خبرگزاری کار ایران

فروشگاه اینترنتی جان به به، قدیمی‌ترین واردکننده لوازم بهداشتی و شوینده در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۰۳۶

این روزها که از یک طرف کرونا و از طرف دیگر قیمت کالاها در حال اوج گرفتن است، همه ما علاقه داریم بتوانیم اجناس مورد نیاز خود را بدون خروج از خانه و به پایین‌ترین قیمت ممکن خریداری کنیم. از سویی دیگر نیاز داریم از بابت اصل بودنجنس مذکور، خیالمان راحت باشد.

شاید تا چند سال پیش کمتر کسی به خرید از فروشگاه­های اینترنتی علاقه چندانی نشان می­داد. این عدم تمایل، ناشی از دلایل مختلفی از جمله بی­ اعتمادی به فروشگاه­های آنلاین، مشکلات در نحوه پرداخت هزینه محصول و موارد این­ چنینی بود. امروزه اما بسیاری از خریدهایی که در گذشته به صورت سنتی و فیزیکی انجام می­شدند، به صورت آنلاین قابل انجام است؛ از مایحتاج روزانه گرفته تا کالاهایی مانند یخچال، تلویزیون و حتی خودرو.

فروشگاه اینترنتی جان به به یکی از فروشگاه‌هایی است که خرید از آن با صرفه هست و دارای قیمت مناسب وحتی در خیلی از محصولات زیر قیمت بازار ارائه می شود، که به دلیل کیفیت بالای محصولات از محبوبیت بالایی برخوردار است. این فروشگاه اینترنتی قدیمی ترین  وارد کننده لوازم بهداشتی و شوینده در شمال غرب کشور که خیلی زود توانسته جایگاه بهتری در بین کسب و کارهای اینترنتی به ویژه در حوزه لوازم شوینده و بهداشتی داشته باشد. از ویژگی های مهم دیگر فروشگاه اینترنتی جان به به ، بصورت تخصصی در زمینه ارائه کد تخفیف کسب و کار های اینترنتی با هدف ترویج خرید با کمترین هزینه بین کاربران ایرانی رواج پیدا کرده است.

محبوب ترین محصولات فروشگاه اینترنتی جان به به

فروشگاه اینترنتی جان به به، قدیمی‌ترین واردکننده لوازم بهداشتی و شوینده در کشور

دسته اول از هزاران محصول ویژه در جان به به می توان به محصولات ماشین ظرفشویی اشاره کرد که میتوان از این قبیل به قرص، نمک ، جلا دهنده، بوگیر، جرم گیر، مایع و دستکش ماشین ظرفشویی اشاره کرد. که پیشنهاد ما خرید از فروشگاه اینترنتی جان به به می باشد که برای تمیز کنندگی، قابلیت لکه زدایی بالا، چربی زدایی، قدرت پاکننده گی بالا، از بین بردن بوی نامطبوع، درخشندگی ظروف که در برند های بزرگی چون فینیش، فیری و پریل اشاره کرد.

بخش دوم محصولات ماشین لباسشویی فروشگاه اینترنتی جان به به است در برند های کالگون، ونیش و آریل و دارای بخش هاس مختلفی مثل : ژل، کپسول، جرم گیر، لکه بر، نرم کننده و پودرماشین لباسشویی که لکه زدایی، سفید کنندگی، ضدعفونی کنندگی، چربی زدایی، رایحه خوشبو و یکی دیگر از پر فروشترین محصولات این فروشگاه است.

بخش سوم محصولات پاک کننده و ضد عفونی کننده ها هستند که در انواع : مایع تمیز کننده، اسپری پاک کننده، شیشه پاک کن، مایع دستشویی، کف شو، حظره کش، دستمال  در برند ها بزرگی مثل کارگون، ونیش، آریل که خاصیت و ویژگی لکه زدایی، سفید کنندگی، ضدعفونی کنندگی، چربی زدایی، رایحه خوشبو دارد پس فرصت خرید از این جان به به رو از دست ندید.

بخش چهارم محصولات مراقبت مو است که در انواع : ماسک، موس، ژل، روغن، واکس، سرم، شامپو خشک، کرم، اسپری مو اشاره کرد در برند های بزرگی مثل، سوسلکس، پانتن، الیدور، آگیوا، کامان، لورآل، نیوول، سایوس، بیوبلاس، گلیس خرید خود را انجام دهید.

فروشگاه اینترنتی جان به به، قدیمی‌ترین واردکننده لوازم بهداشتی و شوینده در کشور

ویژگی های مهم فروشگاه اینترنتی جان به به نسبت به سایر فروشگاه های اینترنتی در حوزه لوازم بهداشتی و شوینده :

  • janbebe.ir پوشش دهنده تمامی محصولات و لوازم بهداشتی و شوینده نظیر : محصولات کودک، بهداشت و مراقبت فردی، بهداشت خانه، بهداشت آقایان ، بهداشت بانوان، بهداشت دهان و دندان، مراقبت مو، استحمام، مراقبت پوست، محصولات غذایی می باشد.
  • ارائه تمامی محصولات با بهترین برند های بزرگ و با کیفیت در دنیا و ایران با بالاترین کیفیت و بیشترین رضایت مشتری.
  • تمامی محصولات جان به به دارای بهترین کیفیت و بالاترین رضایت مشتری می باشد.
  • معرفی دقیق محصولات ارائه شده
  • پیگیری تمامی سفارشات از طریق پنل کاربری و پشتیبانی وب سایت
  • ارائه مقالات مفید و جذاب
  •  ارسال رایگان برای سفارش های تبریز
  • امکان مرجوع کردن یا تعویض کالا برای کل کشور
  • قیمت مناسب و منصفانه و در بسیاری مواقع ارزان‌تر از باقی مراکز فروش
  • ارائه پیشنهادات و تخفیفات ویژه روزانه و مناسبتی 
  • کوتاه ترین راه بین شما و تولید کنندگان معتبر کالا
  • احترام به مشتری و خواسته های او

خرید اینترنتی از جان به به در سریع ترین زمان با چند کلیک!

برای خرید اینترنتی از جان به به به ادرس اینترنتی https://janbebe.ir با بهترین جنس و بالاترین رضایت مشتری با بهترین برند های روز دنیا زیر قیمت بازار با تضمین اصل بودن کالا میتوانید سفارش خود را ثبت کنید و مراحل سفارش را در پنل کاربری خود پیگیر باشید و از وضعیت سفارش مطلع شوید ، سپس بعد از بسته بندی و ارسال به مرکز پست ، سفارش درب منزل تحویل خواهید گرفت، و اطمینان حاصل کنید تمامی محصولات بعد از بررسی کیفیت ، زمان تولید و انقضای محصول توسط کارشناسان تخصصی هر حوزه سفارش ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز