خبرگزاری کار ایران

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر در گفت‌وگو با ایلنا:

سکه به پایین‌ترین قیمت خود در ۶ ماه اخیر رسید/ همه فروشنده شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۲۳۳

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: در پی ریزش نرخ ارز، امروز سکه به پایین‌ترین قیمت خود در 6 ماه اخیر رسید.

محمد کشتی آرای در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره آخرین وضعیت بازار امروز (پانزدهم اردیبهشت ماه) طلا و سکه اظهار داشت: به دنبال کاهش نرخ ارز، شاهد ریزش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه شده‌ایم. 

وی ادامه داد: تا به این لحظه نرخ دلار در بازار به 21 هزار و 250 تومان رسیده به همین دلیل هم قیمت انواع سکه و طلا ریزشی است و طلا بیشترین ریزش را نسبت به سکه دارد. 

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر افزود: در حال حاضر قیمت سکه به پایین ترین حد خود در 6 ماه اخیر رسیده و تقاضایی در بازار وجود ندارد و همه فروشنده شده‌اند. 

کشتی آرای با اشاره به آخرین قیمت ها در بازار اظهار داشت: در حال حاضر تا به این لحظه قیمت انس 1 هزار و 776 دلار است و هر قطعه سکه طرح قدیم 9 میلیون و 250 هزار تومان، سکه طرح جدید 9 میلیون و 290 هزار تومان، نیم سکه 5 میلیون و 100 هزار تومان، ربع سکه 3 میلیون و 200 هزار تومان، هر مثقال طلا 3 میلیون و 930 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار 907 هزار و 500 تومان به فروش می‌رسد.       

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز