خبرگزاری کار ایران

رشد ۲۲ درصدی واردات نهاده‌های دام و طیور به ایران

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۵۵۸

ارزش واردات نهاده های دام و طیور ایران در ۹ ماهه امسال نسبت به دوره مشابه سال قبل با رشد ۲۲ درصدی به بیش از ۲ میلیارد و ۷۵۸ میلیون دلار رسید.

 به گزارش ایلنا به نقل از اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور ایران، وزن واردات این اقلام در ۹ ماهه سال گذشته بیش از ۹ میلیون و ۵۲ هزار تن  بوده است که امسال با رشد ۱۱ درصدی به ۱۰ میلیون و ۵۱ هزار تن رسید. براساس این گزارش، در بازه زمانی یاد شده بیش از ۶ میلیون و ۲۰۵ هزار تن ذرت به ارزش بیش از ۱ میلیارد و ۵۲۸ میلیون دلار وارد کشور شده که به لحاظ وزنی نسبت به دوره مشابه سال قبل ۲ درصد کاهش و به لحاظ ارزشی ۳ درصد رشد را نشان می دهد. گفتنی است، در ۹ ماهه امسال بیش از ۲ میلیون و ۵۱۱ هزار تن جو به ارزش بیش از ۶۴۱ میلیون و ۷۹۲ هزار دلار وارد کشور شده که نسبت به دوره مشابه سال قبل به لحاظ وزنی رشد ۳۳ درصدی و به لحاظ ارزشی رشد ۵۳ درصدی را نشان می دهد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور ایران،  در ۹ ماهه امسال بیش از ۱ میلیون و ۳۳۴ هزار تن کنجاله به ارزش بیش از ۵۸۸ میلیون و ۱۱۷ هزار دلار وارد کشور شده که نسبت به دوره مشابه سال قبل به لحاظ ارزشی رشد ۵۹ درصدی و به لحاظ وزنی رشد ۶۱ درصدی را نشان می دهد. این گزارش می افزاید؛ در ۹ ماهه سال گذشته بیش از ۹ میلیون و ۵۲ هزار تن نهاده های دامی به ارزش بیش از ۲ میلیارد و  ۲۶۷ میلیون دلار وارد کشور شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز