خبرگزاری کار ایران

معرفی جاذبه های تفریحی و مراکز خرید در سفر به ترکیه

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۶۳۶

شهر بدروم در امتداد آبهای دریای اژه قرار گرفته از این رو دارای طبیعتی شگفت انگیز و آب و هوای مطبوع و دلچسب است و وجود سواحل زیبا و امکانات رفاهی متعدد سبب شده این شهر به یکی از قطب های گردشگری پر طرفدار در کشور ترکیه تبدیل شود . همچنین تاریخ و تمدن غنی این سرزمین ریشه ای هزاران ساله دارد و بازدید از اماکن تاریخی این شهر در برنامه های گردشگران قرار می‌گیرد.

گذشته از همه این‌ها  شهر بدروم دارای بازارهای سنتی و مراکز خرید بسیار مدرنی است ، که هر یک دارای ویژگی های منحر بفردی هستند و خریدی لذت بخش را برایتان رقم خواهند زد . ما در ادامه به معرفی برخی از معروف ترین آنها خواهیم پرداخت . 

مرکز خرید پالمارینا

این مرکز خرید بزرگ و مدرن در امتداد ساحل واقع شده و دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی است و روزی سراسر شاد را برایتان رقم خواهد زد .  پالمارینا در واقع شهری کوچک است که با ورود به آن با تنوع بالا در کالا ها و خدمات روبرو خواهید شد .

پالمارینا در استانبول دارای بیش از پنجاه فروشگاه است که در میان آنها برندهای معتبر پوشاک و لوازم خانگی به چشم می خورد . اواخر هر فصل نیز این مرکز خرید تخفیف های قابل توجهی را برگزار می کند و در این زمان ها میتوانید اجناس با کیفیت و تخفیف خورده را خریداری کنید . همچنین در پارلمارینا یکی از بهترین  رستوران های شهر بدروم را می بینید که با انواع خوراک های بین المللی از مهمانان پذیرایی می کند .  تور استانبول لحظه آخری سفر باتو را در سایت ببینید.

مرکز خرید میدتون

مرکز خرید میدتون استانبول مجموعه ای بزرگ و بسیار مدرن است که در یکی از مناطق معروف شهر استانبول به نام ارتاکنت قرار دارد . در میدتون بالغ بر یکصد فروشگاه را می بینید که برخی نمایندگی برندهای بزرگی همچون زارا  ،  ماسیمو دوتی ،  آدیداس ،  نایکی و برندهای محبوب ترک هستند . میدتون مانند یک شهر کوچک است که با ارائه امکانات رفاهی و تفریحی متنوع جوابگوی همه سلیقه هاست . به عنوان مثال این مجموعه دارای سالن سینما ،  رستوران و کافه های متنوع ،  گالری های هنری و همچنین سوپر مارکت است.

مرکز خرید اوسیس

مرکز خرید اوسیس استانبول نامی شناخته شده و پر طرفدار است ، و دارای فضایی بسیار زیبا ست که به طرز هنرمندانه ای توانسته معماری شرقی و غربی را در هم ادغام نماید . برای تزئین این مجموعه ، از طبیعت الهام گرفته شده و درختان نخل و خرما ، تالاب های نیلوفر آبی و کاکتوس های متنوع به این مجموعه روح جان داده است . اوسیس دارای چندین سالن سینما ، رستوران و زمین بازی برای کودکان است ، از این رو علاوه بر خرید ،  روزی سراسر شاد را برایتان رقم خواهد زد.

 

معرفی برخی از پارک های آبی شهر استانبول

همانطور که ابتدای این مطلب تور استانبول شاره کردیم شهر بدروم دارای جاذبه های تفریحی فراوانی است و علاوه بر داشتن سواحل زیبا دارای پارک های آبی مجهز و بزرگی نیز هست. 

که اولین و بهترین آن ها آکوا پارک استانبول نام دارد . این مجموعه تفریحی از سال 1999 میلادی آغاز به کار نمود و هم اکنون با گذشت بیست سال به یکی از مجهز ترین و بهترین پارک های ابی این شهر تبدیل شده است . آکوا پارک شصت و پنج هزار متر مربع وسعت دارد و دارای بازی های متنوعی است و برای همه رده های سنی امکانات مختلفی را در نظر گرفته است .  به عنوان مثال:

رودخانه مواج :  یکی از مهیج ترین این بازیهاست که در آن در طول رودخانه ای مواج حرکت خواهید کرد و هر لحظه امواج مصنوعی کوچک و بزرگی به سمت شما می آیند که برخی از آنها تا سی و پنج متر ارتفاع دارند.

سرسره ها: سرسره های این مجموعه دارای ابعاد متفاوتی هستند که تعداد آنها بالغ بر سی سرسره است و همگی طبق استانداردهای روز دنیا طراحی و ساخته شده اند . پیشنهاد می کنیم  سرسره دو قلوی چرخان ، سرسره غول پیکر ، تیوپ آبی ، تیوپ اسپیرو ، رودخانه وحشی و گودال بزرگ را امتحان کنید.

در این مجموعه همچنین دارای زمین بازی کودکان ، سواحل مصنوعی برای استراحت و افتاب گرفتن ، خدمات اورژانس و ... است  . گذشته از آن وجود رستوران های مختلف و مرکز خرید ، تمامی نیازهای شما را بر آورده خواهد نمود.

اما توصیه می کنیم قبل از حرکت تمامی وسایل مور نیاز خود اعم از مایو و کلاه شنا را به همراه داشته باشید زیرا تهیه آن ها در این مکان چندان مقرون به صرفه نخواهد بود.

در آخر مطلب سفر به استانبول باید متذکر شد بهترین زمان برای استفاده از این پارک آبی ، اواسط فصل بهار و تمام طول فصل تابستان است زیرا در این موقع از سال میتوانید از آفتاب لذت بخش و آبهای گرم نهایت لذت را ببرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز