خبرگزاری کار ایران

قیمت عرضه جو وارداتی ۱۵۰۰ تومان شد

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۱۹۷

براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار با توجه به قیمت عرضه جو داخلی و ضرورت حمایت توامان از کشاورزان جوکار با نرخ تضمینی گندم و دامداران با قیمت عرضه جو وارداتی به میزان ۱۵۰۰ تومان موافقت شد.

به گزارش ایلنا، در نود و پنجمین جلسه کارگروه تنظیم بازار موضوع بازنگری نرخ انواع نهاده‌ها (جو، کنجاله سویا، سبوس و …) و قیمت مصرف کننده اقلام پروتئینی (گوشت مرغ، شیر، تخم مرغ و…) برای استمرار تولید و تامین مواد اولیه مورد بررسی قرار گرفت.

براین اساس در مصوبه ستاد تنظیم بازار آمده است:

۱- با توجه به قیمت عرضه جو داخلی و ضرورت حمایت توامان از کشاورزان جوکار با نرخ تضمینی گندم و دامداران با قیمت عرضه جو وارداتی به میزان ۱,۵۰۰ تومان موافقت گردید.

۲- قیمت پیشنهادی عرضه سبوس به جلسه ارائه و مقرر گردید اعمال آن پس از لحاظ سهم اثر آن در بهای تمام شده کالاهای نهایی (شیرخام، انواع گوشت و سایر اقلام پروتئینی) و ابلاغ قیمت جدید کل زنجیره، همزمان صورت پذیرد.

۳-مقرر گردید سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان قیمت مصرف کننده اقلام پروتئینی (گوشت مرغ،  شیر، تخم مرغ و ... ) را با توجه به بازنگری در نرخ انواع نهاده (سبوس، جو، ذرت، کنجاله و...) در قالب کمیته اقلام پروتئینی و بهره‌گیری از نظر انجمن‌ها و تشکل‌های بخش خصوصی حسب ارتباط کالایی مورد بررسی، محاسبه و جهت اخذ تصمیم نهایی به جلسات آتی کارگروه تنظیم بازار ارائه نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز