خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

گاز ۱۰ درصد مشترکین غرب تهران قطع است/ ۹۰ درصد به شبکه متصل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۶۸۵

سخنگوی شرکت ملی گاز استان تهران با بیان اینکه گاز حدود 700 تا 1000 مشترک فعلا قطع است، که بزودی به شبکه متصل خواهند شد، گفت: اکنون شرایط عادی، شبکه در سرویس بوده و جریان گاز برقرار است.

امیرحسین جاودان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره آخرین وضعیت اتصال گاز مشترکین غرب تهران که در حادثه عصر روز گذشته دچار آسیب شده بود، اظهار داشت: عملیات تعمیر و ترمیم خطوط انجام شده و در حال حاضر مامورین شرکت گاز برای وصل خطوط گاز مشترکین اقدام می‌کنند.

وی افزود: اکنون گاز 90 درصد مشترکین وصل شده و 10 درصد باقیمانده نیز به این دلیل است که برخی مشترکین در منزل حضور ندارند، برای اتصال کل مشترکین یک آپارتمان و یا مجتمع مسکونی تمامی مشترکین باید حضور داشته باشند، ما شماره تلفن‌هایی در اختیار مشترکین قرار دادیم که به محض اعلام حضور غائبین  نسبت به برقراری شبکه اقدام خواهیم کرد.

سخنگوی شرکت ملی گاز استان تهران با بیان اینکه گاز حدود 700 تا 1000 مشترک فعلا قطع است، که بزودی به شبکه متصل خواهند شد، گفت: اکنون شرایط عادی، شبکه در سرویس بوده وجریان گاز برقرار است. 

به گزارش ایلنا، ساعت ۱۸ و ۷ دقیقه عصر روز گذشته بر اثر اصابت بیل مکانیکی شهرداری خط لوله گاز در منطقه شادآباد در غرب تهران دچار حادثه و انفجار شد که بر اثر آن گاز 10 هزار مشترک قطع شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز