خبرگزاری کار ایران

سرمایه‌گذاری بدون ریسک با سود چند میلیاردی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۲۰۱

یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری بدون ریسک، تهیه بیمه عمر است. بله بیمه عمر یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری بدون ریسک در کنار داشتن پوشش های متعدد است. خیلی از افراد راجب به سرمایه گذاری در بیمه عمر اطلاعات کافی ندارد یا به طور کامل از آن بی خبر هستند.

سرمایه گذاری در بیمه عمر نسبت به بانک و بورس برتری هایی دارد که در ادامه همین مطلب به طور کامل به بررسی این موضوع می پردازیم. در ابتدا بهتر است با مفهوم بیمه عمر بیشتر آشنا شویم.

بیمه عمر و سرمایه گذاری

امروزه در ایران و سایر کشور های دنیا شاهد افزایش محبوبیت بیمه عمر و سرمایه گذاری هستیم، اما هنوز هم در ایران این بیمه، جزء یکی از بیمه های ناشناخته به حساب می آید.

خیلی از شرکت های بیمه از گذشته تا کنون خدمات بیمه عمر و سرمایه گذاری را برای برای بیمه گذاران انجام می دهند. برخی از شرکت های بیمه ای خوش سابقه در زمینه فروش بیمه عمر عبارت هستند از : بیمه ایران، بیمه ما، بیمه پاسارگاد، بیمه پارسیان و .... که در این گزارش قصد داریم در رابطه با این بیمه با شما صحبت کنیم.

شاید شما هم مانند خیلی از افراد اطلاعات درستی از این بیمه نامه در دست نداشته باشید و از خود بپرسید بیمه عمر چیست ، در ادامه به توضیح کامل این بیمه نامه می پردازیم.

بیمه عمر و سرمایه گذاری در سایر کشور ها

بیمه عمر یک بیمه نامه پرکاربرد با پوشش های متعدد است که در اکثر کشور ها دنیا از محبوبیت بالایی برخوردار است. در نمودار پایین درصد افرادی که در سایر کشور ها بیمه عمر دارند را مشاهده می کنید.

همانطور که در نمودار بالا مشاهده کردید، در کشور ما این بیمه نامه، هنوز خیلی بین مردم شناخته شده نیست. اما جالب است بدانید روز به روز به محبوبیت بیمه عمر افزوده می شود و مردم بیشتر به خرید این بیمه نامه روی می آوردند. اگر شما هم هنوز اطلاعات درستی از این بیمه نامه ندارید حتما این گزارش را تا انتها مطالعه فرمایید.

بیمه عمر و پوشش های آن

اما بیمه عمر چیست ؟ شما با خرید بیمه عمر تحت پوشش بسیاری از حوادث قرار می گیرد که می توانند در بسیاری از موقع، هزینه های مالی سنگینی را برای شما جبران نمایند. این بیمه نامه دارای پوشش های متعددی است که برخی از این پوشش های عبارت هستند از :

  • سرمایه فوت

در صورت فوت بیمه شده، شرکت بیمه سرمایه فوت شخص را تا سقف تعیین شده به طور کامل می پردازد.

  • غرامت نقص عضو

اگر بیمه شده، در طول مدت بیمه نامه دچار نقص عضو دائم و کامل گردد، بیمه گر موظف است غرامت تعیین شده را به بیمه شده پرداخت کند.

  • غرامت از کار افتادگی

در صورت از کار افتادگی بیمه شده در طول مدت بیمه نامه، بیمه گر حق بیمه های شخص را می پردازد و به وی مستمری از کار افتادگی و غرامت از کار افتادگی پرداخت می کند.

  • پرداخت هزینه های پزشکی

اگر در طول مدت بیمه نامه، بیمه شده دچار حادثه گردد، بیمه گر هزینه های پزشکی وی را تا سقف تعیین شده پرداخت خواهد کرد.

  • پوشش بیماری های خاص

برخی از بیماری ها مانند : سکته قلبی، سکته مغزی، عمل قلب باز، تومور، سرطان و .... تحت پوشش این بیمه نامه می باشند که اگر شخص دچار این بیماری ها گردد، بیمه گر تا سقف تعیین شده، به بیمه شده غرامت پرداخت می کند.

  • پوشش دریافت مستمری بیکاری و پوشش های مختلف دیگر

شخص بیمه شده می تواند تعیین کند در صورت از کار افتادگی وی، شرکت بیمه به او علاوه بر پرداخت حق بیمه، مستمری بیکاری نیز پرداخت نماید.

دریافت وام

در بیمه عمر و سرمایه گذاری شما از انتهای سال دوم قرارداد می توانید، 90% سرمایه موجود در سبد اندوخته بیمه عمر خود را به عنوان وام دریافت کنید. یکی از نکات مثبت این وام، عدم نیاز آن به وثیقه و ضامن است.

سرمایه گذاری میلیاردی در بیمه عمر

علاوه بر این پوشش ها شما می توانید با خرید بیمه عمر، برای آینده خود و فرزندانتان سرمایه گذاری کنید. شما هر ساله حق بیمه مشخصی به شرکت بیمه پرداخت می کنید و در انتهای مدت بیمه نامه می توانید تمامی حق بیمه های پرداختی خود را به صورت کامل، همراه با سود آن دریافت کنید. جالب است بدانید، سرمایه گذاری در بیمه عمر مزایای بسیاری نسبت به سرمایه گذاری در بانک و بورس دارد.

فرض کنید شما، بیمه عمر با حق بیمه سالیانه 40 میلیون تومان به مدت 30 سال از بیمه ما (با سود متوسط 25 درصد) خریداری می کنید. پس از گذشت 30 سال، شما حدود 40 میلیارد حق بیمه به شرکت بیمه پرداخت کرده اید و مبلغ دریافتی شما از این شرکت در سال آخر برابر با 500 میلیارد تومان است. به جدول پایین دقت کنید :

سرمایه‌گذاری بدون ریسک با سود چند میلیاردی

بنابراین می توان پی برد که بیمه عمر یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری با سود بالا و ریسک کم است. این نوع سرمایه گذاری برای کودکان بسیار مناسب است و در تضمین آینده آنها بسیار کاربردی خواهد بود.

ریسک پایین، افزایش سرمایه، سود تضمینی و سود مشارکت در منافع، دریافت وام بدون ضامن و داشتن پوشش های مختلف از جمله برتری های سرمایه گذاری در بیمه عمر نسبت به سرمایه گذاری در بانک و بورس می باشد.

آیا با داشتن بیمه تامین اجتماعی می توان بیمه عمر خرید ؟

یکی از باور های اشتباه مردم ما این است که با داشتن بیمه تامین اجتماعی لازم نیست بیمه عمر داشته باشیم، در صورتی که این باور کاملا غلط است. زیرا این دو بیمه نامه ماهیت کاملا متفاوتی با یکدیگر دارند و به نوعی مکمل یک دیگر هستد. در بیمه عمر، پوشش های زیادی برای شما فعال می شود که در بیمه تامین اجتماعی به هیچ عنوان این پوشش ها مشاهده نمی شود. به همین دلیل داشتن بیمه عمر در کنار بیمه تامین اجتماعی می تواند در کاهش هزینه هایتان در مواجه با مشکلات بسیار موثر باشد. در لیست پایین برخی از تفاوت های بیمه تامین اجتماعی با بیمه عمر را برای شما آورده ایم که لزوم داشتن این دو بیمه نامه در کنار یکدیگر را بهتر درک کنید.

سرمایه‌گذاری بدون ریسک با سود چند میلیاردی

از کجا بیمه عمر بخریم ؟

شرکت های بیمه ای بسیاری در این زمینه فعالیت دارند که می توانید از تمامی آنها این بیمه نامه را تهیه کنید. اما یکی از شرکت هایی بیمه ای خوش سابقه در زمینه فروش بیمه عمر، نمایندگی 1240 بیمه ما می باشد. این نمایندگی از سال 90 فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون  9 لوح تقدیر نماینده برتر را دریافت کرده است. جالب است بدانید، این نمایندگی به عنوان برترین نماینده فروش بیمه عمر و سرمایه گذاری در 9 سال گذشته انتخاب شده است. برای مشاوره و خرید بیمه عمر از bimeh-ma.com با شماره 02144170097 تماس بگیرید و به صورت غیر حضوری این بیمه را تهیه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز