خبرگزاری کار ایران

5 دلیل که شما را برای نصب پارتیشن شیشه ای در محیط کاری مجاب می‌کند!

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۳۸۷

انواع و اقسام پارتیشن‌های اداری را می‌توان به عنوان راه‌حل‌هایی برای تقسیم فضای بین کارمندان در محیط‌های اداری و کاری در نظر گرفت، اما در این میان انواع پارتیشن شیشه ای از اهمیت بیشتری برخوردارند و در سراسر جهان از آن‌ها به عنوان راه‌حلی مدرن در فضاسازی محیط کاری و ادارات یاد می‌شود. پارتیشن‌هایی بدون قاب، شفاف که در عین ظرافت ظاهر فضای کارتان را به کلی تغییر می‌دهند.

شاید پیش از اینکه بخواهید با قاطعیت برای پارتیشن‌بندی محل کارتان تصمیم بگیرید نگران هزینه‌هایی باشید که قرار است برای انجام این کار صرف کنید.

این حق شماست که پیش از هرگونه اقدام بدانید قرار است در ازای پولی که می‌پردازید چه چیزی به دست آورید. طبیعتاً با مرور مزایای به کارگیری پارتیشن شیشه ای و دلایلی که نصب این نوع پارتیشن اداری مدرن را در فضاهای کاری مناسب می‌کند، متوجه خواهید شد که چرا توصیه‌ها برای اجرا این نوع پارتیشن‌بندی در محیط‌های کاری بسیار زیاد است.

آکوستیک بودن و ایجاد عایق صوتی قوی

آیا متوجه شده‌اید که دفتر کارتان در بعضی مواقع به شدت پرسروصدا می‌شود؟ حالا اگر فضای کاری شما به نسبت تعداد اعضای تیمتان کمی هم کوچک باشد میزان این سروصدا در طول روز بیشتر به چشم می‌آید. البته که هر مشکلی راه‌حلی دارد و یکی از متداول‌ترین راه‌های پیشنهادی برای خلاص شدن از سروصدای اضافی در محیط کار استفاده از پارتیشن شیشه ای است.

پنل های شیشه ای معمولی و تک جداره کمک می‌کنند میزان سروصدا تا حدودی کنترل شود این یکی از اصلی‌ترین دلایل مردم برای به کارگیری پارتیشن‌های شیشه ای در دفاتر کار است. علاوه بر پنل‌های تک جداره، پارتیشن های شیشه ای دو جداره هم می‌توانند برای به حداقل رساندن میزان سروصدا به شما کمک کنند. البته باید توجه داشت که هزینه اجرای پارتیشن‌های دوجداره کمی بالاتر از پارتیشن‌های تک جداره است ولی در ازای آن کارایی این نوع پارتیشن‌های شیشه ای بسیار بیشتر از پارتیشن‌های تک جداره به نظر می‌رسد.

شفافیت و افزایش میزان نور طبیعی در محیط کار

5 دلیل که شما را برای نصب پارتیشن شیشه ای در محیط کاری مجاب می‌کند!

بخشی از نور در محیط‌های کاری توسط نور طبیعی تأمین می‌شود، تعداد پنجره‌ها و درها در میزان نور ورودی به محیط داخلی دفتر تأثیرگذارند. حالا اگر میزان نور طبیعی برای فضای کاری کافی نباشد و یا ما با پارتیشن‌بندی نامناسب سدی در برابر ورود این نور به بخش‌های مختلف فضای کار خود ایجاد کنیم باید از لامپ‌های زیادتری برای جبران این کمبود روشنایی کمک بگیریم.

پارتیشن‌های شیشه ای میزان نور طبیعی را که در یک اتاق به حداکثر می‌رسانند و با ایجاد فضای باز در میزان روشنایی محیط کارتان تأثیر به سزایی دارند. این مهم در افزایش میزان انرژی و روحیه کارمندان شما تأثیر مثبت داشته و در نتیجه افزایش بهره‌وری تیم شما را به دنبال دارد.

علاوه بر این افزایش میزان نور طبیعی در فضای دفتر شما نیاز به استفاده از نورپردازی مصنوعی را تا حد زیادی کاهش می‌دهد که این امر در کنترل هزینه‌های برق ساختمان بسیار تأثیرگذار است. شما بگویید کدام مدیری دوست ندارد هزینه‌های جانبی دفترش را کاهش دهد؟

افزایش حریم خصوصی کارمندان

تصور عموم بر این است که با به نصب پنل‌های شیشه ای در فضای کار خود حریم خصوصی کارمندانشان را از بین می‌برند؛ اما این تصور کاملاً اشتباه است. پارتیشن شیشه ای در انواع مات و رنگی علاوه بر حفظ حریم خصوصی و محدود کردن دید نور طبیعی را در محیط کاری افزایش داده و عایق خوبی در برابر سروصداست. علاوه بر این کارمندان با تصور اینکه فعالیتشان تا حدودی تحت کنترل شماست با تمرکز بیشتری مشغول انجام کار می‌شوند که این امر افزایش بهره‌وری تیم شما را به دنبال دارد.

سهولت نصب و اجرا

یکی دیگر از دلایل به کارگیری پارتیشن‌های شیشه ای در فضای اداری سهولت در اجرای آن به نسبت دیگر انواع پارتیشن‌بندی است. اجرای این نوع پارتیشن‌بندی در نوسازی دفتر شما بسیار ساده و سریع اتفاق می‌افتد و در عین حال کارآمد است. پارتیشن شیشه ای در کمترین زمان مونتاژ شده و فضای کارتان را بدون اینکه نیازی به تغییر ساختاری داشته باشد به یک فضای جدید و بهینه برای کار تبدیل می‌کند. پس چنانچه به دنبال گسترش و بازسازی محیط کاری خود هستید این گزینه می‌تواند انتخاب سریع، آسان و به صرفه‌ای باشد.

پنل‌های شیشه ای به راحتی جابجا می‌شوند، پس حتی اگر قصد انتقال دفتر و اجاره یک محل جدید را داشته باشید، می‌توانید آن‌ها را به سادگی به محل جدید کارتان منتقل کنید.

زیباسازی محیط کاری

5 دلیل که شما را برای نصب پارتیشن شیشه ای در محیط کاری مجاب می‌کند!

همان‌طور که میدانید برداشت‌های اولیه در ورود به یک فضای کاری مهم‌ترین عامل در نظر مخاطبان و مشتریان شماست. اگر می‌خواهید از همان قدم‌های اول از رقیبان خود پیشی بگیرید باید جلوه‌ای خاص و متفاوتی به دفتر خود ببخشید. یکی دیگر از دلایلی که مدیران را برای انتخاب پارتیشن‌های شیشه ای مجاب می‌کند زیباسازی فضا متناسب با نوع فعالیتشان است. اگر می‌خواهید پیش از سفارش نمونه‌هایی از اجرای این نوع پارتیشن بندی را در فضاهای کاری ببینید، در سایت optimasystems نمونه‌های متنوعی از طراحی و نصب پارتیشن بندی شیشه ای در دسترس است.

طبیعتاً ایجاد یک دفتر کار روشن، تمیز و مدرن کاری می‌تواند نظر بازدیدکنندگان و مشتریان بالقوه با سرعت بیشتری به خود و فعالیت شما جلب کند. پارتیشن‌های اداری شیشه ای علاوه بر ایجاد نور طبیعی بیشتر این امکان را به شما می‌دهند تا از حداقل فضای موجود حداکثر استفاده را ببرید.

خوب است بدانید پارتیشن‌های شیشه ای در انواع مختلفی ارائه می‌شوند. علاوه بر این اگر شما نیازمند طراحی خاصی برای فضای کاری خود هستید می‌توانید پنل‌های شیشه ای را متناسب با نیاز و طراحی منحصربه‌فرد خودتان سفارش دهید. گروه تخصصی شیشکس با تمرکز بر طراحی و تولید پارتیشن‌های اداری شیشه ای می‌توانند انتخاب خوبی برای بهینه سازی دفتر کار شما باشند،همچنین شما میتوانید در سایت شیشکس قیمت پارتیشن شیشه ای برای طرح خودتان را به صورت آنلاین محاسبه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز