خبرگزاری کار ایران

۲۲۰۰ مالک پس از ۱۸ سال در انتظار صدور مجوز هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۱۸۹

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های مسکن پاکدشت با انتقاد شدید از رفتاری که وزارت راه و شهرسازی در ۱۸ سال گذشته علیه مالکان زمین های اتحادیه بکار برده است گفت: ۲۲۰۰ حقوق بگیر که از اقشار ضعیف جامعه هستند، در انتظار مجوز ساخت هستند تا بتوانند زمینی که سال 83 خریدند به سرپناهی برای خود و خانواده شان تبدیل کنند.

 به گزارش ایلنا، قاسم یوسفی با اشاره به اینکه ۲۲۰۰ نفر در سال 83 زمینی را برای ساخت و ساز خریداری کرده‌اند گفت: متاسفانه در نتیجه کارشکنی هایی که در تمام دولت‌های گذشته صورت گرفته، این کارگران، اقشار حقوق بگیر و کم درآمد جامعه هنوز نتوانسته اند در زمین خود ساخت و ساز کنند.

وی با اعلام اینکه تمام مراحل تغییر کاربری زمین صورت گرفته گفت: تمامی سال‌های گذشته درگیر کینه ورزی و کارشکنی بوده‌ایم که در راس آن ها فردی به نام پرویزی مقدم است. این فرد بارها کارشکنی کرده و هر بار با اعتراض ما رو به رو شده، به صراحت اعلام کرده "تا وقتی من هستم، اجازه ساخت و ساز به شما نمی‌دهم.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های مسکن پاکدشت با اعلام اینکه تمامی مراحل را طی کرده‌ و از تمامی دستگاهها مجوز لازم را برای ساخت و ساز گرفته ایم گفت: تنها مانع اداره مسکن و شهرسازی است و هر بار مراجعه می کنیم، پرویزی مقدم بهانه دیگری می آورد و مانع انجام ساخت و ساز میشود. وی با اعلام اینکه باره ها از دستگاههای مربوطه مجوزهای لازم را گرفته ایم گفت: اکنون بار دیگر پرویزی مقدم بهانه کرده که تکلیف ماده ۶۴ را روشن کنیم، در صورتی که این ماده مربوط به جنگلبانی و مراتع طبیعی است و ربطی به وزارت راه و شهرسازی ندارد، اما پرویزی مقدم اصرار بر کارشکنی می‌کند.

وی با اعلام اینکه در مسیرکارشکنی از مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره اتحادیه نیز شکایت شخصی کردند تا مانع ساخت و ساز زمینهای این اتحادیه شوند گفت: با وجود تمام کارشکنی ها، موانع را برطرف کردیم، اما همچنان اشکال تراشی می کنند.

یوسفی با اعلام اینکه در حال حاضر دادگاه رای قطعی به نفع مالک زمین‌ها داده است گفت: متاسفانه پرویزی مقدم حتی به رای دادگاه هم احترام نمی گذارد، چرا که اگر احترامی قایل بود رای دادگاه را اجرا می کرد.

وی با اعلام اینکه اکنون معاون وزارت راه و شهرسازی خانم صادق، نهایت همکاری و تعامل را با اتحادیه دارد گفت: پرویزی مقدم در تمامی سال های گذشته حتی به دستور مستقیم وزرای راه و شهرسازی را احترام نگذاشته، به نوعی که در جلساتی که با عباس آخوندی و محمد اسلامی وزرای راه و شهرسازی وقت داشتیم، ۳ دستور قطعی وزرا را برای پرویزی مقدم بردیم، اما ایشان گفتند تا وقتی من هستم کاری انجام نمی دهم، بنابراین نگران هستیم که تلاش های خانم صادق نیز با مانعی به نام پرویزی مقدم روبرو شود.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مسکن پاکدشت با ابراز خرسندی از اینکه دولت آقای رئیسی با رویکرد توسعه ساخت و ساز روی کار آمده است گفت: رئیس دولت سیزدهم به تمامی مسئولان دستگاه ها دستور داده که هر کس می‌خواهد مسکن احداث کند، نهایت همکاری را با آنها داشته باشید و اشکال تراشی نکنید، اما همچنان نگران هستیم که پرویزی مقدم دستور رئیس دولت سیزدهم را نیز اجرا نکند زیرا در گذشته نشان داده که به دستور افراد بالادستی هیچ احترامی نمی گذارد.

وی با اعلام اینکه اکنون ۲۲۰۰ قطعه زمین در انتظار صدور مجوز برای ساخت است گفت: اگر هر کدام از این زمین ها سه واحد مسکونی بسازند، بدون آنکه دولت هزینه ای برای آن کرده باشد، شش هزار و 600 واحد مسکونی به قول‌های رئیس جمهور کمک کرده‌ایم، بنابراین انتظار داریم این بار خلاف دولت‌های گذشته برخوردی جدی با رفتارهای سلیقه‌ای پرویزی مقدم صورت بگیرد تا 2200 حقوق بگیر بتوانند صاحب خانه شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز