خبرگزاری کار ایران

معرفی پرطرفدارترین انواع کیف دوشی زنانه

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۴۶۱

تاریخچه کیف دوشی زنانه

کیف دوشی زنانه مانند هر اکسسوری دیگری تاریخچه خاص خودش را دارد. در حدود سال ۱۸۶۰ پستچی ها برای سهولت حمل نامه های خود از کیف هایی دوشی استفاده می کردند و به مرور این کیف ها توسعه پیدا کرده و روز به روز زیباتر و مدرن تر شده تا به شکل و ظاهر امروزیشان رسیدند.

در ادامه قصد داریم به معرفی پرطرفدارترین انواع کیف دوشی زنانه بپردازیم.

کیف دوشی زنجیر دار:

زنجیر به کیف های زنانه حالت مجلسی بسیار زیبایی می دهد. کیف دوشی زنانه نجیردار را می توان به عنوان یک کیف دوشی مجلسی نام برد.

این مدل کیف ظرافت بسیار زیادی دارد و بی شک هر زن خوش پوشی یک کیف دوشی زنجیردار دارد.

کیف دوشی چرم:

بی شک چرم یکی از محبوب ترین جنس های کیف زنانه می باشد و اگر جنس کیف چرم طبیعی باشد کیف لاکچری و گران خواهد شد. البته با توجه به بالا رفتن قیمت اکثر کالا در حال حاضر کیف های دوشی چرم مصنوعی مصرف بیشتری دارند.

شاید خیلی از زنان می گویند که عمر کیف های چرم مصنوعی کم تر از کیف چرم طبیعی است اما باید درنظر بگیرند که با بودجه خرید یک کیف زنانه چرم طبیعی شاید بتوانند چندین کیف چرم مصنوعی بخرند و با لباس های مختلف خود کیف های مناسب تری را ست کنند. برای انتخاب کیف زنانه مناسب باید الویت هایتان را بررسی کنید و سعی کنید بهترین تصمیم را بگیرید.

کیف دوشی بافتنی:

کیف های بافتنی که اخیرا بسیار مد شده اند را به می توان به دوسته تقسیم کرد. کیف های بافت دستی و ماشینی.

شاید در توصیف تفاوت این دو نوع کیف بتوان گفت همان تفاوتی که برای فرش ماشینی و دست بافت وجود دارد برای این کیف های دوشی نیز وجود دارد. کیف های دست بافت اصالت خاصی را با خود دارند که کیف های ماشینی آن را ندارند. البته باید گفت که جنس این کیف ها در این دوحالت تفاوتی ندارند و همه ی آن ها از جنس نخ کاموا و یا ماکرامه و... بافته می شوند.

کیف دوشی خرید:

 کیف های خرید نیز نوعی کیف دوشی به حساب می آیند. این کیف ها معمولا اندازه بزرگ دارند و برای استفاده روزانه بانوان هستند. این کیف تا چندسال خرید بیشتر مورد استفاده کسانی بود که از استفاده کیسه های پلاستیکی در خرید احساس خوشایندی نداشتند اما در حال حاضر جز کیف های محبوب در استایل بانوان به شما می رود.

اگر قصد خرید کیف زنانه دارید می توانید به سایت پاپیون بگ مراجعه کنید. کیف پاپیون بگ با تنوع بالا و قیمت های مناسب امکان خرید آسان را برای تمامی اقشار جامعه فراهم کرده است.

شما می توانید با مرجعه به سایتpapionbag.com  تمامی مدل ها و تخفیفات شگفت انگیز این فروشگاه را مشاهده کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز