خبرگزاری کار ایران

10 عطر پرفروش زنانه در سال 2020

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۵۵۷

اگر شما هم جزو افرادی هستید که برای خرید عطر وسواسی عمل می کنید، احتمالاً همیشه نیم نگاهی هم به ترندهای هر سال و همچنین عطر های پرفروش سال دارید.

هرچند که در خرید عطر باید مهم ترین نکات از جمله توجه به فصل، مکان و دلیل استفاده از عطر، سن و سال و ... را در نظر گرفت اما در عین حال باید به بهترین برندهای عطر و پرفروش ترین محصولات آن ها نیز توجه کرد. به هر حال نباید فراموش کرد که با خرید عطری درست و مناسب، می توانید به نوعی شخصیت خود را در یک جمع معرفی کنید!

امروزه برندهای زیادی در رقابت تولید عطر با یکدیگر هستند و در کنار این برندها بسیاری از چهره های سرشناس نیز اقدام به تولید عطر های انحصاری خود کرده اند تا بازار عطر به بازار جذابی برای مردم تبدیل شود. حال اگر انتخاب عطر در بین همه این برندها برای شما دشوار است و قصد خرید یک عطر زنانه مناسب از یک برند سرشناس را دارید، در این مطلب به شما پرفروش ترین عطرهای زنانه در سال 2020 را معرفی خواهیم کرد.

ادو تویلت زنانه برایت کریستال ورساچه

همانطور که از ظاهر و بطری این عطر پیداست، با یک عطر ملایم روبرو هستیم. ادو تویلت زنانه برایت کریستال ورساچه یک عطر ملایم و شیرین است که می تواند به یک انتخاب همیشگی برای شما تبدیل شود.

نت ابتدایی این عطر از انار و یوزو (لیمو ژاپنی) تشکیل شده و در نت میانی رایحه گل صد تومانی، نیلوفر آبی و مگنولیا به کار رفته است. همچنین نت پایانی آن نیز از رایحه کهربای استخراج شده از گیاهان، مشک و چوب های سرخ تشکیل شده است.

ادو تویلت زنانه بلک اپیوم ایوسن لورن

یک ادکلن زنانه بی نظیر با رایحه ای گرم و تلخ. نت های آغازین این عطر رایحه های میوه ای ترش و نشاط بخش انگور سیاه فرنگی با اسانس گلابی، مرکبات و شاخه نارنگی سبز هستند و در نت های میانی قهوه، چای یاس و شکوفه پرتقال شیرین به کار رفته است. نتهای انتهایی این عطر نیز ترکیبی از مشک سفید و رایحه های چوبی هستند تا نتیجه ای بی نظیر به ویژه در این روزهای زمستانی را برایتان به ارمغان بیاورند.

ادو پرفیوم زنانه تویلی هرمس

10 عطر پرفروش زنانه در سال 2020

این عطر یکی از تازه ترین ساخته های کمپانی هرمس است که با رایحه ای ملایم، ترش و شیرین حس شادابی و جوانی را به شما القا می کند. رایحه ابتدایی آن پرتقال تلخ، ترنج و زنجبیل، رایحه میانی آن شکوفه پرتقال، یاس، گل مریم و رایحه انتهایی آن از وانیل و چوب صندل تشکیل می شود.

این عطر یک انتخاب عالی برای فصل های پاییز و زمستان است.

عطر بلک ارکید تام فورد

یک انتخاب ایده آل با ماندگاری و خط بوی بالا که جزو گروه بویایی شرقی و گلی قرار می گیرد. نت ابتدایی این عطر با رایحه یاس فرانسوی، گاردنیا، یلانگ یلانگ، انگور سیاه، پرتقال ماندارین، ترنج و لیمو آغاز می شود و پس از مدتی جای خود را به نت های میانی با ترکیب یاس، یلانگ یلانگ، یاسمن، ارکیده، نیلوفر، ادویه و نت های میوه‌ای می دهد و در نت های پایانی نیز نعناع هندی، چوب صندل، عنبر، خس خس، وانیل، مشک سفید، شکلات مکزیکی و بخور آن را تکمیل می کنند.

گفتنی است؛ این عطر ممکن است برای سلیقه خاصی مناسب باشد چراکه برای خیلی از خانم ها، این عطر کمی مردانه است.

ادو تویلت زنانه لاویه بل فلورال لانکوم

این عطر زنانه از لانکوم دارای رایحه ای خنک و شیرین و با ماندگاری بالایی است. در رایحه ابتدایی این عطر از گل فریزیا، فلفل صورتی و ترنج استفاده شده و در ادامه رایحه های شکوفه پرتقال، یاس، اسمانتوس، بنفشه و مگنولیا شامل آن می شوند. در نت های پایانی نیز مشک، پچولی (نعناع هندی) و زنبق به کار گرفته شده است.

این عطر با رایحه خنک خود یک گزینه مناسب برای بهار و تابستان است.

ادو پرفیوم زنانه مون گرلن

یک گزینه مناسب برای علاقه مندان به رایحه های شرقی و گلی. نت‌های بالایی این عطر از پرتقال ماندارین و اسطوخودوس، نت‌های میانی آن یاس و رازقی و نت‌ پایه آن از وانیل تشکیل می شود.

این عطر برای افرادی که به خط بوی عطر اهمیت می دهند انتخاب خوبی است و می تواند گزینه ای مناسب برای استفاده در تمامی فصل ها باشد.

ادو تویلت زنانه گیلتی گوچی

اگر به دنبال یک عطر زنانه برای استفاده در تمامی فصول سال هستید، ادو تویلت زنانه گیلتی گوچی یک گزینه بی نظیر است.

رایحه ى ابتدایی این عطر با ترنج، فلفل صورتی و پرتقال آغاز شده و قسمت میانی شامل نت هاى یاس، یاس بنفش، هلو و گل شمعدانى است و در قسمت پایانی از مشک، وانیل، کهربا و پچولی استفاده شده است.

این عطر با ماندگاری مناسب و پخش عالی، یک انتخاب بسیار عالی هم برای استفاده روزانه و هم برای قرارهای مهم است.

ادو تویلت زنانه سی جورجیو آرمانی

10 عطر پرفروش زنانه در سال 2020

یک ادکلن زنانه مناسب برای فصل های بهار، تابستان و پاییز! نت های آغازین این عطر از شکوفه پرتقال، ترنج، نارنگی، گلابی و شاتوت تشکیل شده و در ادامه از نت های اسمانتوس، یاس، انبه، توت فرنگی، گل رز و فریزیا استفاده شده است. همچنین نت های پایانی آن متشکل از نت های چوبی، کهربا، وانیل، مشک و پچولی(نعناع هندی) است.

این عطر نیز به دلیل القای حس زنانه، به یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین عطر ها در بین خانم ها تبدیل شده است.

ادو پرفیوم زنانه سی اچ اینسیگنیا کارولینا هررا

اگر به دنبال یک عطر زنانه ایده آل با رایحه گرم، تلخ و شیرین برای فصل های خنک سال هستید، ادو پرفیوم زنانه سی اچ اینسیگنیا کارولینا هررا می تواند انتخابی فوق العاده باشد. گروه رایحه این عطر گلی، چوبی و چرمی است که نت های ابتدایی آن ترنج، گشنیز، جوز هندی و زعفران، نت های میانی رز، عود، رزین استیراکس و نت های پایانی آن چوب سرو، چوب گایاک، کهربا، پچولی و بخور هستند.

این عطر با رایحه ای زنانه و پیچیدگی های منحصر به فرد خودش، به یکی از پرفروش ترین عطرهای زنانه سال 2020 تبدیل شده است.

ادو تویلت زنانه ادیکت دیور

این عطر که از سال 2012 به بازار عرضه شده، همواره در میان پرفروش های سال جای داشته است. ادو تویلت زنانه ادیکت دیور با یک رایحه خنک و شیرین برای فصل های بهار و تابستان ایده آل است.

رایحه این عطر فریبنده را گل های سفید و مرکبات شامل می شوند و در نت ابتدایی آن نارنگی، نت میانی آن یاس، گلهای سفید و بهار نارنج و در نت انتهایی آن وانیل و چوب صندل سفید به کار رفته است.

اگر به دنبال خرید عطرهای اورجینال هستید روی اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز