خبرگزاری کار ایران

دبیر کل جامعه انجمن‌های اصناف و بازار در گفت‌وگو با ایلنا:

بخشی از بازار تهران تعطیل است/ مردم نگران امنیت مغازه‌هایشان هستند/ بازاریان معتقد به نظامند

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۴۰۹

دبیر کل جامعه انجمن‌های اصناف و بازار گفت: کسب و کار احتیاج به آرامش دارد و اگر آرامش نباشد و وضعیت مبهم باشد صاحبان کسب ترجیح می دهند که فعالیت خود را تعطیل کنند، از طرف دیگر این نگرانی وجود دارد که افرادی خارج از بازار وارد شوند و اقدام به تخریب و آتش زدن مغازه‌ها کنند، حتی ممکن است اقدام به غارت کنند پس بر همین اساس بازاریان ترجیح می‌دهند که فعلا کسب و کار خود را تعطیل کنند.

احمد کریمی اصفهانی دبیر کل جامعه اصناف و بازار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص آخرین وضعیت فعالیت در بازار تهران گفت: بخشی از بازار تهران تعطیل است و بخش دیگر اکنون به فعالیت خود ادامه می‌دهد و نمی‌توان گفت که کل بازار تهران تعطیل است.

وی ادامه داد: کسب و کار احتیاج به آرامش دارد و اگر آرامش نباشد و وضعیت مبهم باشد صاحبان کسب ترجیح می دهند که فعالیت خود را تعطیل کنند، از طرف دیگر این نگرانی وجود دارد که افرادی خارج از بازار وارد شوند و اقدام به تخریب و آتش زدن مغازه‌ها کنند، حتی ممکن است اقدام به غارت کنند پس بر همین اساس بازاریان ترجیح می‌دهند که فعلا کسب و کار خود را تعطیل کنند.

کریمی اصفهانی تصریح کرد: بازار همواره با نظام و ولایت است و بارها این مسئله را ثابت کرده اکنون هم همین عقیده در بین بازاریان است و هیچ کس و هیچ اتفاقی نمی‌تواند بین بازار و ولایت فاصله ایجاد کند.

وی تصریح کرد: اگر امنیت بازار تامین شود و مغازه‌دارها مطمئن باشند که آسیبی به مغازه آنها را نمی‌رسد به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شب گذشته یک مجتمع تجاری دو طبقه دارای ۷ باب مغازه، طعمه شعله‌های آتش شده و دو باب مغازه آن در میان شعله‌های آتش سوخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز