خبرگزاری کار ایران

هتل اسپیناس پالاس تهران را بهتر بشناسید!

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۰۹۷

انتخاب و رزرو هتل اسپیناس پالاس برای اقامت در شهر تهران گزینه‌ای بسیار مناسب و عالی برای کسانی است که به اقامت مجلل، کیفیت بالای خدمات، دسترسی و موقعیت مکانی مناسب هتل اهمیت می‌دهند. همواره می‌توانید هتل اسپیناس پالاس تهران را با بیشترین تخفیف‌ها از سامانه اقامت 24 رزرو نمایید.

هتل اسپیناس پالاس تهران

اگر سابقه سفر به تهران را داشته باشید، احتمالا نام هتل اسپیناس پالاس تهران را شنیده‌اید. هتل اسپیناس یک هتل 5 ستاره در تهران می‌باشد که در سال 1394 افتتاح شد.

هتل اسپیناس  پالاس به نسبت سایر هتل‌های تهران، لوکس‌تر و با امکانات‌تر محسوب می‌شود و دارای 20 طبقه، 1400 اتاق و بالغ بر 14 سالن گردهمایی با ظرفیت 20 الی 1500 نفر می‌باشد. سالانه مهمانی‌ها و گردهمایی‌های زیادی در این هتل برگزار می‌شود. در ادامه به نقل از اقامت 24 این هتل لوکس را از جنبه‌های مختلف مورد نقد و بررسی قرار می|‌دهیم. اگر شما نیز قصد اقامت در این هتل فوق‌العاده را دارید، تا انتها با ما همراه باشید.

پروتکل‌های بهداشتی در هتل اسپیناس پالاس تهران

این روز‌ها ویروس کوچکی به نام کرونا تمام فعالیت‌های جهان را تحت تاثیر قرار داده است. سفر و رفت و آمد‌ها نیز یکی از مواردی است که کرونا بیش‌ترین تاثیر را روی آن داشته است. برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا باید تا حد امکان از سفر‌های غیر ضروری پرهیز کرد، اما اگر بنا به هر دلیلی مجبور به سفر شدید بهتر است در هتلی اقامت کنید که سلامت شما و خانواده‌تان را در درجه اول اهمیت قرار می‌دهد

هتل اسپیناس پالاس تهران را بهتر بشناسید!

خوشبختانه هتل اسپیناس پالاس تهران تا حد توان امکانات بهداشتی و اقدامات لازم برای مقابله با ویروس کرونا را برای مسافرین خود فراهم کرده است که در ادامه چند مورد از این اقدامات را با هم بررسی خواهیم کرد.

چک کردن پرسنل و میهمانان در بدو ورود

یکی از راهکار‌هایی که این هتل برای جلوگیری از انتقال ویروس در نظر گرفته است، چک کردن خدمه و مهمانان در بدو ورود به هتل از نظر ابتلا یا عدم ابتلا به ویروس کووید 19 است. این کار با استفاده از دماسنج‌های دقیق انجام می‌شود و چنانچه دمای بدن شخصی (اعم از مهمانان و خدمه) بیشتر از 38 درجه سانتی‌گراد باشد، اجازه ورود به هتل را نخواهد داشت.

اقدامات احتیاطی پرسنل

با وجود این که دمای بدن پرسنل مرتبا چک می‌شود، اما هتل اسپیناس به این اقدام بسنده نکرده است و همواره کارکنان خود را موظف می‌کند تا یک سری اقدامات اولیه امنیتی مانند موارد زیر را با وسواس خاصی انجام دهند.

  • پرسنل باید به صورت متناوب دست‌های خود را با صابون و یا الکل ضد عفونی کنند.
  • همه پرسنل در محیط کار الزاما باید از ماسک و دستکش استفاده کنند.
  • فاصله حداقل 5 متر را با سایر افراد حفظ کنند.

 اقدامات امنیتی در رستوران‌های هتل

یکی از اصلی‌ترین راه‌های انتقال ویروس کرونا از طریق غذا و رستوران‌ها می‌باشد؛ به همین دلیل نیز هتل اسپیناس اصول بهداشتی در رستوان‌ها را با جدیت بیشتری رعایت می‌کند. به عنوان مثال:

  • تعداد میز‌های موجود در رستوران حدود 50 درصد نسبت به تعداد واقعی آن‌ها کاهش یافته است.
  • میز‌ها به اندازه ایمن از یک‌‍دیگر فاصله دارند.
  • در تمامی رستوران‌های این هتل دستمال کاغذی و مایع ضد عفونی‌ کننده به تعداد لازم قرار گرفته است.
  • به محضی که مهمان میز را ترک کرد، میز باید به طور کامل ضد عفونی شود.

چند مورد از امکانات خاص هتل اسپیناس پالاس برای مهمانان

همان‌طور که گفتیم در بین تمامی هتل‌های تهران که در اقامت24 به معرفی آن‌ها پرداختیم، هتل اسپیناس نسبت به سایرین جزء خاص‌ترین هتل‌های تهران به شمار می‌رود که امکانات ویژه‌ای را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. در ادامه چند مورد از این امکانات را بررسی خواهیم کرد.

وجود تالار‌های مجلل و لوکس برای انواع مهمانی‌ و گردهمایی

یکی از مواردی که هتل اسپیناس را بین مسافرین محبوب کرده است، وجود تالار‌های زیبا و مجلل برای انواع مراسم و مهمانی است. هتل اسپیناس تالار‌های زیادی را برای تولد، عروسی یا مناسبت‌های دیگر دارد. این تالار‌ها علاوه بر این که محیطی زیبا را برای شما فراهم می‌کنند، با انواع غذا‌های خوش‌طعم ایرانی و بین المللی از مهمانان شما به نحو احسنت پذیرایی خواهند کرد و ساعاتی خاطره انگیز را برایتان رقم خواهند زد. از بین تالار‌های این هتل،سالن خلیج فارس و پاسارگاد جزء پر طرفدار‌ترین‌ها هستند.

  • سالن خلیج فارس

این سالن با ترکیب رنگ زیبا و شادی که دارد یکی از جذاب‌ترین سالن‌های هتل می‌باشد. نور‌پردازی زیبا و استفاده از رنگ‌های بنفش و کرم، این سالن را برای مراسم عروسی و تولد مناسب‌تر کرده است. به علاوه اگر مهمان ویژه‌ای دارید و در ارائه امکانات خواهان کیفیت بیش‌تری هستید اتاق VIP پاسخ‌گوی نیاز شما خواهد بود.

  • سالن پاسارگاد

این سالن با ظرفیت 700 نفر ویژه جلسات رسمی، کنفرانس‌ها و کارگاه‌ها می‌باشد و به دلیل تکنولوژی استثنایی و دکوراسیون جذابی که دارد شما را قادر می‌سازد تا رویداد‌های شغلی و رسمی خود را به شکل ویژه‌ای برگزار کنید.

مرکز سلامتی

وجود مرکز سلامتی در هتل اسپیناس پالاس تهران برای شما این امکان را فراهم می‌کند که به دور از غبار و آلودگی شهر حس آرامش را تجربه کنید و بیش‌ترین لذت را از سفر خود ببرید.

سالن کنسرت

یکی از امکاناتی که در اکثر هتل‌ها وجود ندارد، سالن کنسرت می‌باشد. سالن کنسرت موجود در هتل اسپیناس می‌تواند تجربه یک تفریح بی‌نظیر را برای شما فراهم کند.

پکیج بندی امکانات

یکی از خلاقیت‌های جالبی که هتل اسپیناس به خرج داده است، پکیج بندی خدمات می‌باشد. به عنوان مثال شما با خرید پکیج تولد قادر خواهید بود تا بدون نگرانی از بابت دیزاین، کیک تولد و سایر موارد از مهمانی خود لذت ببرید؛ یا با خرید پکیج سالگرد ازدواج می‌توانید از امکاناتی نظیر شام دو نفره رایگان، دیزاین مخصوص اتاق و خروج دیر هنگام استفاده کنید.

هتل اسپیناس پالاس تهران را بهتر بشناسید!

نزدیک‌ترین مراکز تفریحی به هتل اسپیناس پالاس تهران

اکثر افراد تهران را شهری شلوغ و پر از دود و غبار و آلودگی می‌دانند و به همین دلیل به دنبال انتخاب محل اقامتی هستند که کمی از شلوغی و هیاهوی شهر دور باشد و در منطقه خوش آب و هوایی قرار گرفته باشد.  نکته خوب این جا است که اولا هتل اسپیناس در بزرگراه یادگار امام و منطقه سعادت آباد، به دور از آلودگی، سر و صدا و ازدحام شهر قرار گرفته است و دوم اینکه به تعداد زیادی از مراکز تفریحی زیبا و خوش آب و هوا بسیار نزدیک می‌باشد که در ادامه چند مورد از آن‌ها را با هم بررسی خواهیم کرد.

  • پارک ژوراسیک

ژوراسیک پارک که تنها حدود 2 کیلومتر با هتل اسپیناس فاصله دارد، نسخه ایرانی ژوراسیک پارک معروف است و دست کمی از آن ندارد. این پارک دیدنی در سعادت آباد و انتهای بلوار پاکنژاد واقع شده است و مجسمه‌های متحرکی که در آن قرار دارد، جذابیت این پارک را برای عموم دو چندان می‌کند.

  • برج میلاد

کم‌تر کسی است که تا به حال نام برج میلاد را نشنیده باشد. برج میلاد ششمین برج بلند مخابراتی جهان است که در میانه چهار بزرگراه مهم پایتخت یعنی شیخ فضل‌الله نوری، همت، حکیم و چمران قرار دارد. فاصله هتل اسپیناس با برج میلاد تهران تنها به اندازه 14 دقیقه است.

  • پارک پرواز

پارک پرواز یکی دیگر از پارک‌های منطقه سعادت آباد می‌باشد که به دلیل قرار گرفتن در ارتفاع منظره زیبایی از شهر تهران را پیش چشمانتان ظاهر می‌کند. استفاده از المان‌های هنری، جلوه‌های طبیعی و رنگ‌های زیبا این پارک را دلنشین‌تر کرده است.

در مجموع می‌‌توان گفت انتخاب و رزرو هتل اسپیناس پالاس برای اقامت در شهر تهران گزینه‌ای بسیار مناسب و عالی برای کسانی است که به اقامت مجلل، کیفیت بالای خدمات، دسترسی و موقعیت مکانی مناسب هتل اهمیت می‌دهند. همواره می‌توانید هتل اسپیناس پالاس تهران را با بیشترین تخفیف‌ها از سامانه اقامت 24 رزرو نمایید. پشتیبانی آنلاین اقامت 24 و مجموعه وسیعی از نظرات مهمانان قبلی هتل، راهنمای شما در انتخاب انواع اتاق‌های هتل خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز