خبرگزاری کار ایران

خرید خانه در استانبول

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۷۶۲

آمار خرید ملک در استانبول در یک سال اخیر نشان دهنده این است که ایرانیان تمایل بیشتری به خرید خانه در استانبول داشته‌اند.

اخیراً یکی از بازارهای سرمایه گذاری مطمئن در خارج از ایران خرید خانه در استانبول است. آمار خرید ملک در استانبول در یک سال اخیر نشان دهنده این است که ایرانیان تمایل بیشتری به خرید خانه در استانبول داشته‌اند. وقتی صحبت از خرید ملک در ترکیه میکنیم آمار خرید ملک در استانبول در رده اول جدول بوده و بعد از آن به ترتیب میتوان به خرید ملک در آنتالیا، آنکار، ازمیر و سایر شهرها اشاره نمود.

اگر بخواهیم نگاهی به بیشترین آمار مناطق خرید ملک در استانبول نیز داشته باشیم به ترتیب مناطق ساری یر، کادی کوی، بشیکتاش، باهچه شهیر، بی اوغلو، کوچوک چکمجه، باکیر کوی و شیشلی اشاره نمود.

استانبول بزرگترین شهر ترکیه، نزدیک به 14 میلیون نفر ساکن دارد و مرکز فرهنگی و اقتصادی کشور ترکیه است. این شهر پایتخت چندین امپراطور شامل روم، بیزانس، لاتین و عثمانی بوده است و همیشه یک نقطه عطف مهم ترکیه در دو قاره آسیا و اروپا بوده است، جایی که امروزه ملیت­ها و فرهنگ­های مختلف در استانبول با هم زندگی می­کنند.

استانبول توسط دریای مرمره و دریای سیاه احاطه شده است و هم به اروپا و آسیا متصل است. تعداد بسیار زیادی از بناهای تاریخی، اماکن تاریخی و مناطق مورد علاقه فرهنگی وجود دارد که گردشگران را از سراسر جهان جذب می‌کند. مهمترین مناطق، لوکس ترین املاک استانبول و حتی مراکز تاریخی در شبه جزیره­ای هستند که اروپا و آسیا را به هم متصل می کنند.

ستارگان و هنرمندان معروف کشور ترکیه اغلب در حاشیه بغاز استانبول خانه های ویلایی داشته‌اند. از بهترین و لوکس ترین مناطق استانبول که دارای بهترین رستورانها، کافه ها و کلاب های شبانه در منطقه ببک استانبول واقع شده است، Bebek گران­ترین خانه ها را در استانبول دارد.

خرید ملک در استانبول و اخذ شهروندی ترکیه:

مطابق آخرین بخشنامه های خرید خانه در استانبول و برای دریافت پاسپورت ترکیه، که از ابتدای سال 2020 لازم الاجرا است، در صورتیکه خارجیان ملکی با ارزش حداقل 250،000 دلار خریدار نمایند می­توانند تابعیت ترکیه را کسب کنند. پس از به اجرایی درآمدن قانون فوق آمار خرید خانه در استانبول بیشترین نرخ را داشته و در سه ماهه اول سال 2020 ایرانیان و بعد از آن عراقی ها بیشترین خرید ملک را در استانبول داشته اند.

اولین قدم برای یک فرد خارجی که مایل به اخذ شهروندی ترکیه است خرید ملک در ترکیه با حداقل ارزش دویست و پنجاه هزار دلار است و در هنگام خرید ملک نیز نکات خاصی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.

برای اخذ سند مالکیت، خارجی­ها باید شماره مالیات ترکیه داشته باشند که به راحتی از دفاتر مالیاتی ترکیه دریافت می­شود.

قیمت مستثنی از مالیات ملک باید حداقل 250،000 دلار باشد.

مالک سند مالکیت و متقاضی باید یک نفر باشند.

گزارش ارزیابی باید ارزش ملک بیش از 250،000 USD را نشان دهد.

حتی اگر پرداخت به دلار انجام شود، قیمت ملک در سند مالکیت با لیره ترکی نوشته می­شود. نرخ ارز مطابق نرخ موثر فروش فعلی بانک مرکزی ترکیه تصویب خواهد شد.

در صورتی که فرد خارجی ملک را با لیر ترکیه خریداری کند، نرخ ارز با توجه به نرخ موثر فروش فعلی بانک مرکزی ترکیه محاسبه می­شود.

ملک باید از یک شخص حقیقی ترک یا شرکت ترکی تأسیس شده با سرمایه ترکیه خریداری شود.

خرید خانه در استانبول

خرید ویلای لوکس و لاکچری در استانبول:

اگر به دنبال سبک زندگی لوکس و لاکچری در استانبول هستید شرکت ناب هاوس در خرید ویلا، آپارتمان و خرید ملک در استانبول می‌تواند شما با آرامش خیال و براحتی در مسیر انتخاب درست و خرید مطمئن قرار دهد. پروژه های ویلایی لوکس در استانبول با امکانات استخرهای روباز و داخلی، باغ­های زیبا و حریم خصوصی مطمئن پیدا کنید.

همیشه خرید خانه های لوکس و ویلایی در استانبول اونم تو قسمت اروپایی استانبول و نزدیک به حاشیه بغاز استانبول یکی از بهترین سرمایه گذاریها در ترکیه بوده، چرا چون ضمن اینکه هر ساله ارزش افزوده داره ، غالباً مشتریان مخصوص این مناطق برای خرید خانه در استانبول در قسمتهای لوکس همیشه وجود داره و آماده هستن تا بهای ملک خوب رو با مبلغ خوب برای خانه های ویلایی پرداخت کنن.

مکان های معروف برای خرید خانه های لوکس در استانبول:  

خرید خانه در ببک استانبول، یک محله مرفه در استانبول در ساحل اروپایی تنگه بسفر است. این منطقه قرن­هاست که یک منطقه مسکونی محبوب بوده و بوروکرات­های بیزانس در اینجا ساکن شدند و پس از آنها خانواده­های ثروتمند ارمنی و سپس دولتمردان عثمانی اقامت گزیدند و برخی از جذابیت­های قدیمی خود را حفظ کرده به خصوص در کنار آب جایی که قایق­های کوچک در آن ساکن هستند و عمارت­ها و ویلاها، کافه­ها و رستوران­های ماهی روبروی تنگه بسفر قرار دارند. یک عمارت تاریخی که در ساحل دریا خود نمایی می­کند کاخ Art Nouveau Khedive’s است که اکنون کنسولگری مصر است. مکان جالب توجه دیگر قلعه Rumeli Hisarı عثمانی متعلق به قرن 15 است که مشرف به باریک­ترین قسمت تنگه بسفر است. ساختمان­های لوکس و رستوران­های مجلل در کنار آب و جاده­ها قرار گرفته اند. تعدادی قایق تفریحی در خلیج کوچک پهلو گرفته است. خرید خانه در ببک استانبول یکی از رویاهای هر شخصی است که قصد خرید ملک در استانبول را دارد بدیهی است با سرمایه گذاری در منطقه بی نظیر ببک استانبول همواره در مجاورت ستارگان سینمایی و خوانندگان معروف ترکیه سکونت خواهد نمود.

خرید خانه در بشیکتاش استانبول، اصطلاح "بشیکتاش" در ترکی به معنی سنگ گهواره است. بر اساس سوابق بیزانس، به افتخار یک سنگ یادگار از اصطبل محل تولد عیسی، یک کلیسای قدیمی در اینجا ساخته شده است. با این حال این سنگ در جریان جنگ‌ها ناپدید شد و هیچ اثری از کلیسای فرضی وجود ندارد. با این حال روایتی دیگر می­گوید که این منطقه نام خود را از کلمه عثمانی bestas به معنی پنج سنگ گرفته است. این­ها به پنج ستون سنگی در امتداد سواحل کانال بسفر اشاره دارد که برای پهلوگیری کشتی­ها استفاده می­شود. بشیکتاش منطقه­ای از کاخ­ها است بسیاری از آنها در کرانه­های بسفر آن­هایی که هنوز پابرجا هستند منظره­ای چشمگیر هستند، کاخ دولماباهچه، تزئین شده به سبک غربی با اتاق­ها و سقف­های مجلل و پوشیده از ورق طلا ،کاخ وسیع یلدیز، با غرفه­ها، گلخانه­ها و کارگاه­های چینی و غرفه دوست داشتنی ایهلامور، توسط باغها و درختان احاطه شده است. مشتریان این منطقه نیز افراد خاصی بوده که به دنبال چشم انداز زیبای تنگه بسفر هستند و اکثر خریدارن خانه در بشیکتاش استانبول این ویژگی منحصر به فرد منطقه بشیکتاش را جزو اولویت های خرید ملک در استانبول قرار داده و همواره از زندگی در محله بشیکتاش لذت می‌برند.

خرید خانه در شیشلی استانبول، شیلشی از مناطق نزدیک به تنگه بسفر است و هتلهای بسیاری نیز در آن واقع شده اند. بسیاری از بناهایی که در منطقه شیشلی واقع شده اند قدمتشان به قرن نوزدهم میلادی باز میگردد که یکی از مشهورترین آنها بیمارستان کودکان است که در سال 1898 میلادی در شیشلی ساخته شد و از مشهورترین بناهای دیگر آن خانه آتاترک Ataturk Museum Istanbul است. در منطقه شیشلی استانبول چند کلیسا وجود دارد که هنوز هم مسیحیان و پیروان یهود از آنها استفاده می نمایند. معروف ترین این کلیساها عبارت اند از: کلیسای پیتر و پائول، باسیلیکا سنت پیتر، کلیسای لوتران استانبول، کلیسای سنت بنو . با خرید ملک در شیشلی استانبول ضمن اینکه در یک منطقه لوکس سکونت دارید به مناطق خرید نیز نزدیک می باشد.

خرید خانه در اتیلر استانبول،اتیلر یک حومه مسکونی بسیار زیبا و لوکس در ساحل اروپایی بسفر استانبول است. مراکز خرید، بوتیک­ها با برند های معتبر در منطقه اتیلر استانبول وجود دارد.

کسانی که قصد خرید برندهای معروف را دارند و میخواهند از رستوران شیک، کافه، سالن زیبایی، سالن­های ورزشی و کلوپ­های ورزشی استفاده کنند و عاشق زندگی شبانه در استانبول هستند با خرید خانه یا آپارتمان در منطقه اتیلر استانبول از جاذبه‌های منطقه اتیلر نیز بهره مند می‌شوند.

خرید خانه در استانبول

خرید خانه در آرناووتکوی استانبول، منطقه ای تاریخی که در ترکی به معنی دهکده آلبانیایی نامیده می شود و بخشی از منطقه بشیکتاش است. آرناووتکوی یکی از زیبا­ترین محله­های استانبول است که دارای کالج معتبر رابرت و عمارت­های قدیمی چوبی رو به آب است. Arnavutköy بیش از هر منطقه دیگری در استانبول از این خانه­ های قاب زیبای عثمانی برخوردار است و جذابیت و امنیت آنها باعث محبوبیت بیشتر آنها در بین ثروتمندان خارجی، هنرمندان و روشنفکران شده است.

خرید خانه در اورتاکوی استانبول، حومه جذاب Ortaköy در سمت اروپایی استانبول درست در زیر پل بسفر، یکی از بزرگ­ترین پل­های معلق در جهان واقع شده است که اروپا را به آسیا متصل می­کند. حتی به عنوان یک دهکده ماهی­گیری در دوره عثمانی بود. اورتاکوی به دلیل موقعیت در حال حاضر محل اقامت مورد علاقه ترک­های ثروتمند است. همچنان گردشگران جوان و شیک را به خود جذب می­کند. برخی از مکان­های جذاب در حومه شهر موسساتی مانند هتل کاخ Çirağan و هتل پرنسس، غذاخوری­های شیک، کافه­های لوکس و چایخانه­ها، مغازه­ها و بوتیک­ها هستند. بازارهای خیابانی آخر هفته و کنسرت­های تابستانی و نمایش­های خیابانی بر فعالیت­های رنگارنگ در Ortaköy می­افزایند. یک کلیسای مسیحی، یک کنیسه یهودی و یک مسجد مسلمان در اطراف مرکز Ortaköy می­باشد. خرید خانه در اورتاکوی استانبول ضمن بهره مندی از جاذبه های بی نظیر از زندگی در نقطه طلاقی اروپا و آسیا در کنار پل بغاز لذت خواهید برد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز