خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل گروه باتاب مطرح کرد:

دومین اجلاس برندسازی در صنعت املاک و مستغلات برگزار شد، منتظر اجلاس بعدی با کشور کانادا باشید

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۹۵۸

اجلاس برند سازی در صنعت املاک و مستغلات با همکاری امارات روز پنج شنبه ۱۴ اسفند در سالن همایش های کتابخانه ملی برگزار شد.

جواهر غافلی مدیر عامل گروه باتاب اندیش با ابراز خرسندی از رضایت شرکت کنندگان این صنف در دومین اجلاس برند سازی گفت: گروه باتاب برگزاری اجلاس های بین المللی مدیریت املاک و مستغلات را بر عهده گرفته است. اجلاس اول با کشور ترکیه در خصوص فروش آنلاین و موفقیت در زمینه دیجبتال مارکتینگ برگزار شد. 

غافلی در ادامه اظهار داشت: اجلاس امروز با همکاری کشور امارات در حوزه برند سازی در صنف املاک و مستغلات با سخنرانی اساتید مجرب بین المللی همچون اساما سالم و ناتالیا ویکتورونا برگزار شد.

در این اجلاس  به مباحثی همچون مقایسه برندسازی در کشورهای مختلف، استراتژی مربوط به سود مالی و پرسونال برندینگ اشاره شد.

مدیر عامل گروه باتاب تاکید کرد:  در این اجلاس پنل موفقیت را به منظور اشتراک گذاشتن تجربیات مدیران برتر این صنف به برنامه اضافه کردیم تا یک شبکه ارتباطی بین کارآفرینان برتر این حوزه ایجاد کنیم. 

غافلی در انتهای سخنان خود به سومین اجلاس بین المللی بعدی اشاره کرد و گفت: سومین اجلاس مدیریت املاک و مستغلات را با همکاری کشور کانادا و آموزش های اساتید بین المللی در این زمینه برگزار می کنیم و انشالا اجلاس‌های مشترک با اروپا را در دستور کار خود قرار می دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز