خبرگزاری کار ایران

«مژده» بانک صادرات ایران به متقاضیان وام ۴ تا ۱۲ درصد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۰۷۵

بانک صادرات ایران همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از تسهیلات «مژده» پس از سه ماه سپرده گذاری با نرخ ترجیحی ۴ تا ۱۲ درصد رونمایی کرد.

به گزارش ایلنا از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، متقاضیان حقیقی و حقوقی می‌توانند با سپرده‌گذاری از ۲۲ بهمن تا ۲۷ اسفند مقارن با نیمه شعبان و ولادت باسعادت حضرت مهدی موعود (عج)، از مزایای تسهیلات «مژده» با نرخ‌های ترجیحی ۴ تا ۱۲ درصد بهره‌مند شوند.
بر مبنای این طرح، متقاضیان می‌توانند با دست کم ۳ ماه سپرده‌گذاری در حساب‌های قرض‌الحسنه جاری یا پس‌انداز، از تسهیلات «مژده» با نرخ‌های ترجیحی ۴ تا ۱۲ درصد استفاده کنند.
مبلغ تسهیلات مشتریان حقیقی حداکثر ۲ میلیارد ریال با نرخ ترجیحی ۴ درصد و ۳۶ قسط ماهانه است که با سپرده‌گذاری حداقل ۳ ماه و دست کم معادل ۵۰ درصد مبلغ تسهیلات درخواستی، قابل پرداخت است. 
مشتریان حقوقی و صاحبان مشاغل هم با سپرده‌گذاری در حساب‌های قرض‌الحسنه جاری بدون دسته چک و یا قرض‌الحسنه پس‌انداز می‌توانند از تسهیلات «مژده» تا سقف ۲۰ میلیارد ریال و با اقساط صرفا ۱۲ ماهه بهره‌مند شوند.
 بر اساس این طرح، به سپرده‌های سه‌ماهه تا یک برابر، سپرده‌های شش‌ماهه تا 1.5 برابر و سپرده‌های یک‌ساله تا دو برابر مبلغ سپرده، تسهیلات با نرخ‌ سود ۱۲، ۸ و ۴درصد پرداخت می‌شود.
 طرح تسهیلاتی «مژده» با هدف تأمین نیاز خانوارها، کاهش هزینه‌های تولید، توزیع و کاهش قیمت تمام شده واحدهای تولیدی و بازرگانی ارائه شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز