خبرگزاری کار ایران

در مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت فولاد هرمزگان؛

تصویب افزایش سرمایه شرکت فولاد هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۵۱۹

افزایش سرمایه شرکت فولاد هرمزگان تصویب شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، در مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت فولاد هرمزگان افزایش سرمایه این شرکت از مبلغ ۱۵ هزار میلیارد ریال به ۲۵ هزار میلیارد ریال، تصویب شد.

لازم به ذکر است این افزایش سرمایه ۶۶ درصدی از محل سود انباشته فولاد هرمزگان صورت گرفت.

بر اساس این گزارش:‌ در این مجمع افزایش سرمایه شرکت فولاد هرمزگان از 15 هزار میلیارد ریال به 25 هزار میلیارد ریال با اکثریت آرای سهامداران به تصویب رسید. این میزان افزایش سرمایه معادل 66.6 درصد سرمایه کنونی خواهد بود.

ارزانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت فولاد هرمزگان گفت: سرمایه شرکت در بدو تاسیس 10 هزار میلیارد ریال بوده که در چند مرحله به یک هزار و 500 میلیارد ریال افزایش یافته است.

وی افزود: کل سود انباشته تجدید ارائه شده در سال 97 به میزان 15 هزار و 26 میلیارد ریال بوده است که به این ترتیب یک هزار و 2 ریال به ازای هر سهم بوده است.

وی اظهار کرد: مصارف افزایش سرمایه شامل اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج وجه نقد از شرکت به منظور تامین و تقویت سرمایه در گردش و تامین مالی پروژه‌های داخلی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز