خبرگزاری کار ایران

آشنایی با سایت کاکتوس موزیک

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۸۷۲

سایت کاکتوس موزیک از زمستان سال 98 آغاز به فعالیت کرد و در مدت زمانکمی جایگاه خود را بین اهالی موسیقی و دوستاران موسیقی پیدا کرد.

شاید برای خیلی ها سوال باشد که تفاوت این سایت با سایر سایتهای موسیقی در چه بود که خیلی زود به مقبولیت رسید . در زیر برخی از مزیتهای این سایت را بیان می کنیم :

اهمیت دادن به موسیقی محلی :

از نظر آرشیو موسیقی های سنتی و محلی این سایت یکی از قویترین آرشیو ها را دارد و در دسته بندی های مختلف آهنگهای کرمانجی ، ترکی ، لری ، کردی ، گیلیکی و مازندرانی و... را به صورت کامل قرار داده است .

سایتی بدون تبلیغات آزاردهنده :

قطعا برای شما هم پیش آمده است که وقتی وارد سایتهای موزیک می شوید با انبوهی از تبلیغات آزاردهنده روبرو میشوید و حتی قادر به پیدا کردن لینکهای دانلود نیستید ولی در این سایت تبلیغات زیاد و آزاردهنده به هیچ وجه قرار نمیگیرد وبه راحتی می توانید دنبال آهنگ های مدنظر خود باشید .

بخش های متنوع :

علاوه بر قرار دادن آهنگ های خوانندگان مختلف در این سایت تیتراژ فیلمها و همچنین آهنگ های بی کلام واخبار موسیقی قرار میگیرد . همچنین دکلمه های زیبایی از جمله استاد شهریار ، خانم مریم حیدرزاده ، باران نیکراه ، خسرو شکیبایی و... قرار میگیرد .

استفاده از سرورهای قوی :

این سایت روی سرورهای قوی پشتیبانی میشود تا کاربران با سرعت بالا و بدون معطلی بتوانند آهنگ های مدنظر خود را دانلود نمایند .

قرار دادن متن آهنگ ها :

در این سایت همه آهنگ ها با متن و شعر کامل در سایت قرار میگیرند که این موضوع نیز با استقبال بسیار زیاد کاربران مواجه شده است .

سایت مجاز :

در پایان یادآور میشود کلیه فعالیتهای سایت کاکتوس موزیک به صورت مجاز و قانونی بوده و خانواده های محترم می توانند بدون نگرانی آهنگ های مدنظر را انتخاب نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز