خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

حمله سایبری به اطلاعات سدها تکذیب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۱۹۵

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: هر گونه خبری مبنی به حمله سایبری به سدها تکذیب می‌شود.

سیداعتضاد مقیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره خبری مبنی بر حمله سایبری به اطلاعات سدهای کشور اظهار داشت: هیچگونه مشکلی بابت دسترسی به اطلاعات شبکه نیست و این خبر کاملا تکذیب می‌شود. 

وی با یادآوری اینکه نه حمله‌ای شده و نه ما مشکلی داریم، گفت: به دلیل برخی مسائل؛ دسترسی‌های خارج از شبکه به اطلاعات را محدود کردیم اما خودمان کاملا به تمامی اطلاعات دسترسی داریم.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو خاطرنشان کرد: به طور کلی هر گونه خبری مبنی به حمله سایبری به سدها تکذیب می‌شود.

وی تاکید کرد: خودمان کاملا به اطلاعات دسترسی داریم، مشکلی از این بابت نیست و همه چیز کاملا تحت کنترل است. 

به گزارش ایلنا، لحظاتی پیش خبری در برخی رسانه‌ها مبنی بر حمله سایبری به اطلاعات سدها منتشر شد. صداوسیما به نقل از یک منبع آگاه از حمله سایبری به سدهای ایران خبر داده بود. 

این رسانه در خبر خود به نقل از یک منبع آگاه آورده بود: «در دو هفته گذشته سیستم‌های مربوط به جمع آوری و ارزیابی میزان ذخایر سدهای ایران به‌طور کامل قطع شده است. اگرچه مسئولین بخش انفورماتیک شرکت مدیریت منابع آب خبر حمله سایبری را تایید نمی‌کنند، اما شرایط بوجود آمده نشان‌دهنده قوت گرفتن حمله سایبری است».

در این خبر آمده بود: «امروز حتی دسترسی کارکنان شرکت نیز به فضای مجازی از جمله نرم‌افزار واتس‌اپ که تا پیش از این کارکنان شرکت برای انتقال اطلاعات استفاده می‌کردند نیز از بین رفته است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز