خبرگزاری کار ایران

موفقیت شغلی یک plcmen در خارج از کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۵۸۱

شروع سال جدید توأم با تصمیمات جدید است. حتماً شما هم تصمیماتی برای سال 2021 دارید. حتما دوست دارید که در موقعیت شغلی خود بدرخشید. در این متن میخواهیم موفقیت شغلی PLC کارها در 2021 را بیان کنیم.

شروع سال جدید توأم با تصمیمات جدید است. حتماً شما هم تصمیماتی برای سال 2021 دارید. حتما دوست دارید که در موقعیت شغلی خود بدرخشید. در این متن میخواهیم موفقیت شغلی PLC کارها در  2021 در خارج از کشور را بیان کنیم.  که آیا تصمیم گیری برای آموزش plc  و پیدا کردن شغل کشورهای مانند آلمان یا کانادا کار درستی است؟

آموزش PLC یا Progamable Logic Control  به معنای فارسی کنترل منطقی قابل برنامه ریزی مدارات و پروژه های صنعتی میباشد.  یکی از موفقیت های یادگیری PLC، در  پیدا کردن شغل در خارج از کشور وجود دارد.  از آنجایی که کار با تابلو PLC امری تخصصی می باشد و نیروی متخصص در این زمینه کم می باشد لذا متخصصین این رشته از بازار کار و درآمد خوبی برخوردار می باشند. حال سوال اینجاست که چگونه می توان به این تخصص دست یافت و متخصص طراحی و تعمیرات تابلوهای پی ال سی شد؟ در ادامه با ما همراه باشید.

میتوان گفت کشورهای بسیار زیادی دنبال افراد plc  کار یا plcmen های هستند که در  صنایع آنها کار کند نظیر کشورهای آلمان، استرلیا، کانادا و.... . این کشورها صنعتی بدلیل توسعه پذیری سریع و نیرو کار کم نیاز دارند این نیروی کار را از کشورهای دیگر تامین کنند. میتوان گفت بسیاری از کسانی که توانستن اقامت به کشورهای صنعتی بگیرند به این موضوع اشاره داشته اند و این موضوع را یک برگ برنده برای پیدا کردن شغل در کشورهای صنعتی میدانند.  یکی از مهارت های که برای آن در دیگر کشورهای صنعتی ارزش قائل هستند PLC میباشد. تمامی تجهیزات به کار برده در صنایع کشورهای صنعتی از  تجهیزات PLC  استفاده میکند و همین امر باعث شده بازار کار خوب برای این مهارت شده است. پس برای کسی که خواهان مهاجرت به کشورهای صنعتی است و برای گرفتن مجوز برای اقامت تلاش میکند یا باید در آن کشور سرمایه گذار خوبی باشد یا باید با مهارت مورد نیاز آنها خودی نشان بدهد. پس بهتر است قبل از مهاجرت دوره های PLC  را در کشور خودمان ببیند و بعد اقدام به مهاجرت کند.

شاید برای برخی از فارسی زبان مشکل باشد که به زبان انگلیسی یا آلمانی آموزش PLC را ببیند. بهترین راهکار این است که از آموزش های آنلاین PLC در سایت های فارسی زبان را  تهیه کنند.  یکی از این آموزشگاه ها معتبر plcmen.ir  میباشد که آموزش های غیر حضوری خوبی دارد و میتواند بصورت آنلاین این آموزش ها را تهیه کرد. و مشکلات حضور در کلاس دیگر وجود ندارد. برای کسی که در ایران خواهان مهاجرت به این کشورها میباشد توصیه میشود که مهارت های لازم را ببینید تا در پیدا کردن شغل کمتر  به مشکل بر بخورد، یعنی قبل از مهاجرت دوره PLC  در ایران بگذراند.

موفقیت شغلی یک  plcmen در خارج از کشور

   کشورهای صنعتی جهان هر روز سیستم های خود را بروز می کنند و این موضوع نیاز به نیرو کار ماهر را بیشتر از قبل میطلبد.  میانگین حقوق ماهیانه 5 تا 10 هزار دلار  را برای شخص plcmen عاید خواهد شد.  البته نیازی نیست که همه برندهای موجود در بازار را یاد بگیرید در ادامه برندهای معتبر جهانی که در خارج از کشور اهمیت دارند را به شما توضیح خواهیم داد.

برای آن دسته از کسانی که خواهان مهاجرت هستند و میخواهند PLC را بعنوان شغل خود در کشورهای خارجی داشته باشند بهتر است که دوره PLC  را در ایران بگذراند. موضوعی دیگری که باید به آن توجه داشته باشید تهیه روزمه کاری حرفه ای می باشد، در رزومه کاری خود حتما نام برندهای پی ال سی که با آن کار کرده اید و در آن تخصص دارید را ذکر کنید. پی ال سی آلن بردلی و زیمنس از جمله پی ال سی هایی است که در بازار کار ایران بسیار پر کاربرد می باشد، بهتر است توانایی کار با این دو برند پی ال سی را داشته باشید، در دوره های آموزشی  plcmen طرز کار با این دو پی ال سی به صورت حرفه ای آموزش داده می شود.

برند پی ال سی آلن بردلی در کشورهای نظیر کانادا، آمریکا و استرلیا فرصت های شغلی بسیار بالایی دارند و کل اتوماسیون صنعتی این کشورها را گرفته است. و برند  پی ال سی زیمنس در کشورهای اروپایی از محبوبیت بالای برخوردار است.

درآمد PLC در ایران

اما در ایران اوضاع بسیار متفاوت است؛ چرا که المان های بسیار زیادی در تعیین دستمزد یک متخصص PLC در کشورمان تاثیرگذار هستند، با این حال به صورت کلی می توان حداقل و حداکثر دستمزد را برای یک  PLC کار با پروژه های متوسط را مشخص کرد؛ حداقل و حداکثر دریافتی ماهیانه به ترتیب 7 و 25 میلیون تومان می باشد. "توجه داشته باشید که این کار شبیه کارهای دولتی نیست و ممکن است در یک ماه درآمد چند ماه نصیبتان شود که در این صورت سرمایه خوبی بدست خواهید آورد هرچند عکس آن نیز صادق است."

میبینید که تفاوت بسیاری است بین درآمد در ایران و کشورهای صنعتی جهان وجود دارد با این حال خیلی از افراد فرصت مهاجرت گیرشان نمیآید، ولی باز هم درآمد خوبی به حساب میآید.

نتیجه گیری

خلاصه اگر بدنبال مهاجرت به کشورهای صنعتی هستید بدون مهارت به این کشورها پا نگذارید. این کشورها بی دلیل صنعتی و مهم نشده اند و همیشه مهارت شرط اول استخدام در این کشورها میباشد. یک کشور صنعتی، صنعتی پیشرفته دارد که تمامی این صنایع با استفاده از تکنولوژیهای روز دنیا کار میکنند. و نیاز به نیرو کار ماهر همیشه در این کشورها احساس خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز