خبرگزاری کار ایران

بک لینک چیست؟ آموزش جامع ساخت بک لینک

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۵۴۲

اگر در موضوع سئو سایت با سئو کارها صحبت کرده باشید، حتما کلمه بک لینک را از آنها شنیده اید! در این مقاله به شما می خواهیم آموزش دهیم که بک لینک چیست و چگونه با ساخت بک لینک رتبه سایت خود را ارتقاء دهید.

اگر در موضوع سئو سایت با سئو کارها صحبت کرده باشید، حتما کلمه بک لینک را از آنها شنیده اید! در این مقاله به شما می خواهیم آموزش دهیم که بک لینک چیست و چگونه با ساخت بک لینک رتبه سایت خود را ارتقاء دهید.

لینک از یک سایت به سایت دیگر را بک لینک می گویند. ربات های گوگل از بک لینک به عنوان یک سیگنال قوی در رتبه بندی نتایج جستجو استفاده می کنند. هر چه تعداد لینک های یک وب سایت از سایت های معتبر بیشتر باشد، اعتبار و ارزش وب سایت لینک گرفته توسط گوگل بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

چرا بک لینک مهم است؟

لینک های وب سایت ها به یکدیگر نقش مهمی در الگوریتم ربات های خزنده گوگل دارند. اگر شبکه گسترده وب سایت ها را یک تار عنکبوت و ربات های خزنده گوگل را عنکبوت فرض کنیم، تک تک تارهای عنکبوت نقش لینک را برای ربات های گوگل جهت خزیدن و ایندکس کردن صفحات وب سایت ایفا می کند.

در این صورت بک لینک ها 3 مزیت مهم و کلیدی را برای وب سایت ها ایجاد می کنند:

1. باعث بهبود سئو سایت می شود( برای آموزش سئو روی سئو چیست کلیک کنید)

2. باعث افزایش ترافیک سایت می شود

3. باعث ارتقاء رتبه الکسای سایت می شود

انواع بک لینک

به طور کلی دو نوع بک لینک وجود دارد که یکی از دیگری از ارزش و اعتبار بیشتری دارد:

۱- لینک نوفالو (Nofollow) : این نوع از لینک ها معمولا توسط موتور های جستجو نادیده گرفته می شود. به همین دلیل ارزش و اعتبار بالایی برای سئو برخوردار ندارند اما می تواند به طبیعی جلوه دادن بک لینک حرفه ای سایت کمک کند.

۲- لینک فالو :( Dofollow)  لینک‌هایی هستند که ربات های موتور جستجو آن‌ها را دنبال می‌کنند. این نوع لینک ها برای رتبه بندی سایت در نتایج جستجو تاثیر بالایی دارند.

 

ساخت بک لینک حرفه ای

برای ساخت بک لینک حرفه ای در این قسمت به شما 10 روش را معرفی می کنیم. برای اثر گذاری بیشتر پیشنهاد می کنم هر ده روش معرفی شده را برای ارتقاء سئو سایت انجام دهید: 

خرید بک لینک

یکی از روش های تسریع در روند سئو سایت و صرفه جویی در زمان دریافت بک لینک، خرید بک لینک است. شما می توانید با خرید بک لینک پکیج 41 تایی از پیچیدگی دریافت لینک آسوده شوید و در زمان خود صرفه جویی کنید. 

بک لینک چیست؟ آموزش جامع ساخت بک لینک

شما با تهیه پکیج آموزش 41 بک لینک حرفه ای می توانید به نتایج زیر دست پیدا کنید:

  • در این دوره آموزشی شما لیست ۴۱ بک لینک حرفه ای دریافت می کنید
  • تمامی بک لینک های معرفی شده در دوره به صورت ۱۰۰% تست شده از ارائه می شوند
  • گرفتن بک لینک به صورت ۴۱ فیلم جداگانه آموزش داده شده است
  • لیست کلیه لینک ها با اطلاعات جزئی به صورت یک فایل PDF ارائه می شود
  • این دوره آموزش به صورت ۱۰۰%تضمینی ارائه می شود
  • در پکیج ۱۵ لینک کامنتی وجود دارد
  • در پکیج ۱۵ لینک پروفایل وجود دارد
  • در پکیج ۱۱ لینک فروم وجود دارد

 

2. شبکه های اجتماعی

یکی از روش ها موثر در بک لینک، استفاده از شبکه های اجتماعی است. ارگ شما شبکه اجتماعی فعالی دارید، در موضوع گرفتن بک لینک یک برگ برنده خوبی در دستتان هست.

هر چه شبکه اجتماعی شما مانند توئیتر یا فیسبوک، قویتر و دارای دنبال کننده های بیشتری باشد، بک لینک های قویتری می توانید برای وب سایت خود تهیه کنید

کافی است برای گرفتن بک لینک از شبکه های اجتماعی، مقالات منتشر شده سایت را در آنها به اشتراک بگذارید و از دنبال کنندگان خود بخواهید که آنها آن را با دیگران به اشتراک بگذارند.

3. سرویس های وبلاگ دهی رایگان 

روش دیگر برای بک لینک گرفتن حرفه ای استفاده از سرویس های وبلاگ می باشد. برای این موضوع کافی است شما در سرویس های وبلاگدهی یک اکانت وبلاگ بسازید و با انتشار محتوای با کیفیت و بک لینک در لینکدونی وبلاگ ها، بک لینک های قوی از آنها به صورت رایگان تهیه کنید.

 

4. انجمن های گفتگو

روش جالب دیگر برای دریافت لینک حضور فعال در انجمن ها است. در حال حاضر بیش از هزار انجمن فعال در موضوعات مختلف در اینترنت فعال هستند. شما می توانید در این انجام ها ثبت نام کرده و در اتاق های گفتگوی آنها مشارکت داشته باشید. پاسخ سوالات کاربران، ایجاد پست جدید، درج درخواست راهنمایی در موضوع تخصصی آن انجمن و ... از روش های ایجاد پست در انجمن ها است.

فقط برای بهره برداری بهتر از مشارکت های خود در انجمن ، کافی است که لینک وب سایت خود را در قسمت امضاء پروفایل خود قرار دهید تا با هر بار مشارکت، لینک سایت شما هم در ادامه پست شما درج شود. 

5. کامنت گذاری

درج نظر در انتهای مقالات سایت هایی که اجازه درج لینک را هم می دهند یکی از دیگر روش های دریافت لینک به وب سایت است. شما می توانید با گذاشتن کامنت های موثر و خوب از وب سایت های مورد بازدید خود برای وب سایت خود لینک های ارزشمندی را دریافت کنید.

6. ارسال مقاله با ذکر منبع 

یکی دیگر از روش های دریافت لینک برای وب سایت، ارسال مقالات ارزشمند برای وب سایتهای مرجع است. بسیاری از وب سایت ها مایل هستند که برای انتشار محتوای روزانه از مقالات شما استفاده کنند. می توانید با آنها زمینه ارسال مقاله از شما و درج لینک توسط آنها مذاکره داشته باشید.

7. سوشیال بوکمارک ها

یکی از ساده ترین کارها اشتراک مطالب سایت در سایت های سوشیال بوکمارک می باشد. اعتبار این سایت ها به خاطر اینکه مردم زیادی در آن ها فعال هستند بسیار بالاست و شما می توانید بهترین بک لینک ها را از طریق این سایت ها برای وب سایت خود بسازید.

اشتراک تمام مطالب تان در این سایت ها به واسطه ساخت بک لینک هیچ ضرری برای شما ندارد چون گوگل می داند که این سایت ها سایت های اشتراک محتوا هستند و این کار برای همه طبیعی است.

8. سایت های اشتراک ویدیو

یکی از بهترین روش ها برای ساخت بک لینک رایگان استفاده از سایت های اشتراک ویدیوی ایرانی و خارجی است. توسط عضویت در سایت های اشتراک ویدیو از طریق تکمیل مشخصات پروفایل تان می توانید بک لینک رایگان و با کیفیت بگیرید. 

همینطور با آپلود ویدیو و گذاشتن لینک تان در توضیحات ویدیو نیز در بعضی از سایت های اشتراک ویدیو می توانید بک لینک دریافت کنید. 

9. سایت های سوال و جواب

بک لینک گرفتن از این سایت ها بسیار ساده است. کافی است سوالاتی که در حوزه کاری شما وجود دارد را پیدا کنید و به آن پاسخ دهید.

بک لینک چیست؟ آموزش جامع ساخت بک لینک

10. سایت های کوتاه کننده لینک

سایت های کوتاه کننده لینک برای لینک سازی عالی هستند. خصوصا برای استفاده از لینک سازی لایه ای و ساخت پی ان ها کاربرد زیادی دارند. در حال حاضر کوتاه کننده های لینک خارجی با آتوریتی بالا زیاد هستند ولی خب کوتاه کننده های لینک ایرانی هم خوب هستند. کوتاه کننده های لینک چون لینک اصلی را ریدایرکت 301 می کنند کل اعتبار را به لینک سایت شما منتقل می کنند و همیشه پیشنهاد این است که در لینک سازی هاتون حتما از لینک های کوتاه شده استفاده کنید.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می توانید به وب سایت پیشرو ارتباط به آدرس https://www.ictpishro.com مراجعه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز