خبرگزاری کار ایران

سازا دیزاین، برترین مجری در زمینه خدمات کابینت

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۲۲۲

کابینت ام دی اف چیست؟

MDF ها از قطعات متفاوتی تولید می شوند که جرم آن در حدود پانصد تا هشتصد کیلوگرم می شود. این ام دی اف ها از چوب ، مخصوصا چوب درخت کاج تولید می شوند. ام دی اف ها از ترکیب چوب و رزین ساخته می گردند. روش کار به این صورت است که این ترکیب زیر گرما و فشار واقع می شود و به همین دلیل دوام آن ها نسبت به گرمای آتش نیز بیش تر شده و از چوب معمولی عملکردی بهتری خواهند داشت. یکی از ویژگی های خوب ورقات MDF این است که می توان بر روی آن ها ماشین کاری انجام داد. ضخامت این ورقات بین سه تا چهل میلی متر است.

کابینت ام دی اف مناسب برای آشپزخانه

اساس ساخت ورقات MDF بر پایه چوب های بسیار ریز است که دیگر قابل استفاده  نمی باشند. به  همین دلیل علاوه بر قیمت بسیار پایین این ورقات دارای رنگ ها و نقش های بسیار زیادی نیز می باشند. به همین علت کابینت ام دی اف مشتریان زیادی در بازار دارد. ام دی اف ها به صورت کاملا مناسبی می توانند با دکور داخلی خانه شما هماهنگ گردند در نتیجه فضای داخلی خانه شما زیباتر خواهد شد. همچنین این صفحات قابلیت و دوام خوبی در برابر سرو صدا و گرما نیز دارند.

 

ویژگی های کابینت ام دی اف

به دلیل این که ورقات ام دی اف به خوبی قا‌‌درند تا در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت دوام داشته باشند بنابرین بسیاری از افراد از این نوع کابینت ها در محیط آشپزخانه که به دلیل پخت و پز دارای رطوبت بالایی است استفاده می کنند. به دلیل این خصوصیات فوق العاده از این صفحات برای سایر وسایل چوبی مانند تخت خواب و مبل استفاده می کنند. MDF حتی در مقابل گرما نیز مقاومت خوبی از خود به نمایش می گذارد و همچنین می تواند در برابر نفوذ صدا نیز عایق باشد.

ابزار زنی آسان

ویژگی ابزار زنی فقط مختص به ام دی اف نیست. همان طور که می دانید از ام دی اف در کابینت های گلاس و ممبران نیز استفاده می کنند. علت این امر این است که این صفحات بسیار نرم بوده در نتیجه به راحتی می توان بر روی آن کارهای مختلفی انجام داد. البته باید توجه داشته باشید که از ابزار زدن زیاد روی این ورقات خود داری کنید زیرا بعد از مدتی پیچ ها در جای خود شل خواهند شد.

سطح هموار کابینت ام دی اف

داشتن سطی صاف باعث شده است که این کابینت ها دارای ظاهری بسیار جذاب باشند و یکی از مزیت های خوب این کابینت محسوب می شود.

دوام صفحات ام دی اف

کسانی که دارای اسباب و وسایل بسیاری در آشپزخانه خود هستند نیازی نیست که نگرانی از بابت وزن این وسایل داشته باشند زیرا این کابینت ها به خوبی می توانند در برابر این آسیب ها مقاومت کنند و در نتیجه مشکلی از بابت خم و شکسته شدن وجود ندارد. همچنین این کابینت ها مقاومت خوبی نیز در برابر ضربه دارند.

صفحات ام دی اف با توجه به خواص آن ها به چند دسته تقسیم می شوند:

سازا دیزاین، برترین مجری در زمینه خدمات کابینت

Mdf نازک: از ام دی اف های نازک در قسمت دیوارها و پوشش سقف، صنایع ماشین و قسمت پشتی کابینت ها استفاده می شود.

MDF های ضخیم:  ورقات ام دی اف ای دارای ابعادی در حدود سی تا چهل میلی متر و چهل و پنج تا شصد میلی متر هستند. به دلیل این که این صفحات قطور هستند به راحتی قابلیت ماشین کاری را دارا می باشند به همین دلیل برای ساخت وسایل چوبی بسیار مناسب می باشند.

مقاومت ورقات ام دی اف نسبت به حشرات

اگر ورقات ام دی اف از راش تولید شده باشند مقاومت خوبی در برابر حشرات در مقایسه با درخت کاج نخواهند داشت.

تمیز کردن کابینت ام دی اف

پاکیزه و تمیز نگه داشتن وسایل موجود در آشپزخانه یکی از نکات مهم در بهداشت و سلامت اعضای خانواده می باشد. همان که می دانید چربی و سایر آلودگی پس از مدتی ظاهر کابینت شما را از بین برده و همین طور باعث  فرسودگی کابینت خواهند شد. برای تمیز کردن آن ها کافی است تا چند نکته ساده را رعایت کنید. برای شروع با استفاده از یک دستمال کابینت خود را گردگیری کنید. در قدم اول با استفاده از مایع و آب می توانید سایر آلودگی ها را از سطح کابینت پاک کنید. برای این کار کافی است تا از یک دستمال یا اسفنج استفاده کنید. بعد از پاک کردن کابینت حتما آن را خشک نمایید تا لکه ای بر روی آن ایجاد نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز