خبرگزاری کار ایران

کاشت مو به روش SUT در کلینیک کاشت مو و زیبایی رویان سلامت

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۹۳۴

عوامل زیادی بر اعتماد به نفس انسان تاثیر دارد. به عنوان مثال کم مو بودن یا طاس بودن سر می‌تواند تاثیر زیادی در روحیه و اعتماد به نفس انسان داشته باشد. کم پشت بودن مو و یا طاس بودن سر درمان خاصی ندارد و نمی‌توان به طور قطعی و صددرصد از آن پیشگیری کرد، زیرا 90 درصد اوقات این اتفاقات ناشی از ژنتیک یا مشکلات هورمونی و استرس است و درمان و پیشگیری دارویی از این مشکلات تضمینی‌ ندارد.

امروزه کاشت مو به عنوان یکی از بهترین روش‌های درمان کم پشتی و طاسی معرفی می‌شود. درمانی که راه نجاتی برای موهای عزیزتان است و شما تا آخر عمر موهای سالم و پرپشتی خواهید داشت.

اخیراً تکنیک‌های کاشت مو پیشرفت کرده‌ و نتایج کاشت مو و کاشت ابرو را طبیعی‌تر نشان می‌دهند. ترمیم مو یکی از جذاب‌ترین ابتکارهای جراحی در جراحی زیبایی امروزه است. با روش‌های بهتر برداشت و کاشت، نتایج کاشت مو ترکیبی از هنر و علم است.

کاشت مو به روش SUT بهترین روش کاشت مو

کاشت مو یکی از سریعترین روشهای جراحی زیبایی است که با پیشرفت منظم تکنیک‌ها همراه است. پیشرفت‌های اخیر در فناوری و مفهوم استفاده از گرافت‌های واحد فولیکولی، باعث شده است که این روش به اوج برسد. توانایی ارائه نتایج بسیار طبیعی، تعداد بیشتری از مردان و زنان طاس را ترغیب کرده است که این راه حل جراحی را انتخاب کنند.

کلینیک رویان سلامت انواع خدمات به روز و مدرن دنیا را برای کاشت مو ارائه می‌دهد. یکی از روش‌های کاشت مو کلینیک رویان، کاشت مو به روش SUT است. کاشت مو به روش SUT یکی از جدیدترین و بهترین روش کاشت مو در حال حاضر ایران می باشد، برداشت مو توسط دستگاه انجام می شود. این دستگاه سرعت عمل بیشتری نسبت به دست انسان و برداشت فولیکولی (روش FIT) دارد، لذا هزینه کاشت مو به روش SUT نسبت به روش FIT کمتر می باشد. همچنین این روش هیچ عواضی ندارد و هیچگونه تیغ جراحی و دارو بیهوشی در آن استفاده نمی‌شود.

کلینیک کاشت مو و زیبایی رویان سلامت دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت است و تمامی تجهیزات مدرن و امکانات مناسب را برای تمام مراجعین‌ فراهم می‌کند. همچنین تمام پزشکان این کلینیک با تجربه و متخصص هستند که برای درمان شما به بهترین روش کاشت مو وقت و حوصله و صبر کافی می‌گذارند.

کاشت مو به روش SUT در کلینیک کاشت مو و زیبایی رویان سلامت

در کلینیک رویان سلامت کاشت مو انجام ندهید

قراردادی جهت ضمانت نامه رویش مو و تامین تراکم موی استاندارد در کلینیک رویان سلامت برای نشان دادن تعهد ما به شما ارائه می‌شود. کلینیک رویان سلامت با داشتن مجهزترین تجهیزات روز پزشکی و کادر پزشکی متخصص، در سال‌های متمادی رضایت مشتریان زیادی را جلب کرده است.

از مهمترین ویژگی‌های کلینیک رویان سلامت حمایت و پشتیبانی از مراجعین خود است و با ارائه‌ بهترین خدمات کاشت مو توانسته است به وظیفه خود به نحو احسنت عمل کند. حمایت و پشتیبانی از بیمار همیشه در اولویت متخصصان کلینیک رویان سلامت بوده و به همین سبب بیماران و مراجعان در کلینیک رویان سلامت این امکان را دارند که برای خدمات درمانی مورد نظر خودشان پرداخت اقساطی انجام دهند.

هزینه کاشت مو

مانند سلامتی و جوانی، اکثر ما به ظاهرمان زیاد اهمیت می‌دهیم. برای بسیاری از افراد کاشت مو می‌تواند جوری عمل کند که به نظر برسد یک سر کامل پر از مو دارید. اگر کم شدن حجم مو یا کچل شدن واقعاً شما را آزار می‌دهد، روش کاشت مو می‌تواند یکی از روش‌های برگرداندن اعتماد به نفس بیشتر در مورد ظاهر شما باشد. اما ابتدا با پزشک خود در مورد آنچه می توانید در حین جراحی و بعد از آن انتظار داشته باشید صحبت کنید.

از آن‌جایی که کاشت مو خدماتی است که ممکن است هر قشر جامعه به آن احتیاج داشته باشد و با آن احساس بهتری کند و اعتماد به نفس پیدا کند، کلینیک رویان سلامت این امکان را برای مراجعین خود فراهم کرده که هزینه کاشت مو را به صورت تسهیلات قرض الحسنه بلند مدت و با پرداخت اقساطی بلند مدت بدون سود پرداخت کنند.

در کلینیک کاشت مو و زیبایی رویان، با 23 دستگاه اتوماتیک کاشت مو انجام می‌شود. در روش SUT بلافاصله بعد از عمل، درد و ناراحتی وجود ندارد یا بسیار کم است و بعد از درمان معمولاً محدودیتی برای انجام فعالیت‌های روزمره وجود ندارد. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم با انتخاب کلینیک کاشت مو و زیبایی تزریق چربی به صورت رویان سلامت به عنوان میزبان به زیبایی‌های شما اضافه کنیم و به بالا رفتن روحیه و اعتماد به نفس شما کمک کنیم.

رویان کلینیک برای ما چه می‌کند؟

شما می‌توانید برای دریافت خدمات کاشت مو در کلینیک رویان سلامت یک جلسه مشاوره رایگان با پزشکان و متخصصین ما دریافت کنید. برای جلسات حضوری مشاوره در کلینیک رویان سلامت شما می‌توانید به مراکز شهرک غرب و قیطریه با تعیین وقت قبلی مراجعه کنید. مشاوره رایگان و حضوری کلینیک رویان سلامت همه روزه دایر بوده و شما می‌توانید با تماس با شماره 41936-021 وقت مشاوره خود را تعیین کنید. با توجه به شرایط کرونایی، کلینیک رویان سلامت برای آسوده بودن و سلامت شما وقت‌های مشاوره را با فاصله زمانی تعیین می‌کند و همچنین تمام دستگاه‌ها و محیط کلینیک، آسانسورها و محیط رفت و آمد ضدعفونی می‌گردد. همه مراجعین عزیز قبل از ورود به کلینیک مورد معاینه قرار می‌گیرد و از ورود هر فردی با کوچیکترین علائم سرماخوردگی جلوگیری می‌شود.

مشاوره آنلاین برای کاشت مو

به علت شرایط کرونایی و مراجعینی که در خارج کشور یا شهرستان هستند و فعلا محدودیت سفر دارند و عزیزانی که فعلا مراجعه حضوری برای آن‌ها سخت است، کلینیک رویان سلامت برای این دسته از افراد امکان مشاوره غیرحضوری و آنلاین را فراهم کرده است. شما می‌توانید در اینستاگرام و با یک تماس تصویری یک مشاوره رایگان با متخصصان کلینیک رویان سلامت داشته باشید.

همین حالا می‌توانید با کلینیک تماس بگیرید و وقت مشاوره آنلاین خود را تعیین کنید. شما آیدی اینستاگرام خود را به ما ارسال می‌کنید و پزشک مورد نظر و متخصصان در وقت تعیین شده با شما تماس خواهند گرفت. ساعات مشاوره آنلاین کلینیک رویان سلامت هر روز هفته از ساعت 4 تا 7 شب می‌باشد و هر مشاوره ده دقیقه زمان می‌برد و تمام تلاش ما این است که با تنظیم وقت به تمامی شما عزیزان مشاوره رایگان را ارائه دهیم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز