خبرگزاری کار ایران

چه نوع ارزهایی در پرفکت مانی قابل استفاده است؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۹۶۲

یکی دیگر از امکانات جذاب پرفکت‌مانی این است که شما می‌توانید دلارهای پرفکت‌مانی را به مثابه کد ووچر (کوپن) استفاده کنید.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت دیجی پول خرید پرفکت‎مانی امروزه دغدغه بسیاری از مردم انتقال پول به سراسر جهان می باشد. در دهه اخیر با ظهور ارزهای دیجیتال بسیاری از مشکلات انتقال وجوه و خرید های بین الملل مرتفع شده است. در این میان پرفکت‌مانی که یکی از ارزهای دیجیتال پرکاربرد بشمار می آید، جایگاه ویژه ای در میان مردم جهان کسب نموده است. این سیستم پرداخت جهانی در کشور پاناما به ثبت رسید. شما با مراجعه به سایت digipool.net می‌توانید به صورت آنی و فوری با پرداخت ریالی و از کارت های عضو شتاب خود به مقدار مورد نظر پرفکت‌مانی خریداری نمایید. این سیستم برخلاف بسیاری از سیستم‌های مالی جهان به ایرانیان خدمات می‌دهد و این یک نکته مثبت برای استفاده از آن در ایران است. برای استفاده از این سیستم به VPN نیازی ندارید و این‌ها همه باعث می‌شود که رقیب قدرتمند پی پال در ایران همین سایت پرفکت‌مانی باشد. یکی دیگر از امکانات جذاب پرفکت‌مانی این است که شما می‌توانید دلارهای پرفکت‌مانی را به مثابه کد ووچر (کوپن) استفاده کنید. در این حالت شما حتی نیازی به افتتاح حساب در سایت ندارید و در هر سایتی که این عملیات را بپذیرد می‌توانید اقدام کنید و خرید انجام دهید که سایت دیجی پول این خدمات را به راحتی در اختیار شما قرار داده است.

در سایت پرفکت‌مانی می‌توانید چهار نوع ارز زیر را داشته باشید:

  • دلار آمریکا
  • یورو
  • طلا
  • بیتکوین

اما در سایت دیجی پول شما می توانید با کارت های عضو شتاب هم خرید و فروش پرفکت‌مانی را انجام دهید.

چه نوع ارزهایی در پرفکت مانی قابل استفاده است؟

روش ساختن اکانت و احراز هویت در سایت دیجی پول

  1. برای خرید پرفکت‌مانی ابتدا وارد سایت دیجی پول می شوید.
  2. در بالا سمت چپ روی گزینه ثبت نام کلیک کرده.
  3. شماره موبایل خود را وارد نمایید تا کد تایید برای شما ارسال شود.
  4. پس از وارد کردن کد تایید ثبت نام شما با موفقیت انجام شده است.

وقتی وارد حساب کاربری خودتان شدید می‌توانید شماره حساب ارزهای مختلف خود را مشاهده کنید که در صورت اقدام برای خرید این ارزها باید از این شماره حساب‌ها استفاده کنید.

 

احراز هویت

  1. بعد از وارد شدن به حساب کاربری بر روی گزینه احراز هویت کلیک نمایید.
  2. در بخش احراز هویت باید 3 آیتم که شامل: آدرس و تلفن، تصویر مدرک شناسایی و تصویر سلفی می شود را آماده و در سایت وارد نمایید.
  3. از بررسی کارشناسان دیجی پول احراز هویت شما با موفقیت انجام می شود.

نکته مهم در اینجا این است که اگر شما در این سایت احراز هویت نکرده باشید قادر به خرید و فروش نمی باشید.

منبع

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز