خبرگزاری کار ایران

اختصاص ۲۴۲ میلیارد تومان یارانه خرید تبلت به دانش آموزان بی‌بضاعت

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۸۴۶

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور از پرداخت ۲ هزار و ۴۲۰ هزار میلیارد ریال برای خرید تبلت دانش آموازان بی بضاعت به سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور، امید حاجتی از پرداخت ۲ هزار و ۴۲۰ هزار میلیارد ریال به سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور خبر داد و اظهار کرد: در ارتباط با اجرای بند ۳۹ جدول تبصره ۱۴ لایحه بودجه ۱۴۰۰ و برای خرید تبلت دانش آموازان بی بضاعت، هوشمندسازی مدارس، خرید تجهیزات هنرستان‌های و مدارس کار و دانش و تأمین و تعمیر سیستم سرمایشی و گرمایشی و تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی این مبلغ به حساب سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور واریز شد تا مشکلات و موانع پیش بینی شده در راستای هوشمندسازی مدارس را برطرف و خدمات عادلانه آموزشی برای همه دانش آموزان فراهم کند.

وی تصریح کرد: برای خرید تجهیزات هنرستان‌ها و مدارس کار و دانش مبلغ ۶۶۰ میلیارد ریال و برای خرید تبلت دانش آموزان بی بضاعت و هوشمندسازی مدارس ۱، ۶۶۰ میلیارد ریال و برای تأمین و تعمیر سیستم سرمایشی و تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی ۱۰۰ میلیارد ریال به نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور پرداخت شده است.

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور اضافه کرد: امیدوار هستیم با این اقدام در شرایط بحرانی کرونا حوزه آموزش بتواند به وظیفه خود عمل نماید و دانش آموزانی که بدلیل نداشتن تبلت از تحصیل بازمانده بودند مجدداً به تحصیلات خود ادامه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز