خبرگزاری کار ایران

خرید خانه در ازمیر و یک دنیا ویژگی‌های جذاب شهری آن

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۳۲۳

خرید خانه در ازمیر، بدون شک به یکی از جذاب‌ترین و وسوسه انگیزترین انتخاب‌های متقاضیان خرید خانه در ترکیه تبدیل شده است.

در واقع خرید خانه در ازمیر را به هیچ عنوان نمیتوان حاصل از یک تصمیم اتفاقی و یا صرفاَ اقتصادی دانست؛ بلکه از زیبایی و سطح بالای تکنولوژی شهری و فرهنگ و تمدن گرفته تا آب و هوای بینظیر و مقرون به صرفه بودن و وضعیت مناسب اشتغال، همه و همه موجب شده است که خرید خانه در ازمیر و البته خرید ملک در ترکیه را بتوان در زمره‌ی یکی از تیزهوشانه ترین تصمیمات ممکن به شمار آورد.

البته علاوه بر موارد یاد شده، مبحث جذاب دریافت اقامت و هزینه های مناسب زندگی و خرید ملک در ازمیر نیز مزید بر علت شده است که تا این اندازه، چنین تصمیمی با استقبال گسترده رو به رو شده باشد.

پس عجله نکنید و تا انتهای این مطلب، با ما همراه باشید تا به یکایک این مباحث به صورت تخصصی بپردازیم.

مزایای خرید خانه در ازمیر

خرید خانه در ازمیر و یک دنیا ویژگی‌های جذاب شهری آن

با توجه به ویژگیهای جذاب و متعدد این شهر، خرید خانه در ازمیر دارای مزایای بسیار گسترده و وسوسه انگیزی می‌باشد که در ادامه به طور خلاصه به برخی از این مزایا خواهیم پرداخت:

آب و هوای ازمیر: این شهر به لطف آب و هوای مدیترانه‌ای خود، زمستانی معتدل و تابستانهایی مطبوع و گرم را برای ساکنین خود به ارمغان آورده است. آب و هوایی که همواره آفتابی و سرشار از نور و انرژی می‌باشد؛ چه چیزی بهتر از این؟!

ویژگیهای ساحلی: 629 کیلومتر نوار ساحلی این شهر که مملو از امکانات رفاهی، خدماتی، تفریحی و البته زیبایی‌های بی‌پایان است، یکی از جذابترین و دل انگیزترین مقاصد برای هر گردشگر و سرمایه‌ گذاری می‌باشد. آمارها نیز نشان داده است که ویژگیهای جذاب و متعدد ساحلی این شهر، یکی از مهمترین دلایل برای خرید خانه در ازمیر به شمار می‌رود.

شهر غذاهای لذیذ و تفریح: در هر فصلی که قصد حضور یا خرید ملک در ازمیر را داشته باشید، دنیایی از غذاهای لذیذ گیاهی، دریایی و کبابهای خوشمزه انتظارتان را خواهد کشید تا لحظاتی بی نظیر را در خاطرتان ثبت نمایید. بلــــــــه...، مجموع این غذاهای متنوع و خوشمزه موجب شده است که نام ازمیر به عنوان عضوی غیرقابل انکار در شبکه جهانی غذاهای لذیذ ثبت شود. همچنین علاوه بر شهرهای استانبول و آنکارا، انواع فضاهای فرهنگی و بوستانها و پارک ها در شهر ازمیر نیز تعبیه شده است تا هیچگاه مخاطبان از کمبود فضاهای تفریحی و فرهنگی مضیقه نباشند! حالا شاید بهتر بتوان تصور نمود که چرا به ازمیر، لقب «نگین دریای اژه» را داده اند...

وضعیت شهری و کشاورزی ازمیر: اگر دلیل اصلی خرید خانه در ازمیر را تنها به زیباییها و تمدن آن مربوط میدانید، سخت در اشتباهید!! چرا که ازمیر را به واسطه‌ی سیستم حمل و نقل مناسب، دسترسیهای قابل توجه، اقتصاد پویا و محیطهای شیک و تمیز، بدون شک میتوان در زمره‌ی باکلاس ترین محیط های شهری اروپا محسوب نمود. همچنین این شهر علاوه بر دارا بودن آب و هوایی ویژه و مطبوع، به داشتن خاک حاصلخیز و مرغوبی که قابلیت رشد انواع محصولات کشاورزی و ارگانیک را فراهم نموده است، شهره می‌باشد. درصد بالای تولیدات کشاورزی در این شهر موجب شده است که درصد سلامت ساکنین آن نیز بسیار بالا باشد و سرمایه گذاران را به خرید ملک در ازمیر ترغیب کند.  

مراکز تجاری ازمیر؛ سراسر لوکس و زیبا: همچنین وجود مراکز تجاری معتبر و متعدد در ازمیر، موجب شده است که بتوانید هر چیزی را با هر مارکی که به آن علاقه دارید، در این فروشگاه های پرتعداد پیدا کنید. در واقع وجود این مراکز لوکس (مراکز خرید متعددی همچون: ماوی باهچه، فورم بورنووا، اپتیمم آوت لت،  آگورا، اگه، بورنوا، هیل تاون و ...) به افزایش پویایی اقتصاد و افزایش سطح رفاه ساکنان این شهر کمک نموده است و در مقیاسی کلان تر، وجود شهرهایی با این سطح رفاه، امنیت مالی و آزادی، خرید خانه در ترکیه را نیز با استقبال قابل توجهی رو به رو ساخته است.

ازمیر و تأثیر آن بر رونق خرید ملک در ترکیه

ازمیر سومین شهر بزرگ کشور ترکیه می‌باشد که به واسطه‌ی تاریخ و تمدن طول و دراز، سطح اقتصاد و اشتغال بالا، زیباییها و سیستمهای مناسب حمل و نقل و تکنولوژی شهری و یازده محله‌‌ی بزگ و به هم چسبیده، همواره به عنوان نگین دریای اژه در جهان معروف بوده و بالطبع، به اهمیت خرید خانه در ازمیر و البته خرید خانه در ترکیه، کمک شایان توجهی نموده است. این شهر جمعیتی بالغ بر 2.972.900 نفر دارد و با در اختیار داشتن طبیعت جنگلی و محیطهای ساحلی جذاب، قلب هر گردشگری را به خرید ملک در ازمیر شیفته ساخته است.

همچنین وجود بناهای چشمگیر و متعدد تاریخی در شهرهای ازمیر، استانبول، بدروم و ...، یکی دیگر از عواملیست که نظر هر مخاطب و گردشگری را به خود جلب نموده و به اقتصاد رو به رشد این کشور نیز کمک نموده است و مشخصاَ در افزایش سطح صنعت گردشگری و معماری و خرید خانه در ترکیه موثر بوده است.

دریافت اقامت ترکیه با خرید خانه در ازمیر

خرید خانه در ازمیر و یک دنیا ویژگی‌های جذاب شهری آن

خرید خانه در ازمیر و خرید خانه در ترکیه، یکی از در دسترس ترین روشها به منظور اخذ شهروندی و اقامت ترکیه به شمار می‌رود. در همین رابطه ذکر این نکته ضروری است که می‌توانید با داشتن املاک و مستغلاتی با ارزش بیشتر از 250.000 دلار در ترکیه (چه یک ملک و چه مجموع چند ملک)، به اخز شهروندی و اقامت این کشور در مدتی مشخص دست پیدا نمایید. همچنین با دریافت مشاوره های حرفه‌ای از شرکتهای معتبر به این موضوع نیز آگاه می‌شوید که در صورت داشتن املاکی با ارزش کمتر از 250.000 دلار، بدون دریافت تابعیت و اخذ شهروندی، تنها می‌توانید اقامت در ترکیه را به دست آورید.

شرایط خرید خانه در ازمیر و دریافت اقامت و شهروندی در این شهر نیز بدینگونه می‌باشد که:

  • چنانچه ملکی با ارزش کمتر از 250.000 دلار در ازمیر خریداری نمایید، اقامتتان هر دو سال یکبار بایستی تمدید گردد.
  • البته چنانچه خرید ملک در ازمیر با ارزشی بالغ بر 250.000 دلار انجام شود، پس از مدت زمان 5 سال، می‌توانید به دریافت شهروندی کشور ترکیه اقدام نمایید.

هزینه های زندگی در ازمیر

بد نیست بدانید که هزینه های زندگی در ازمیر به مراتب پایینتر از هزینه های زندگی در تهران و دیگر شهرهای مهم ترکیه همچون استانبول و آنکارا می‌باشد و پارامتر یک زندگی مقرون به صرفه در یک شهر زیبا، پرامکانات و سطح بالا، یکی دیگر از عواملیست که هر گردشگر و سرمایه گذاری را به خرید ملک در ازمیر ترغیب و وسوسه می‌نماید. ناگفته نماند که برای دریافت انواع بیمه باید یکسال از اقامت خریدار اقامت کننده در ترکیه گذشته باشد. البته که هزینه های بیمه نیز در ازمیر و ترکیه مناسب می‌باشد؛ چنانکه هزینه بیمه دولتی حدودا ۱۰۰۰ لیر می باشد و هزینه بیمه خصوصی حدودا بین ۳۰۰ تا ۳۰۰۰ لیر است که بستگی به شرایط مختلفی دارد.

از ویژگی های مهم اقتصادی و علمی این شهر همین بس که بدانید علاوه بر سطح آموزشی بالا و وجود دانشگاه های معتبر، ازمیر دارای 13 شهرک صنعتی پیشرفته، 2 منطقه آزاد تجاری بزرگ و اقتصادی، 4 بندر بین المللی مجهز و 3 پارک علک و فناوری چشمگیر می‌باشد و مجموعه همین عوامل به پوشش تراکم 6 درصدی ازمیر از کل تولیدات و صادرات کشاورزی و صنعتی ترکیه منجر شده است.

قیمت خانه و ملک در ازمیر

خرید خانه در ازمیر و یک دنیا ویژگی‌های جذاب شهری آن

قیمت خرید خانه در ازمیر به عوامل مختلفی از جمله: جنگلی یا ساحلی بودن، فرم و معماری بنا، قرارگیری در محله‌های مهم و امن و ... بستگی داشته و بر حسب این پارامترهای عنوان شده، قیمت نهایی خانه در ازمیر تعیین می‌شود. البته بایستی بدانید که به طور کلی، قیمت خانه در ازمیر حدوداَ از 300 لیر (معادل یک ملیارد تومان و در حد یک خانه نوساز 50 متری) شروع شده و بسته به نوع و کیفیت خرید، افزایش پیدا می‌نماید.

جالب است بدانید که بر خلاف بسیاری از شهرهای زیبای جهان، دسیابی به ملکهای ارزشمند در این شهر کار چندان سختی نبوده و انواع ملک، آپارتمان خاص، ویلا، واحدهای برجی لوکس و البته خرید خانه در ازمیر کاملاَ در دسترس متقاضیان خواهد بود؛ البته که انتخاب یک مشاور معتبر و قدرتمند نیز امری کاملاَ پراهمیت به شمار می‌رود.

ناب هاوس؛ نامی که تا همیشه میتوان به آن اعتماد کرد...

مجموعه معتبر ناب هاوس به واسطه‌ی در اختیار داشتن کارشناسان دوره دیده و باتجربه و انجام معاملات منصفانه، متعدد و درخشان، همواره به گزینه‌ای محبوب و قابل اعتماد برای تمامی سرمایه گذاران خرید ملک در ازمیر، خرید ملک در استانبول، خرید ملک در بدروم و به طور کلی خرید ملک در ترکیه تبدیل شده است.

ناب هوس همواره گزینه های متعدد و متنوع جذابی را در اختیار متقاضیان سرمایه گذاری با هر میزان بودجه قرار داده و انتخابی با خیال آسوده را برای سرمایه گذاران ایرانی به ارمغان آورده است. جهت کسب اطلاعات تکمیلی و دقیق مربوط به هر پروژه خری خانه در ترکیه، پیشنهاد میشود که با مشاورین برجسته مجموعه ناب هاوس تماس حاصل فرمایید.

دفتر تهران: تهران – خیابان گاندی – نبش کوچه 23

شماره‌های تماس: 02188721092 – 02188722027 – 09124265750 - 09129533282

دفتر ارومیه: خیابان خیام جنوبی، نرسیده به میدان جهاد، ساختمان بانک قوامین، طبقه دوم، واحد 8

شماره‌های تماس: 04432235605 - 09143458121

دفتر استانبول: Atatürk, Zuhal Sk. No:1, 34500 Büyükçekmece/İstanbul

+905316839816

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز