خبرگزاری کار ایران

خرید بهترین ابزار برقی باغبانی و ماشین آلات کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۲۴۳

کیفیت لوازم و تجهیزات، کمک موثری به بهبود کیفیت محصولات کشاورزی، حفظ سلامت درختان، باغات و زمینهای کشاورزی می کند. مهم‌تر از آن اینکه نقش مهمی در سرعت بخشیدن به پروسه کاشت و برداشت محصولات کشاورزی دارد.

برای خرید بهترین ابزار برقی باغبانی و کشاورزی ابتدا باید شناخت درستی است از انواع این ابزار و کاربرد آنها داشته باشید. به دلیل اهمیت این موضوع تصمیم گرفته ایم تا در این مطلب ابتدا لزوم خرید تجهیزات باغبانی و کشاورزی باکیفیت را شرح داده و پس از آن به معرفی آنها بپردازیم. پس از آشنایی با کارایی این ادوات، نکات مهمی را در باب انتخاب و خرید تجهیزات باغبانی و کشاورزی به شما خواهیم گفت. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

اهمیت خرید ابزار برقی باغبانی و کشاورزی باکیفیت

ابزار باغبانی و کشاورزی باکیفیت در واقع گنجینه‌ یک باغدار و کشاورز محسوب می شود. کیفیت لوازم و تجهیزات، کمک موثری به بهبود کیفیت محصولات کشاورزی، حفظ سلامت درختان، باغات و زمینهای کشاورزی می کند. مهم‌تر از آن اینکه نقش مهمی در سرعت بخشیدن به پروسه کاشت و برداشت محصولات کشاورزی دارد.

با پیشرفت تکنولوژی در حوزه باغبانی و کشاورزی، ادوات دستی جای خود را به تجهیزات و ماشین های برقی داده اند که مسلما دارای قیمت بالاتری نسبت به نمونه های قدیمی خود می باشند.

اینجاست که مسئله دقت در خرید ابزار باغبانی و کشاورزی باکیفیت اهمیت بیشتری نیز پیدا می کند. زیرا استفاده از لوازم باغبانی و کشاورزی دست دوم و ارزان قیمت به معنای صرف هزینه مجدد در آینده نزدیک برای خرید این تجهیزات است. لوازم بی کیفیت مسلماً طول عمر بالایی نخواهند داشت و خیلی زود به تعمیر نیاز پیدا کرده و یا از کار می افتند.

معرفی لوازم باغبانی و کشاورزی

مهمترین ابزاری که در صنایع باغداری و کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند به شرح زیر هستند:

چمن زن

از این دستگاه اغلب برای پارک ها و فضاهای سبز استفاده می‌شود تا یک چمن مرتب و زیبا را ارائه دهد. دستگاه چمن زن معمولاً دارای یک مخزن برای جمع کردن چمن های کوتاه شده است. به لحاظ نیروی محرکه این دستگاه به انواع چمن زن های دستی، شارژی، برقی و بنزینی دسته بندی می شود. هر کدام از این دستگاه ها دارای قدرت و توان های مختلفی هستند که بسته به وسعت زمین مورد استفاده بایستی از انواع مناسبی استفاده کرد.

برای مثال چمن زن بنزینی قدرت بیشتری نسبت به نوع برقی دارد. همچنین مدل برقی نیز قوی تر از چمن زن شارژی است. از جمله برندهای با کیفیت در مورد دستگاه چمن زن می‌توان به برند دوو اشاره کرد.

علف زن

خرید بهترین ابزار برقی باغبانی و ماشین آلات کشاورزی

از این دستگاه برای هرس کردن علف های هرز و یونجه ها، هرس کردن علف های موجود در کنار جوی آب استفاده می شود. علف زن بر اساس نیروی محرکه به انواع علف زن بنزینی و برقی دسته بندی می شود. بر اساس کارایی نیز مدل های علف زن چند کاره و علف زن کوله ای وجود دارد. موتور علف تراش موتوری دوو مدل DABC 430 از نوع دو زمانه ، تک سیلندر و هوا خنک است که به دلیل قدرت بالای خود امکان استفاده برای باغ ها و مزارع با وسعت زیاد را امکانپذیر می سازد. علف تراش موتوری چند کاره دوو مدل DAMT 520 با داشتن امکانات جانبی چون شافت شاخه زن، شافت شمشاد زن و شافت کاتر علف  ابزاری کامل برای کار یک باغبان و کشاورز است.

اره درخت بر

معمولا هر چند وقت یکبار نیاز است تا شاخ و برگ اضافی درختان هرس شود. اره درخت بر علاوه بر هرس کردن درختان فضای سبز و پارک ها قادر به هرس درختان جنگل نیز است. حتی در صنایع چوب و کاغذ سازی نیز برای تامین مواد اولیه خود از اره درخت بر استفاده می شود. نام دیگر اره درخت بر، اره زنجیری است که در انواع بنزینی، برقی، شارژی، دستی و هیزم بر موجود می باشد. اره های زنجیری دوو یکی از بهترین ابزارها برای بریدن قطعات چوبی محسوب می‌شود . اره موتوری ۵۰ سانت DACS 5820XT و اره زنجیری بنزینی دوو مدل DACS5218 نمونه‌ های باکیفیتی از این ابزار بوده که با  طراحی ارگونومیکی جهت سهولت استفاده و خستگی کمتر کاربر به بازار عرضه شده است.

شمشاد زن

خرید بهترین ابزار برقی باغبانی و ماشین آلات کشاورزی

دستگاه شمشاد زن دارای انواع برقی، موتوری، شارژی و بنزینی است که از آن برای هرس کردن شمشاد ها در فضای سبز و پارک ها استفاده می شود. از نمونه های باکیفیت این دستگاه می توان به شمشاد زن موتوری دوو مدل DAHT 260 و شمشادزن برقی ۵۰۰وات دوو مدلDAHT500 اشاره کرد.

تیلر

خرید بهترین ابزار برقی باغبانی و ماشین آلات کشاورزی

تیلر در واقع نوعی تراکتور دوچرخ است که هدایت آن به صورت دستی انجام می شود و کابینی برای نشستن راننده ندارد. استفاده از تیلر در مزارع برنج و باغات کاربرد دارد به دو روش استراتی و هندلی روشن می شود. تیلرها کاربرد های مختلفی دارند برای مثال از تیلر چاله کن برای کندن چاله و کاشت درختان کاربرد دارد.

کولیتواتور

خرید بهترین ابزار برقی باغبانی و ماشین آلات کشاورزی

از کولتیواتور برای خاک ورزی ثانویه در شالیزارها استفاده می شود. این ابزار به پشت تراکتور نصب شده و خاک را برای کاشت بذر و یا حذف نمودن علف های هرز آماده می کند. کولتیواتور بر اساس سوخت مصرفی به دو دسته بنزینی و دیزلی تقسیم بندی می‌شود.

پمپ آب

پمپ آب مهمترین تجهیز مورد نیاز برای آبیاری زمینهای کشاورزی و باغات است. افت فشار آب معمولاً مشکل اصلی زمین های کشاورزی و روستایی است. با استفاده از یک پمپ آب این مشکل به راحتی قابل برطرف‌کردن است. پمپ آب در انواع عمومی، کف کش، لجن کش، پمپ خانگی، طبقاتی، شناور، پیستونی، دیافراگمی، باغی، چاهی و صنعتی وجود دارد.

دروگر

از دروگر برای درو کردن گندم، برنج و چیدن علف هم استفاده میشود. دارای انواع مختلفی چون دوچرخ، سه چرخ و چهارچرخ است. سرعت حرکت دروگر ۸ کیلومتر در ساعت است و عرض برداشت محصول با استفاده از این وسیله ۱۲۰ سانتی متر است.

اره سرشاخه زن

خرید بهترین ابزار برقی باغبانی و ماشین آلات کشاورزی

این ابزار برای هرس کردن شاخه درختان با ارتفاع بلند مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل خاصیت تلسکوپی آن امکان تنظیم ارتفاع سرشاخه وجود دارد. در واقع این دستگاه از یک اره زنجیره ای متصل به پایه بلند ساخته شده است. بر اساس نیروی محرکه نیز انواع سر شاخه زن بنزینی، برقی و شارژی وجود دارد.

موتور پمپ

این دستگاه از دو قسمت موتور و پمپ تشکیل شده است که موتور وظیفه تامین قدرت و پمپ وظیفه انتقال سیال را برعهده دارد. موتور پمپ ها بر اساس نیروی محرکه به انواع دیزلی، بنزینی و نفت بنزینی تقسیم‌بندی می‌شوند. این دستگاه برای مناطق کم آب با دسترسی محدود به برق کاربرد دارد.

نکات خرید ابزار برقی باغبانی و کشاورزی

برای خرید بهترین ابزار برقی باغبانی و کشاورزی توصیه می شود تا نکات زیر را مد نظر قرار دهید تا از خرید خود در آینده نزدیک پشیمان نشودید:

لوازم باغبانی و کشاورزی مورد نیاز خود را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید تا هم از اصالت کالا اطمینان مطمئن باشید و هم از خدمات پس از فروش بهره مند شوید.

تجهیزات کشاورزی و باغبانی را حتماً از برندهای معروف انتخاب کنید. زیرا برند های مطرح معمولاً لوازم خود را گارانتی می کنند. کیفیت ساخت بالایی دارند و این به معنای طول عمر بالای آنها می باشد.

در هنگام خرید ادوات باغبانی و کشاورزی حتماً آینده کاری و امکان توسعه پروژه های خود را در نظر بگیرید. محصولی را انتخاب کنید که در زمان گسترش کار همچنان بتواند نیازهای شما را رفع نماید.

توصیه می‌کنیم تا جایی که امکان دارد از خرید لوازم باغبانی دست دوم حتی برای شروع کار خود اجتناب کنید. زیرا صرف هزینه برای ادوات باغبانی به معنای سرمایه‌گذاری برای این کار است. شما یک بار هزینه خواهید کرد و تا مدت های زیادی از صرف هزینه مجدد بی‌نیاز خواهید بود.

برای خرید بهترین ابزار باغبانی و کشاورزی می توانید به فروشگاه آنلاین نارنج لند اعتماد کنید. نارنج لند انواع ابزار فنی و قدرتی مورد نیاز صنایع مختلف را از برند های مطرح و معتبر با ضمانت نامه و قیمت های شرکتی به مشتریان عرضه می دارد. راهنمایی در رابطه با انتخاب تجهیزات مورد نیاز و پشتیبانی پس از خرید از دیگر مزایای این فروشگاه است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تماس  ۳۲۲۷۹۳۹۳ ۰۱۱ حاصل فرمایید و یا به سایت اینترنتی این فروشگاه به آدرس narenjland.com مراجعه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز