خبرگزاری کار ایران

در هنگام خرید وایت برد به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۱۰۷

ابزار و وسایل مختلفی برای استفاده انسان تولید شده است که انجام بسیاری از کارها را آسان تر می کنند. یکی از این ابزارها که برای بسیاری از افراد می تواند مفید باشد تخته وایت برد شیشه ای است. خرید تخته وایت برد شیشه ای و کار با آن می تواند مزایای متعددی داشته باشد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

این تخته جایگزین بسیار مناسبی برای تخته سیاه هایی است که امروزه در بسیاری از مکان ها مورد استفاده قرار می گیرند. تخته وایت برد شیشه ای انواع مختلفی دارد که در رنگ های متعددی نیز تولید شده اند. از طرفی بعضی از شرکت های تولید کننده تخته وایت برد مانند شرکت اینکو گروپ این امکان را فراهم کرده اند که بتوان تخته وایت برد را با ابعاد دلخواه و رنگ مورد علاقه مان سفارش دهیم.

برخی از این تخته ها مغناطیسی هستند و به دلیل همین طراحی منحصر به فرد، کارایی های مختلفی را میتوانند داشته باشند. این وسیله با ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شود و از این نظر نیز می تواند جذاب و کاربردی باشد.

تا به امروز کارخانه ها و شرکت های زیادی دست به تولید این وسیله زده اند اما سوال اینجاست که یک تخته وایت برد شیشه ای خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

یکی از مهمترین ویژگی های این وسیله این است که هر چه قدر میزان کیفیت شیشه و موادی که تخته وایت برد از آن تولید شده است بالاتر باشد، رد ماژیک کمتر روی آن باقی می ماند و به راحتی قابل پاکسازی خواهد بود.

تخته وایت برد شیشه ای نسبت به تخته های قدیمی از طول عمر بیشتری نیز برخوردار است و نمی توان منکر کاربردهای متنوع تخته وایت برد شیشه ای در مراکز مختلف از جمله مراکز آموزشی شد.

خرید تخته وایت برد برای ادارات، منازل، مراکز آموزشی و...

به دلیل کارایی بالای تخته وایت بردها در جلسات ادارای، کنفرانس ها و... سازمان های اداری دولتی و خصوصی از قدیم الایام تا به امروز همواره یکی از مشتریان پروپاقرص خرید تخته وایت برد بوده اند.

از سوی دیگر از آنجایی که برخی از این تخته ها قابلیت مغناطیسی را به همراه دارند می توان گفت که استفاده از آن ها در مراکزی که میخواهند مطالبی را به صورت موقت به سطح تخته وایت برد بچسباند کاربرد فراوانی دارد.

همچنین با توجه به اینکه این تخته ها در رنگ مشکی نیز تولید می شود باید توجه داشته باشید که چنانچه قصد خرید تخته وایت برد شیشه ای را دارید، برای نوشتن بر روی رنگ مشکی این تخته، فقط می توانید از ماژیک های سفید رنگ استفاده کنید.

توجه داشته باشید که امروزه استفاده از این تخته ها در منازل نیز امری رایج است. تمامی مراکز آموزشی نیز به جز مقطع ابتدایی مدارس می توانند با بررسی قیمت تخته وایت برد این تخته را با توجه به نیازشان تهیه و از آن استفاده کنند.

در هنگام خرید وایت برد به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

جنس تخته وایت برد شیشه ای

تخته وایت برد شیشه ای با توجه به کیفیت آن از مواد مختلفی تولید می شود اما به طور معمول برای تولید یک تخته وایت برد با کیفیت باید از شیشه های سکوریت استفاده نمود.

شیشه های سکوریت با وجود بافت نازکی که دارند، به دلیل فرایند خاصی که در هنگام تولید پشت سرمیگذارند دارای مقاومت بیشتری نسبت به شیشه های معمولی هستند. همچنین برای افزودن خاصیت مغناطیسی به تخته وایت برد یک ورقه فلزی نیز در پشت شیشه قرار می گیرد تا خاصیت مغناطیسی به وایت برد افزوده شود.

این ورقه فلزی علاوه بر اینکه میتواند باعث ایجاد خاصیت مغناطیسی شود میتواند مقاومت تخته وایت برد را نیز افزایش دهد. شیشه های سکوریت برخلاف شیشه های عادی، حرارت دیده هستند و همین موضوع مقاومت آن ها را چندین برابر می کند.

در اصل می توان گفت که اصلی ترین ویژگی برای یک تخته وایت برد شیشه ای مرغوبیت جنس شیشه آن خواهد بود چرا که هرچه شیشه ضخیم تر باشد احتمال آسیب دیدن آن کمتر خواهد شد. در هنگام خرید تخته وایت برد دقت کنید که تخته فاقد ترک باشد.

اگر جنس تخته وایت برد باکیفیت باشد حتی چند ساعت بعد از نوشتن برروی آن، رد ماژیک به آسانی پاک میشود و ذرات ماژیک را جذب نخواهد کرد. برای نوشتن بر روی این تخته ها از ماژیک های نازک استفاده نکنید چرا که دید چندان مطلوبی را به نمایش نخواهند گذاشت.

اثر نور آفتاب می تواند تاثیر منفی را بر روی تخته وایت برد شیشه ای داشته باشد پس توجه کنید که پس از خرید تخته وایت برد شیشه ای و نصب آن، تخته در برابر تابش مستقیم نور خورشید نباشد. با وجود تمام این تفاسیر، این تخته ها در تمام مکان ها قابلیت نصب را خواهند داشت و از این نظر فاقد محدودیت می باشند.

نکته دیگر اینکه در هنگام استفاده از این تخته ها به هیچ عنوان از مگنت های محکم استفاده نکنید چرا که به مرور زمان سطح شیشه را خراب خواهند کرد و باعث ایجاد خش و ترک روی شیشه می شوند.

در هنگام خرید وایت برد به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

مزایای خرید وایت برد

در ادامه این مقاله به صورت خلاصه قصد داریم با مزایای خرید تخته وایت برد آشنا شویم و دلایلی را مطرح کنیم که لزوم استفاده کردن از یک تخته وایت برد شیشه ای را نشان میدهد.

تخته وایت برد و ایجاد هماهنگی تیمی

هنگامی که برای حل یک چالش دست به کار میشویم یکی از مشکلاتی که در تیم ها ایجاد میشود عدم وجود هماهنگی بین اعضا تیم و درک صحیح از مسئله میباشد. این موضوع تا جایی اهمیت پیدا میکند که اگر اعضا تیم به درستی متوجه مسئله نشوند میتوان گفت هیچگاه نمیتوانند آن مسئله را حل نمایند.

به همین دلیل لازم است زمانی که با یک مشکل و یا چالش رو به رو میشویم از زوایای مختلف به مسئله توجه کنیم و راه حل های نهفته در دل آن مسئله را بررسی کنیم. در این شرایط یکی از بهترین روش ها برای ایجاد هماهنگی بین اعضا تیم نوشتن میباشد.

با توجه به گستردگی سطح وایت برد شیشه ای میتوانید بعد از نوشتن مطالبی که میتواند در ایجاد درک صحیح از مسئله و توجیه نمودن اعضا تیم موثر باشد، در یک قسمت دیگر تخته وایت برد شیشه ای راه حل هایی که به ذهنتان میرسد را یادداشت کنید تا به صورت همزمان هم مسئله پیش روی شما باشد و هم راه حل آن...

کاربرد وایت برد شیشه ای به همینجا ختم نمیشود، به عنوان مثال میتوانید مواردی مانند وظایف اعضا تیم، اهداف تیم، مقررات و… را به اطلاع افراد برسانید.

ایده هایی که یادداشت نشوند فراموش میشوند!

همه ما این حس و حال را تجربه کرده ایم که برای حل یک مشکل راه حلی به ذهنمان نمیرسد و هرچه بیشتر به آن فکر میکنیم بیشتر از پیدا کردن راه حل ناامید میشویم. همچنین از طرفی باید بدانیم معمولا بهترین ایده ها زمانی به ذهن میرسند که به جای حل یک مسئله مشغول نوشتن ایده هایی میشویم که فکر میکنیم میتواند باعث حل مشکل شود.

درواقع به دلیل اینکه ایده ها با سرعت زیادی متولد میشوند و با همان سرعت فراموش میشوند، تا زمانی که ایده هایی که به ذهنتان میرسد را یادداشت نکنید نمیتواند مفید بودن یا نبودن آن ایده را بررسی کنید.

در این شرایط تخته وایت برد شیشه ای به شما کمک میکند قبل از اینکه ایده ها از ذهن شما بروند بتوانید آنها را یادداشت کنید تا مانع از فراموش شدن ایده هایتان شوید. سپس با بررسی ایده ها میتوانید به سراغ ایده هایی بروید که قابل اجرا میباشند و با کمترین تلاش مشکل مورد نظر را حل و فصل نماید.

با خرید تخته وایت برد راه حل همیشه پیش روی شماست

یکی از مهمترین مسائلی که در هنگام حل یک چالش یا مسئله باید به آن توجه نماییم این است که، باید بتوانیم راه حل هایی که با تلاش تک تک اعضا تیم به آنها دست پیدا کرده ایم را با ساده ترین روش ها در معرض دید قرار دهیم تا در هنگام نیاز بتوانیم به آن ها رجوع کنیم.

خوشبختانه تخته وایت برد های شیشه ای اینکو با توجه به نیاز شما در ابعاد و انواع مختلفی تولید میشوند. به همین دلیل شما میتوانید با توجه به شرایطتان یک تخته وایت برد با ابعاد کوچک یا متوسط را تهیه کنید و راه حل و وظایفی که برعهده دارید را بر روی آن یادداشت نمایید تا همیشه پیش روی شما باشند.

خرید تخته وایت برد با قیمت مناسب

در صورتی قصد خرید تخته وایت برد را داشته باشید باید بدانید قیمت تخته وایت بردهای شیشه ای با توجه به موارد مختلفی که در تولید آن موثر بوده است تعیین میشود. به عنوان مثال نوع شیشه ای که در تولید تخته وایت برد از آن استفاده شده است، رنگی بودن یا سفید بودن تخته وایت برد، ابعاد تخته وایت برد و... همگی مواردی هستند که به صورت مستقیم میتوانند در تعیین قیمت تخته وایت برد موثر باشند.

شرکت اینکو با توجه به سابقه طولانی که در زمینه تولید تجهیزات اداری و نوشتاری دارد اعلام میدارد تمامی محصولات این شرکت با بهترین مواد اولیه و به روزترین دستگاه تولید میشود و دارای 15 سال ضمانت نامه میباشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز