خبرگزاری کار ایران

قفل سی دی قفل نرم افزاری چاپ سی دی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۷۸۷

قفل سی دی از مرسوم‌ترین راه‌ها برای جلوگیری از کپی شدن نرم افزاریست که شما تولید کرده‌اید.

چرا قفل سی دی؟  چرا نرم افزارهای تولید خود را باید قفل‌گذاری کنیم؟

قفل سی دی از مرسوم‌ترین راه‌ها برای جلوگیری از کپی شدن نرم افزاریست که شما تولید کرده‌اید. مسلما برای تولید یک نرم افزار ماه‌ها و ساعت‌ها زمان صرف می‌شود تا برنامه‌ای تولید شود. شما مالک نرم افزار هستید و می‌خواهید سی دی نرم افزار خود را به فروش برسانید. اما اگر نرم افزار شما قفلگذاری نشود به راحتی کپی می‌گردد! به همین دلیل ماه‌ها زحمت شما در فضای آنلاین به راحتی از دست می‌رود. برای اینکه بتوانید از کپی شدن نرم افزارهای تولیدی خود جلوگیری کنید بهتر است که سی دی نرم افزاری خود را قفلگذاری کنید. قفل سی دی به شما این امکان را می‌دهد که دیگر کسی نتواند نرم افزار شما را رایت کند و به صورت غیر قانونی نرم افزار مهمی که شما مالک و مخترع آن هستید را کپی نماید.

لازم است به این نکته توجه داشته باشید که در دنیای وب، دانلود نرم افزار امری عادی شده است. بیشتر کاربران برای خیل عظیمی از نرم افزارهایی که استفاده می‌کنند هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند و به راحتی آن را در سایت‌های دانلودی، دانلود و نصب می‌نمایند. اگر نرم افزاری را تولید کرده‌اید بهتر است که یا در یک سیستم نصب شود یا اینکه سی دی نرم افزار قفلگذاری شود تا از رایت شدن سی دی نرم افزاری‌تان توسط افراد سود جو ممانعت به عمل آید.

اهمیت قفلگذاری در چیست؟

با قفلگذاری روی محتویات با ارزشی که تولید کرده‌اید کمک شایانی به توسعه فروش خود می‌کنید. وقتی برای کاربران محدودیت رایت و کپی برداری را قائل باشید بی‌شک هر کسی که مخاطب محتویات نرم افزاری شماست، سی دی نرم افزارتان را بصورت اورجینال از شما تهیه می‌کند. این امر به طور غیر مستقیم کاربران را با فضای اخلاقی نیز روبرو می‌نماید تا حقوق مادی و معنوی تولید کننده زیر پا گذاشته نشود.

با قفل نرم افزاری تک کاربره و فعال‌سازی از طریق پیامک یا بصورت اینترنتی می‌توانید شبکه‌ی فروش خود را توسعه دهید. همچنین با درآمد بالای خود از نرم افزار می‌توانید تمرکز بیشتری برای آپدیت‌های نرم افزار خود بگذارید. چرا که وقتی که همه کاربران بصورت قانونی سی دی نرم افزار شما را تهیه کنند و شما نیز از مزایای مادی برخوردار شوید آنوقت است که بیشتر به فکر رفع باگ‌های نرم افزاری خود خواهید بود. این نیز یکی از مهم‌ترین مزایای قفلگذاری سی دی نرم افزارهاست.

همچنین وقتی درآمد قابل توجهی باشد هم می‌توانید تیم پشتیبانی برای خود داشته باشید و هم به فکر نوآوری‌های بیشتر و ورژن‌های بعدی نرم افزار خود باشید.  اینگونه هم درآمد دارید هم یک تیم تخصصی پشتیبانی، هم اینکه انگیزه‌ای برای ادامه کار را در دستور کار خود خواهید داشت. بی‌شک وقتی امنیت را احساس کنید شاید تصمیم بگیرید نرم افزارهای بیشتری را تولید کنید. وقتی این امکان وجود داشته باشد که هر شخص جداگانه سی دی نرم افزار شما را تهیه کند بی‌شک کار خود را تخصصی‌تر پیش می‌برید و می‌توانید مسیر روشن و درست خود را در همین زمینه ادامه دهید.

فروش انحصاری محصول خودتان که ماه‌ها برایش زمان و هزینه گذاشته‌اید حق مسلم شماست. بنابراین  با قفلگذاری هوشمند سی دی نرم افزار خود، کمک شایانی به فروش مستقیم محصولات خود می‌کنید و از طرفی کاربرانی که واقعا به نرم افزار شما نیاز دارند، جذب محصول شما خواهند شد.

قفل سی دی قفل نرم افزاری چاپ سی دی

انواع قفل‌ها برای نرم افزارها

شما برای عدم امکان چاپ و تکثیر نرم افزار خود دو گونه قفل می‌توانید اعمال کنید:

  1. قفل نرم افزاری
  2. قفل سخت افزاری

قفل نرم افزاری چیست؟

پیشرفته‌ترین امکانات قفل نرم افزاری بصورت تک کاربره دارای سامانه پیامک، تلفن گویا و فعال‌سازی از طریق اینترنت می‌باشد. وقتی سی دی نرم افزار خود را قفل نرم افزاری می‌زنید یعنی سی دی فقط روی یک سیستم قابل نصب خواهد بود. کاربر هنگام نصب باید کد فعالسازی را نیز در نرم افزار وارد کند تا بتواند نرم افزار شما را روی سیستمش نصب کند. از طریق پیامک یا با استفاده از اینترنت می‌تواند کد فعالسازی را برای محصولی که بصورت قانونی خریداری کرده دریافت و اقدام به فعال‌سازی نرم افزار خود کند.

قفل سخت افزاری چیست؟

اعمال قفل‌های سخت افزاری توسط دقیق‌ترین دستگاه‌های لیزر دی وی دی جهت جلوگیری از کپی و چاپ غیر مجاز از محتوای آموزشی انجام می‌شود. در قفل سخت افزاری امکان رایت شدن سی دی یا دی وی دی آموزشی یا نرم افزاری که تولید کرده‌اید وجود نخواهد داشت. شما با این کار از ضایع شدن حقوق مادی و معنوی خود جلوگیری می‌کنید. با دستگاه‌های لیزر می‌توان قفل سخت افزاری غیر قابل شکستن را برای نرم افزار یا محتواهای آموزشی فراهم آورد.

البته شما با توجه به اهمیت محتوای نرم افزاری یا آموزشی می‌توانید از این دو نوع قفلگذاری برای محصولات خود استفاده کنید تا بتوانید در آینده فروشِ خوبی را برای خود رقم بزنید!

 چرا قفلگذاری نرم افزار یا چاپ سی دی خود را به شرکت ایمن گستر نوین واگذار کنیم؟

انجام مرحله قفلگذاری شاید بتوان گفت یکی از مهم‌ترین و در واقع نهایی‌ترین مرحله‌ای باشد که شما برای ارائه محتوای خود به مخاطبانتان خواهید داشت. در واقع با حذف این مرحله و یا قفلگذاری‌های نادرست و نا امن شما بیشتر زحمات خود را در یک آن از دست می‌دهید. بنا به همین مورد است که شرکت ایمن گستر نوین را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شرکت ایمن گستر نوین مجری برترین راهکارهای قفلگذاری محصولات نرم افزاری و آموزشی در ایران است که با افتخار حامی محصولات آموزشی و نرم افزاری، با قانون عدم امکان چاپ و کپی رایت غیر مجاز است.

قفل سی دی قفل نرم افزاری چاپ سی دی

شرکت ایمن گستر نوین با مناسب‌ترین قیمت، عملیات قفلگذاری و چاپ سی دی و نرم افزارهای شما را به عهده می‌گیرد و در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به قفل سخت افزاری و نرم افزاری و چاپ سی دی و دی وی دی محتویات آموزشی و نرم افزاری شما می‌کند.

همچنین سفارشات صفحه آرایی کتاب پذیرفته می شود.  شما می‌توانید جهت ارتباط با شرکت ایمن گستر  به وب سایت (cd-dvd-lock.ir) مراجعه فرمایید و یا با شماره تلفن‌های 02166561862 و 09120240618 تماس بگیرید و در خصوص نوع سفارش خود راهنمایی و مشاروه‌های لازم را از کارشناسان ایمن گستر نوین دریافت نمایید. مجموعه ایمن گستر نوین در تلاش هستند تا شما را تا رسیدن به گام‌های بلند موفقیت همراهی نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز