خبرگزاری کار ایران

پاک آب ، بهترین شرکت برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۳۴۲

آب زلال تصفیه شده و با طعم دلنشین همواره یکی از دغدغه­‌های مهم زندگی روزمره ما می‌باشد. تصفیه خانه‌­های صنعتی توانایی از بین بردن تمام آلاینده­ های موجود در آب را ندارند. گاها ما با خرید بطری‌های آب معدنی این مشکل را رفع میکنیم ولی برای خیالی آسوده داشتن یک دستگاه تصفیه آب خانگی می­تواند نقش مهمی در سلامت خانواده‌ها ایفا کند.

بهترین شرکت ارائه کننده تصفیه آب خانگی

شرکت های زیادی در حال فعالیت در این زمینه هستند ، تعدادی از شرکت ها دستگاه تصفیه آب خود را در دیجی کالا ارائه میکنند همینطور از این میان می توان به شرکت های دیگری مثل پاک آب ، راد گستر نوین ، سایت معرفی فروشندگان ایمالز و ... اشاره کرد.

همینطور که پیش تر گفتیم یکی از برترین شرکت های ارائه کننده دستگاه تصفیه آب خانگی پاک آب می باشد که فعالیت گسترده ای در زمینه دستگاه تصفیه آب ، فیلتر تصفیه آب و لوازم جانبی دستگاه تصفیه آب و همینطور فیلتر های تصفیه آب برای یخچال و ساید بای ساید را دارد.

جهت سفارش تصفیه آب اورجینال کافی هست در جستجو گوگل دستگاه تصفیه آب را جستجو کنید و به صورت آنلاین سفارش اینترنتی خود را در سایت پاک آب ثبت کنید و یا از طریق تماس تلفنی با مرکز تماس مشتریان شرکت پاک آب ، 72179-021 جهت مشاوره تخصصی در ارتباط باشید.

پاک آب ، بهترین شرکت برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

مزیت دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه های تصفیه آب مزیت های فراوانی دارد ، دستگاه تصفیه آب با داشتن چندین فیلتر مختلف از ورود مواد شیمیایی خطرناک ، میکرو ارگانیسم ها ، نمک ها و ... به درون آب آشامیدنی جلوگیری می کند و در نتیجه محصول نهایی یک آب آشامیدنی پاک و سالم خواهد بود.

علاوه بر این خرید دستگاه تصفیه آب بسیار هم سو با اهداف محیط زیستی خواهد بود زیرا افراد به جای خریدن بطری های آب معدنی در خارج از منزل می توانند پیش از ترک منزل یک قمقه فلزی را با آب تصفیه شده پر کنند و با خود همراه ببرند در نتیجه پلاستیک کمتری تولید و مصرف می شود و در نهایت در هزینه های متوسط یک فرد در زندگی نیز صرفه جویی خواهد شد.  

پاک آب ، بهترین شرکت برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

خرید دستگاه تصفیه آب

یکی از مهم ترین مواردی که در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال باید به آن توجه شود ابعاد و حجم این دستگاه ها می باشد زیرا ابعاد این دستگاه ها باید با حجم سینک شما همخوانی لازم را داشته باشد. پس پیش از اقدام به خرید از اندازه سینک خود مطمئن باشید تا بتوانید انتخاب درستی را انجام می دهید.

در هنگام خرید این دستگاه ها توجه به کیفیت فیلترها نیز از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا هر فیلتری از کیفیت مطلوب برخوردار نمی باشد. مسلما هر چقدر کیفیت فیلترهای تعبیه شده در دستگاه تصفیه آب بهتر باشد، کیفیت آب خروجی نیز بالاتر می رود.

یکی دیگر از مسائلی که در انتخاب دستگاه تصفیه آب خانگی باید مورد توجه قرار گیرد، شیوه ای است که دستگاه آب را تصفیه می کند. از آنجایی که شیوه های متفاوتی برای تصفیه آب خانگی وجود دارد، کامل ترین شیوه تصفیه آب اسمز معکوس RO است که عمدتا 6 مرحله ای می باشد. دستگاه های تصفیه آبی که به روش های دیگر آب را تصفیه می کنند، قابلیت فیلتر کردن همه آلاینده های احتمالی موجود در آب را ندارند.

 

 

 

بهترین برند دستگاه تصفیه آب

برند های متعددی در خصوص دستگاه تصفیه آب وجود دارد ، اگر بخواهیم بهترین دستگاه تصفیه آب و برترین برند را اعلام کنیم ، آکوا پرو می باشد ، همچنین میتوان از برند های مطرح دیگری مثل آکوا اسپرینگ ، سافت واتر ، آکوا لایف ، آکوا پیور و سی سی کا اشاره کرد.

 

فیلتر دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب هشت مرحله ای دارای هشت فیلتر تصفیه آب می باشد برای خرید دستگاه تصفیه آب لازم است که با مکانیزم فیلترها آشنا شوید ، فیلترهای گرانولی یا کربن ، از این نوع فیلترها معمولا برای تنظیم کردن طعم آب استفاده می شود. افزودنی هایی مانند کلر و آفت کش ها معمولا توسط این فیلتر حذف می شوند.

فیلتر اسمز معکوس یا ممبران ، این فیلتر حاوی یک غشای 8 یا 13 لایه ای است که فقط آب را از خود عبور می دهد. این شیوه بازدهی بالایی دارد و در مصارف خانگی و صنعتی به کار می رود.

فیلتر قلیایی ، این فیلتر خواص اسیدی آب را کاهش می دهد و در عوض خواص قلیایی به آب می بخشد.

فیلتر مینرال ، این فیلتر برای حذف مواد معدنی مانند منیزیم ، کلسیم و ... که در آب وجود دارند و برای سلامتی بدن بسیار مهم هستند به کار می رود.

پاک آب جهت حمایت از حقوق مصرف کننده و ایجاد بستری مناسب ویدئو های آموزشی تصفیه آب از نصب تا تعویض فیلتر های آن تهیه کرده است.

پاک آب ، بهترین شرکت برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز