خبرگزاری کار ایران

هشدار شرکت سپرده گذاری مرکزی به سهامداران عدالت/ فریب تلفن‌های جعلی را نخورید

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۹۳۶

شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با انتشار اطلاعیه‌ای به سهامداران عدالت هشدار داد: .

به گزارش ایلنا، در این اطلاعیه آمده است: متاسفانه برخی افراد سودجو با تبلیغات فراوان و با بهانه ارائه خدمات به سهامداران عدالت، اقدام به مشاوره تلفنی کرده اند.

در این ترفند جدید، شماره تلفنی به سهامداران عدالت پیامک می شود و آنها را برای کسب مشاوره و مدیریت سهام خود به تماس با این شماره ها ترغیب می نماید اما غافل از اینکه، هزینه سنگین متوجه آنها می شود.

در اطلاعیه شرکت سپرده گذاری مرکزی آمده است: شماره مرکز تماس این شرکت جهت کلیه موارد مرتبط با سهامداران از جمله سهامداران عدالت، درگاه ذی نفعان بازار سرمایه و … شماره سراسری ۱۵۶۹ می باشد. همچنین سهامداران سهام عدالت می توانند جهت مشاهده سبد سهام عدالت و ارزش آن به سامانه sahamedalat.ir و برای کلیه سهام خود می توانند در صورت ثبت نام در سجام به سامانه ddn.csdiran.com مراجعه نمایند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: سایر شماره تماس ها و آدرسهای اینترنتی اعلامی از طریق پیامک، وب سایتها و شبکه های اجتماعی در خصوص مشاهده سبد سهام و ارزش آن متعلق به شرکت سپرده گذاری مرکزی نیست و کاربران ممکن است با تماس با اینگونه شماره ها متحمل هزینه های سنگین گردند.

همچنین سهامداران عدالتی که در خصوص نحوه فروش و یا آخرین وضعیت سفارش فروش خود، سوال یا ابهامی دارند، می توانند با شماره 1569 تماس بگیرند و مشکلات و سوالات خود را با کارشناسان مرکز تماس دینفعان بازار سرمایه مطرح کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز