خبرگزاری کار ایران

میثم شکری ساز کیست و چطور به موفقیت رسید؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۲۴۲

اگر می خواهید موفق شوید، رد پای افراد موفق را طی کنید. از جمله این افراد می توانیم به دکتر میثم شکری ساز اشاره کنیم. میثم شکری ساز کیست و چطور به موفقیت رسیده است؟ برای شناختن ایشان و آشنایی با دلایل موفقیتش در ادامه مطلب همراه ما باشید...

برای رسیدن به موفقیت راهی جز تلاش و پشتکار ندارید! پس فکر موفق شدن یک شبه و سریع را فراموش کنید. اما میثم شکری ساز کیست و چرا قرار است درباره او صحبت کنیم؟ می خواهیم میثم شکری ساز را به عنوان یک فرد موفقی که از شکست و زمین خوردن نهراسیده است و با عزم راسخ و پشتکار به آرزوهای ریز و درشتش رسیده است، معرفی کنیم. بد نیست بدانید، مهمترین امر در مسیر موفقیت، برنامه ریزی و هدف گذاری است. که به جرات می توانیم بگوییم، میثم شکری ساز استاد این کار است.

در ادامه برای آشنایی بیشتر با میثم شکری ساز و موفقیت هایش با ما همراه باشید...

میثم شکری ساز را بیشتر بشناسید

در پاسخ به میثم شکری ساز کیست، می توانیم با لفظ جوان مستعد و تلاشگر شروع کنیم. او زندگی حرفه ای و اوج جوانی خود را با چالش های بزرگی شروع کرد. اما چطور شد که هیچ کدام از این مشکلات نتوانست جلوی پیشرفت و تلاش او را بگیرد؟ چرا دغدغه میثم شکری ساز هم سن و سال هایش و اشتغال زایی برای آن ها بود. شاید اصلی ترین دلیل موفقیت وی، همین خیر خواهی برای جوانان باشد که باعث شد هرچه برای آن ها تلاش می کند خود به موفقیت های بزرگتری برسد.

میثم شکری ساز در جامعه ای زندگی می کرد که شاهد حضور جوانان با استعداد و تحصیلکرده بود اما فرصت شغلی برای شان وجود نداشت. او شب ها با این فکر می خوابید که چطور می شود این مساله را در جامعه ریشه کن کرد. درست است که همچنان جامعه ما با معضل بیکاری دست و پنجه نرم می کند، اما او توانست به نوبه خود به جامعه ش خدمت رسانی کند. تا آن جا که امروز مفتخر است، بیش از پانصد نیروی جوان مستعد و پویا زیر چتر حمایتی ش کار می کنند که همگی به رونق و توسعه اقتصادی کشور کمک کرده اند و باعث شده اند، رویاهای میثم شکری ساز فراتر رود و به دنبال گسترش کسب و کارش و اشتغال زایی بیشتر باشد.

مروری بر زندگی میثم شکری ساز

دکتر میثم شکری ساز، متولد سال 1366 است. او دارای مدرک دکتری کارآفرینی است و تا کنون توانسته است دوبار تندیس کارآفرین برتر را دریافت کند. با توضیحاتی که در بالا به آن ها اشاره کردیم، جای تعجب ندارد و می دانیم که ایشان لایق دریافت این تندیس بوده اند. علاوه بر این ایشان در مقطع کارشناسی ارشد نیز دارای مدرک MBA از دانشگاه اشتنبایس برلین آلمان هستند. روحیه علم آموزی و علاقه وافر ایشان به یادگیری باعث شد تا حتی در رشته مهندسی صنایع نیز مدرک لیسانس خود را از دانشگاه آزاد اسلامی دریافت کند.

ایشان پس از تلاش فراوان و برنامه ریزی دقیق برای رسیدن به اهداف بزرگشان توانستند، هولدینگ پارس پندار نهاد را تاسیس کنند و در حوزه آموزش های حضوری و مجازی گامی بزرگ بردارند. یکی از ارکان موفقیت ایشان را می توان، توان مدیریتی در نظر گرفت که به واسطه آن توانست نه تنها مدیریت کسب و کار خود را به شیوه ای حرفه ای بر عهده بگیرد، بلکه مشاور مدیریتی بسیاری از کسب و کارهای بزرگ و کوچک نیز باشد.

میثم شکری ساز کیست و چطور به موفقیت رسید؟

رفته رفته ایشان توانست در حوزه های دیگری مانند، سخنران انگیزشی، نویسندگی و کارآفرینی به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کند و به تدریج به رویاهایی که دیگر رویا نبودند، دست پیدا کند. او بر این باور است که اولین گام برای موفقیت، رویا پردازی است، اما تا زمانی که برای رسیدن به آن ها برنامه ریزی و هدف گذاری نکنید، ارزشی ندارند. به همین دلیل است که یکی از کلاس های پر طرفدار ایشان، کلاس هدف گذاری است که پر از رنگ و شور و اشتیاق است.

اگر شما هم به دنبال تحقق رویاهای تان هستید و می خواهید به موفقیت و البته درآمد بیشتر برسید، بهترین راه پیدا کردن الگوی موفقیت افرادی چون میثم شکری ساز است. با این روش و پیروی از رفتار افراد موفق زمینه را برای رشد و پیشرفت خود فراهم می کند. اما بازهم خاطر نشان می کنیم که هیچ فرد موفقی یک شبه و در آسایش به موفقیت نرسیده است، پس خودتان را در مسیر رسیدن به موفقیت های بزرگ، آماده هر چالش و سختی و بی خوابی و حتی بی پولی کنید. حتی میثم شکری ساز نیز، روزهای تاریک و شکست های مالی داشته است، اما آنچه او را متمایز کرده، عزم راسخ و هدفمندی اوست... .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز