خبرگزاری کار ایران

با «امیرعباس رحیمی» کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیشتر آشنا شویم

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۵۰۳

امیرعباس رحیمی، حامی اتحادیه‌های کارگری است و معتقد است کارگران باید قرارداد دائم داشته باشند.

"امیرعباس رحیمی" کارشناس تولید شرکت چاپ نشر بانک ملی در ساوه و زرندیه و متولد سال 52 است. او کارشناس ارشد روانشناسی دارد و در انتخابات کارگری نماینده کمیته انضباطی شرکت شده است. در سوابق کاری وی رییس هیات مدیره تعاونی مصرف کارگران و بازرس تعاونی مصرف مسکن کارگران، عضویت انجمن روانشناسی و سازمان نظام روانشناسی دیده می‌شود.

وی برنامه‌های خود را چنین معرفی کرد: رعایت عدالت در شورای عالی کار، پیگیری گسترش صندوق‌های مالی کارگران به منظور گسترش بنیه مالی آنها، رسیدگی به عناوین شغلی کارگران، قرارداد دائم نمودن کارگرانی که بیش از 15 سال در شرکت‌ها مشغول به کار بودند، پیگیری مشارکت کارگران درباره سهامدار نمودن آنها از محل سرمایه‌های ثابت محل کار به  جای واگذاری شرکت‌ها به بخش خصوصی به منظور توانمندسازی کارگر، ایجاد تشکل سازمانی و برنامه‌ای برای نظارت و کاریابی سیستماتیک برای کارگران فصلی و ساختمانی و جلوگیری از تجمع کارگران در میادین شهرها، بررسی و اصلاح ساختار حقوقی و معیشتی کارگران.

وی در پایان از اتحادیه‌ها و سندیکاهای کارگری که از مواضع و حق و حقوق کارگران دفاع می‌کند و همچنین از خبرنگاران که به گفته وی سربازان حوزه فرهنگی در توسعه اقتصاد اجتماعی و سلامت جامعه هستند، تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز