ایرانی

حسین طاهری

حسین طاهری متخصص هَکِّ رُشد کسب و کار می باشند. او دانش پژوه اقتصاد رفتاری، بیزنس کوچ ، دانش‌آموخته مدیریت کسب ‌و کار و همچنین مشاور تبلیغات، بازاریابی و توسعه برند، مدیر هنری و متخصص طراحی گرافیک می باشد. همینطور اون یک متخصص تولید محتوا می باشد.او مدیرعامل یکی از شرکت های مطرح تبلیغات و بازاریابی به نام آژانس تبلیغاتی ۱۲۸ در ایران بوده و تاکنون مدیریت فنی و مشاوره بسیاری از پروژه های اثربخش تبلیغاتی را بر عهده داشته است. ایشان با بیش از ۳۰۰ شرکت و برند برتر کشور همکاری نموده و بیش از ۴۸۰۰ مدیر و کارآفرین را آموزش و مشاوره داده است.

تیمور میری

تیمور میری به همراه مریم معتمد بنیانگذاران آکادمی کوچینگ فارسی‌زبانان (FCA) در سال ۹۲ می باشند. تیمور میری اولین فارسی زبانی است که موفق به اخذ MCC بالاترین سطح مدرک در فدراسیون بین المللی کوچینگ ICF شده است.او حدود دو دهه تجربه در صنایع نفت و گاز و بیش از ۳ دهه تجربه رهبری دارد و یک کوچ حرفه ای مورد تایید مؤسسه گالوپ (Gallup) می‌باشد.

او همچنین از بنیانگذاران و کادر رهبری انجمن کوچینگ به زبان فارسی (FCCI) و مدیر مسئول شرکت MTMi با تمرکز به ارتقا سطح مدیریت و کار تیمی در انگلستان است و از سال ۲۰۰۳ کسب و کار شخصی خود را شروع کرده است. ایشان با شرکت‌های مختلف بین المللی و همینطور SME  ها در سراسر دنیا به‌خصوص اروپا و خاورمیانه به منظور پشتیبانی و رهبری تیم آنها برای افزایش و بهبود عملکردشان همکاری می‌نماید.

ماهان تیموری

محمد رسول تیموری ملقب به ماهان تیموری بنیانگذار هوش مالی در ایران است. ماهان تیموری تا به الان برای بیش از ۱۱۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده و در ۴۰۰ سمینار حضور یافته و بیش از ۳۶۰ ساعت کارگاه آموزشی برگزار کرده است. او می گوید رسالت من این است که به مردم کمک کنم تا به بالاترین سطح ثروت برسند.

ماهان تیموری معتقد است که افراد برای ثروتمند شدن باید روی سه چیز کار کنند: ذهنیت، شخصیت و مهارت به گفته خودش این جمله رمز موفقیت وی در این سال ها بوده است. دوره آموزشی ایشان با نام دوره ‌ی هوش مالی پلاس تاکنون بیش از ۸۰ هزار دانش آموخته داشته است که ۲۵ هزار نفر از آنها توانسته اند به نتایج فوق العاده‎ ای از این دوره دست یابند.

علی مسچی

علی مس چی کارآفرین و مدیر ۵ کسب و کار موفق است و بیش از ۲۸ سال تجربه مدیریت در زمینه کسب و کارهای موفق دارد. او مدرس دوره‌های مختلف کوچینگ، لایف کوچینگ، فروش، بازاریابی، مدیریت، رهبری کسب و کار، سیستم سازی و تیم ورک است و نویسنده و مؤلف کتاب‌های پاشنه آشیل کسب و کار، الفبای کوچینگ و مترجم کتاب مدیر در نقش کوچ می باشد و تاکنون ۷۶۵۰ ساعت مشاوره به سازمان‌ها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ و ۴۳۰۰ ساعت مشاوره فردی در کارنامه خود دارد.

صابراسکندری

صابر اسکندری کارآفرین و بنیان گذار مرکز بیزینس کوچینگ آلفا (Alfa Business Coaching) یا  (ABC) و استارتاپ گوشنو می باشد. او همچنین اولین بیزینس کوچ در صنعت زیبایی در ایران است.

این بیزینس کوچ موفق ایرانی پژوهشگر، تهیه کننده و مجری برنامه چراغ قرمز (مصاحبه با غول های اقتصادی کشور) می باشد. او تا کنون 5 عنوان کتاب در حوزه ی بازاریابی، رهبری و تحول فردی نوشته است و به بیش از 500 مدیر در صنعت زیبایی مشاوره داده است.

استاد اسکندری با کسب و کار های مختلف به عنوان کوچ فعالیت داشته و هنوز هم دارد، به گفته خودش به این دلیل که احساس می کرد کمبود یک کوچ تخصصی در صنعت زیبایی ایران به وضوح احساس می شود، تصمیم گرفت تمرکز بیشتری روی این بخش از کسب و کار ها داشته باشد. گویا تمرکز روی یک بخشِ بازار از استراتژی های مهم او میباشد چراکه در سایت گوشنو هم  فقط خلاصه کاربردی کتاب های کارآفرینی، مدیریت و رهبری، بازاریابی و تحول فردی منتشر می شود.

او میگوید کارآفرینی سریالی هدفی است که هر روز با آن زندگی می کند  و برایش می جنگد. اعتقاد دارد سرمایه گذاری روی خود و پیشی گرفتن از تجربه ها  (مطالعه مستمر و آموزش دیدن ) راز رسیدنِ سریع تر به اهداف مالی و کاری است. او آنقدر به این جمله ( "از تجربه ها پیشی بگیرید" ) اعتقاد دارد که آن را به عنوان شعار کسب و کارهای خود انتخاب کرد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز