خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با ایلنا:

ممنوعیت فروش بلیت اتوبوس و تاکسی بین‌شهری به کرونایی‌ها / آغاز استعلام‌گیری از فردا

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۸۳۲

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی از آغاز ممنوعیت صدور یا فروش بلیت حمل و نقل جاده‌ای به مبتلایان به کرونا از فردا خبر داد و گفت: مبتلایان به کرونا 14 روز بعد از نتیجه تست مثبت خود می‌توانند نسبت به استفاده از حمل و نقل عمومی اقدام کنند.

شهرام آدم‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره انجام استعلام تست کرونای مسافران حمل و نقل عمومی اظهار داشت: براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر اینکه قبل از فروش بلیت انواع شقوق حمل و نقل عمومی به عموم مسافران از وزارت بهداشت استعلام تست کرونای افراد گرفته شود، این اقدام و استعلام‌گیری از اواخر هفته گذشته برای مسافران بخش هوایی و ریلی آغاز شد.

وی ادامه داد: اما در حوزه حمل و نقل عمومی جاده‌ای مشکلاتی در این زمینه وجود داشت که خوشبختانه همکارانم در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این مشکلات را برطرف کردند و با آماده‌سازی زیرساخت‌ها، از فردا صبح دوشنبه - سوم آذرماه - در حمل و نقل جاده‌ای هم برای مسافران استعلام تست کرونا گرفته می‌شود.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی افزود: قبل از صدور بلیت اتوبوس یا فروش بلیت تاکسی‌های بین شهری براساس مشخصات فرد استعلام تست کرونای مسافران انجام می‌شود و چنانچه تست کرونای افراد مثبت بوده باشد، بلیتی به آنها فروخته نمی‌شود.  

آدم‌نژاد تاکید کرد: مبتلایان به کرونا 14 روز بعد از نتیجه تست مثبت خود می‌توانند نسبت به استفاده از حمل و نقل عمومی اقدام کنند. بعد از گذشت این مدت زمان اجازه سفر با حمل و نقل عمومی را دارند و در غیر این صورت باید از صدور یا فروش بلیت به آنها خودداری شود.

وی گفت: امیدواریم با این اقدامات و تمهیدات در قطع زنجیره کرونا و کمک به سلامت جامعه موثر عمل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز