خبرگزاری کار ایران

فروشگاه محصولات کارآفرینی بانوان شهرستان ری گشایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۱۴۵

نمایشگاه و فروشگاه محصولات کارآفرینی بانوان شهرستان ری با حضور جمعی از مسئولان و کارآفرینان گشایش یافت.

به گزارش ایلنا، در آیین افتتاح این نمایشگاه و فروشگاه، حجت الاسلام «کنگرلو» رییس اداره تبلیغات اسلامی، «یوسف زاده» رئیس اداره ورزش و جوانان و «صفوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری حضور داشتند.

«محمدرضا حاج ابوالقاسمی» مدیر حسینیه و مرکز نیکوکاری پیروان شهدای کربلا گفت: این فروشگاه و نمایشگاه برای حمایت از زنان کارآفرین و عرضه مایحتاج مردم بدون واسطه و با قیمت مناسب ایجاد شده است.

وی افزود: این نمایشگاه از هشتم تا یازدهم آبان ماه در حسینیه  و مرکز نیکوکاری پیروان شهدای کربلا واقع در شهری، خیابان شهید غیوری، بالاتر از چهارراه خط آهن دایر خواهد یود.

وی یادآور شد: پوشاک بانوان، کیف و کفش، لوازم التحریر، صنایع دستی، زیورآلات و محصولات آرایشی و بهداشتی برای بانوان عرضه شده است.

«محمدرضا حاج ابوالقاسمی» مدیر مجموعه حسینیه و مرکز نیکوکاری پیروان شهدای کربلا با اشاره به اینکه بزرگترین قرارگاه جهادی جنوب تهران در این مجموعه تشکیل شده است، اظهار داشت: علاوه بر انجام برنامه های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و دینی، صدها خانواده تحت پوشش حمایتی این مرکز قرار دارند که ماهیانه، خدمات و حمایت های لازم به آنان صورت می گیرد.

مدیر حسینیه و مرکز نیکوکاری پیروان شهدای کربلا افزود: حضور مسئولین محترم شهرستانی و حمایت آن ها از مجموعه های فعال در شهرستان ری، موجب قوت قلب متولیان امر برای ادامه مسیر و حضور قوی‌تر برای خدمت بیش از پیش به مردم شریف خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز