خبرگزاری کار ایران

با سئو سایت در دوران کرونا به کسب و کارت رونق بده

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۹۹۸

تقریبا یک سالی می شود که با آمدن بیماری کرونا زندگی انسان ها دستخوش تغییرات زیادی شده و مسیر زندگی از حالت عادی خارج شده است. به دلیل محدودیت های ایجاد شده، قرنطینه، تعطیل شدن بسیاری از کسب و کار ها مردم در شرایط بسیار سختی قرار گرفته اند. اما در این میان کسب و کار هایی هم بوده اند که قدم های بزرگی برداشته و کسب و کار خود را حفظ کرده یا حتی از آن هم بهتر رشد داده اند؟

همچنین این روز ها مفاهیمی مانند سئو سایت، طراحی سایت، خدمات سئو سایت را به کرات می شنویم. با یک جستجوی کوچک در اینترنت متوجه می شویم که شرکت های زیادی روی کار آمده اند که خدمات سئو حرفه ای در تهران ارائه می دهند. اما ارتباط این دو مسئله باهم در چیست در این مقاله هدف ما بررسی تاثیر علم سئو بر رونق کسب و کار ها در شرایط سخت کرونا می باشد پس با ما همراه باشید.

کرونا چه بر سر کسب و کارها آورد

با ایجاد محدویت های بسیار در دوران کرونا خیلی از مشاغل مانند رستوران ها، سینما ها، حتی مراکز خرید برای مدت زمان طولانی دچار رکود شدند. در هفته های اول تعطیلی مشاغل خیلی از آن ها سردرگم بودند که باید چه کنند. اما با گذشت زمان و طولانی تر شدن مدت زمان محدودیت ها، یکسری از کسب و کار ها به فکر افتادند که حرفه خود را وارد دنیای وب کنند.

مشاغلی که می توانستند خدمات خود را به صورت آنلاین هم ارائه دهند مانند فروشگاه های لباس و... که کارشان راحت تر و مسیرشان مشخص بود. مشاغلی هم که در وهله اول به نظر می رسید که ارائه خدمات به صورت آنلاین برایشان امکان پذیر نیست به دنبال راه چاره ای گشتند. اما برای مرحله اول قدم گذاشتن در این مسیر چه چیزی لازم بود؟

آغاز راه اینجا بود.

نقطه عطف همین جا بود. خیلی ها نمی دانستند باید چه کار کنند یا به سراغ چه کسی بروند؟ چه اقداماتی لازم بود که انجام دهند؟ بعضی ها با راه اندازی یک پیج در اینستاگرام شروع به کار کردند اما افرادی هم بودند که بزرگ تر فکر کردند و به سراغ راه اندازی یک وب سایت رفتند. این مرحله هم آسان بود امام بار هم مشکلات ادامه داشت.

سایت ها در صفحه اول گوگل نمایش داده نمی شد هرچقدر هم که خدمات عالی بود باز انگار برای گوگل کافی نبود. و این چیزی بود که باعث شد کسب و کار ها با مفهومی به نام بهینه سازی سایت آشنا شوند.

چطور به صفحه اول گوگل بیاییم ؟

حالا تقریبا همه مشاغلی که برای خود وب سایت دارند می دانند که سئو سایت چیست و می خواهند که به صفحه اول گوگل بیایند به همین دلیل اکثرا به دنبال یک شرکت سئو حرفه ای در تهران هستند به گفته سئو اینجا آشنایی مردم با مفاهیم سئو و بهینه سازی سایت این روزا خیلی بیشتر است چندسال پیش می باشد به دلیل اینکه شرابط ایجاب کرده است که مردم با این مفاهیم آشنا شوند.

داشتن یک وب سایت هم مثل باز کردن یک مغازه در دنیای واقعی است شما می خواهید دیده شوید. مشتری زیادی داشته باشید. فروشتان را افزایش دهید. دقیقا توقعاتی که مردم از خدمات سئو سایت دارند همین است :

  • می خواهم به رتبه اول گوگل بیایم.
  • سایتم بیشتر دیده شود.
  • افراد بیشتری وارد سایت من بشود.

و اما شرکت های سئو حرفه ای در تهران در این زمینه چه کمک هایی به کسب و کار ها کردند.

سئو چه کمکی به کسب و کار ها می کند؟

بهینه سازی سایت یا خدمات سئو سایت به مجموعه اقداماتی گفته می شود که بر روی یک وب سایت انجام می شود تا آن وب سایت توسط موتور جستجوی گوگل بیشتر دیده شود و به مخاطب نشان داده شود. این کار مانند این می ماند که مغازه شما در یک محیط شلوغ و پر رفت و آمد باشد و کالایی را عرضه کند که افرادی که آن جا حضور دارند خواستار آن کالا باشند. فروش بالا هدف مطلوب شما است که به آن رسیده اید.

شرکت های سئو حرفه ای در تهران برای رساندن مشتری های خود به این نتیجه مطلوب بر طبق الگوریتم های گوگل اقداماتی به سه روش اقدام می کنند.

سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال. انجام این سه روش در کنار هم دیگر تاثیر گذار است در اصل هر سه گزینه بهم مربوط می باشد و نباید با تمرکز بر یک مورد از دیگر موارد غافل شد.

با سئو سایت در دوران کرونا به کسب و کارت رونق بده

خدمات سئو دقیقا چیست ؟

شاید بپرسید یک فرد یا شرکتی که کارش خدمات سئو سایت است دقیقا چه کاری انجام می دهد. خب اگر بخواهیم بخشی از اقدامات یک سئو کار را بگوییم می شود به اقداماتی از قبیل تولید و ویرایش محتوای داخل سایت شما، محتوایی که مورد پسند کاربر مخصوص شما باشد. بررسی سایت از نظر تکینیکی و نداشتن مشکل فنی برای مثال سرعت بالا آمدن سایت، بهم نخوردن فونت ها و چیدمان سایت هنگان باز کردن آن در مبایل و دیگر گجت ها. فعالیت در وبلاگ ها، بوک مارک ها و سوشیال مدیا ها برای افزایش اعتبار سایت مورد نظر.

همه این موارد گوشه ای از اقداماتی است که یک شرکت سئو حرفه ای در تهران برای بهینه سازی سایت مشتری خود انجام می دهد. اینکه شما چه کسب و کاری دارید برای یک سئوکار هیچ فرقی ندارد اون میتونه کمک کنه شما به رتبه دلخواهتون در نتایج جستجوی گوگل برسید.

حالا دیگه همه میدانند سئو چیست و چیکار میکند.

شاید تا چند سال پیش بسیاری از مشاغل و مردم عادی از مفاهیمی این چنینی بی خبر بودند و کسی نمی دانست علم سئو یا خدمات سئو سایت چیست اما کرونا باعث شد مردم در این زمینه اطلاعات بیشتری نسبت به قبل به دست آورند و برای کسب و کارشان هم مفید واقع شود.

پس بعضی وقت ها اینکه آدم با توجه به شرایط پیش آمده به دنبال امتحان کردن مسیرهای جدید و راه حل های متفاوت باشد می تواند به نفع ما و کسب و کارمان بشود.

حالا دیگر خیلی از کسب و کار ها خدمات آنلاین هم ارائه می دهند و برای خودشان یک سایت دارند و این حتی به راحت تر شدن زندگی بسیاری از مردم هم کمک کرده است.

با سئو سایت در دوران کرونا به کسب و کارت رونق بده

کسب و کارتان را به سئو بسپارید

اگر شما هم کسب و کارتان در این شرایط کرونا دچار مشکل شده است و به دنبال یک راه حل برای رونق آن هستید می توانید اقدام به راه اندازی سایت خودتون و ارائه خدماتتون به صورت آنلاین باشید. نگران این که برای طراحی سایت خود باید چکار کنید هم نباشید این روز ها بسیاری از شرکت هایی که در زمینه خدمات سئو سایت کار می کنند خودشان هم طراحی سایت شما را انجام می دهند.

 اولین قدم برای شما مشاوره با یک شرکت سئو حرفه ای در تهران مانند سئو اینجا و آگاه شدن از خدمات سئو سایت که می تواند به شما ارائه دهد می باشد. بعد با آماده شدن سایتتان می توانید بهینه سازی سایت را توسط افراد حرفه ای در این زمینه آغاز کنید. و اینگونه سئو سایت به کسی و کار شما رونق می بخشد.

https://seoinja.com/

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز